December miskraam, op naar 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Frummels, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toutepetite

Toutepetite Actief lid

28 okt 2016
    246
    103
    43
    Vrouw
    OMG! Ik zie een streepje, heeeel licht, maar ik zag hem wel gelijk (zelfs zonder de foto uit te vergroten).

Idd, waar is iedereen, we hebben third/fourth/etc opinions nodig!

2. Toutepetite

Toutepetite Actief lid

28 okt 2016
    246
    103
    43
    Vrouw
    Uh, in mijn enthousiasme vergeten te zeggen: superblij voor je/jullie, nu duimen dat het goed oploopt!

3. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Jaaa ik zie ook, zonder uitvergroten, een heel licht streepje... Spannend zeg

4. LadyBird90

LadyBird90 Bekend lid

10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Ik zie 'm zeker ook, meteen! Ai wat een gedoe hè.. Nu afwachten Lola, haha :) spanneeeeeend...

Hier vanmorgen toch niet getest, voel me echt alsof ik ongesteld moet worden. Ik durf gewoon niet zo goed, bang voor teleurstelling. Ga maar afwachten, mocht de ongi nog niet komen, dan heb ik komende dagen vast weer een keer enorme testdrang. En dan zal ik een foto plaatsen, die van gister heb ik meteen weggegooid nadat we dat streepje zagen. Wil geen valse hoop krijgen.. Vind het allemaal echt moeilijk :(

5. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Ladybird, heel begrijpelijk. Ik vind het ook mega spannend. Aan de ene kant is goede hoop een fijn gevoel maar aan de andere kant wil je gewoon zsm de waarheid.

Bedankt meiden voor jullie reacties. Het is inderdaad zo'n mega licht streepje, maar voor 9 dpo vind ik iets in ieder geval fijner dan niets. Maar het kan nog alle kanten opgaan de komende dagen...

Jairy, hoe is het met jou?

6. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Jaaaaaa haaaaa
    Een streep!!! Een streep is een streep u bent zwangerrrr
    Oké voor nod kan het nog alle kanten op dus wat dat betreft blijft het spannend. Maar voor 9 dpo vind ik 'm kei netjes.
    Super leuk gefeliciteerd!!!!

Hier heb ik nog steeds vruchtbaar slijm en last van mijn eierstokken niet normaal. Zal mijn ei een eindsprint in aan het zetten zijn?

Ja lady voor nod testen kan gevaarlijk zijn want als je streepje hebt en toch 'gewoon' ongi wordt kan voelen als mk maar als je niet had getest had je dat niet geweten. Maar ja onder druk die test woedde maar eens.

7. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Nou niet te enthousiast 😉 Voorlopig maar even afwachten en kijken kf het streepje dinsdag donkerder is. Ik heb voor deze miskraam met 12 weken een vroege miskraam gehad waarbij de testen niet opliepen. Dus voorlopig ga ik nog nergens vanuit hoor 😬

Bubbels, lijkt me zo handig dat je je eisprong aan voelt komen!
    Mir, ik hoop dat je cyclus snel weer een beetje in je oude ritme komt.
    Toute, hoe gaat het met jou? Woensdag weer een echo toch?
    Frummels, fijn dat je zo veel informatie en advies hebt. Ik zie jou echt als mega deskundig, maar hoop vooral voor jou dat het lange wachten snel stopt en je blijvend zwanger wordt!

8. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Hey meiden,

Ik zwaai vlug even voorbij, heb het de afgelopen druk gehad dus vandaar dat ik minder aanwezig ben geweest.

Ladybird, wat spannend! Hopelijk is je streepje de volgende test een stuk donkerder en heb je daardoor meer een zeker gevoel!

Tout, hoe gaat het nu bij jou?

Lola, ik zie ook een streepje!! Spannend, mijn duimen draaien voor je!

Hier de laatste dagen wat last van lichte menstruatie krampjes, ineens zomaar pukkels ( wat ik normaal niet heb ) én vanmorgen een hogere temp! Helaas was mijn testje vanmorgen toch echt negatief, dus ik denk dat er langzaamaan een ongie aan zit te komen. Ik ben misschien nog vroeg ( 9dpo) maar voor deze ronde heb ik er verder niet veel vertrouwen meer in.

9. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    9 dpo wit testen zegt zoooo niks! Wie weet komt het nog. En hoge temperaturen zegt nu nog niks maar we als dat zo blijft!
    ik ben benieuwd of mijn temperatuur di omhoog gaat dan heb ik mijn ei juist aangevoeld

10. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Lola ik zie hem hoor! Das toch een mooi streepje voor 9 dpo en belooft wat goeds! Wanneer ga je weer testen? Hoop dat ze oplopen!

En ik ben niet 'mega' deskundig hoor haha. Maar na twee jaar en zoveel ellende en HEEEL veel lezen op internet, is mn hoofd wel een soort van wikipedia geworden op het gebied van zwanger worden haha...

Jairy wat balen meis, maar je bent inderdaad nog vroeg. Tweede zwangerschap testte ik negatief op 9 dpo en positief op 11 dpo! Het kan nog allemaal! Blijf nog even voor je duimen.

Lady ik ben toch wel positief hoor over jouw test! Jij zit waarschijnlijk ook nog niet zoveel dagen na je eisprong, dus een lichte streep is helemaal niet zo gek, kijk maar eens naar die van Lola, die is ook nog licht. Ik ben benieuwd naar je volgende test. Knap hoor dat je niet wil testen, bij mij is een dag er tussen wel echt de max van wat ik red haha.

Toute je had niet meer gereageerd op mn vorige bericht, hoe is het nu? En zit jij aan de utrogestan?

Mir wat balen zo'n korte LF, maar hopelijk is dat eenmalig en pakt je lijf het weer goed op volgende ronde.

11. Toutepetite

Toutepetite Actief lid

28 okt 2016
    246
    103
    43
    Vrouw
    Sorry Frummels! Had haast vanochtend en wilde niet aan Lola's test voorbij gaan.

Ja, ze hebben me inderdaad utrogestan gegeven, al vanaf de eerste bloeding. Bij de tweede bloeding geen ander advies gekregen (geen bedrust bijvoorbeeld, maar wel rustig aan doen) en moest gewoon verder doen met de utrogestan. Ik ben wel de deur uitgeweest dit weekend, maar thuis lig of zit ik in de sofa en doe zo weinig mogelijk.

Ik verlies nu geen bloed meer en hoop echt dat het voorlopig zo mag blijven. Woensdag heb ik opnieuw een echo. Als alles dan nog steeds goed is, zal ik ook direct vragen hoe lang ik voort moet doen met de utrogestan.

12. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Dat klinkt goed en erg hoopvol Toute!
    Ik ga vandaag geen test doen. Morgen pas weer op 11dpo en dan hoop ik een donkerder streepje te zien. Ondanks dat ik goed weet dat het streepje gister wel heel licht was, zou het toch een teleurstelling zijn als het streepje morgen niet donkerder is 😬 We gaan het zien...

13. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Geen test... pfff dames ik wil strepen zien!!
    Vandaag geen vruchtbaar slijm meer maar temperatuur nog basaal dus denk dat vandaag spring dag is. Morgen als temperatuur iets omhoog gaat weet ik het pas zeker.
    En dan op dat rottige wachtbankje.....

14. LadyBird90

LadyBird90 Bekend lid

10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Ik heb toch vanmorgen weer een testje gedaan, CD 34 dus. Precies hetzelfde als afgelopen zaterdag, heb 'm nu beter in de gaten gehouden. Eerste 10 minuten wit, daarna kwam er een streepje. Bijgevoegde foto is van 20 minuten. Ik weet echt niet wat ik moet denken. Maar het had nu toch wel beter moeten zijn? Ik ben gewoon niet zwanger, punt. Kom maar op met die ongi, dan kunnen we weer verder..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      8,5 KB
      Weergaven:
      7
  15. LadyBird90

LadyBird90 Bekend lid

10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    (Tussen twee haakjes, mag ik even zeggen dat ik heel blij ben met jullie? Kan gewoon mezelf zijn, alle leuke dingen, maar vooral ook lastige dingen delen, en krijg veel info van jullie. Ik hoop dat iedereen er zo over denkt!)

16. Toutepetite

Toutepetite Actief lid

28 okt 2016
    246
    103
    43
    Vrouw
    Hey Ladybird,

Ik zie wel heel licht een streepje, maar moet wel goed turen! Ik zou overmorgen nog eens testen, ook omdat het streepje pas na 20 min kwam. Ik weet trouwens niet hoe een indroogstreep eruit ziet, maar als dat er anders uitziet, dan kan er toch niet zomaar ineens toch nog een streepje tevoorschijn komen als er geen HCG in je urine zit. Ik duim voor je!

17. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Lola en ladybird.. ik zie bij jullie beide lichte streepjes. Tegen mij zeiden de artsen altijd een streepje is een streepje.. maar ik snap jullie twijfel zo goed. Je wilt een knalstreep zien. Ik duim voor jullie dat het over een paar dagen toch echte dikke strepen mogen worden.

Bubbels spannend dat het nu toch echt een ei lijkt te zien. Ik duim dat het raak mag zijn!

Ik heb vanmorgen de echo gehad en mijn baarmoederslijmvlies was super 8 mm. Het moet minimaal 6 zijn dus groen licht! Vanmiddag worden we door het lab gebeld. Dan krijgen we te horen wanneer ze onze cryo (ingevroren embryo) gaan ontdooien en wanneer de terugplaatsing zal zijn als de ontdooiing lukt. De eerste stap lichamelijk gehaald. Mijn lichaam heeft netjes baarmoederslijmvlies aangemaakt. Nu dus duimen dat de cryo het overleefd want dat is een volgende spannende stap.. vanmiddag krijgen we de datum :)

18. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Oh Cindy, wat spannend, we duimen met je mee! Ik ben even kwijt hoeveel cryo's jullie nog hebben, is dit de enige?

Ladybird, wat rot dat je geen duidelijkheid krijgt. Streepjes komen er alleen als er ook hcg is toch? Hoe liepen de streepjes de vorige keer op bij je zwangerschap? Ik deel je gevoel, het is mega fijn om elk moment van de dag ergens terecht te kunnen bij vrouwen die alles begrijpen en zich hetzelfde voelen.

Bubbels, spannend hoor! En dat wachtbankje is inderdaad lang en saai... 😉

19. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Cindy woehoeeee samen op de wachtbank! Win je met zo n cryo wat dagen? Begreep hier wel eens dat je dan al 3 of 5 dpo bijvoorbeeld bent..

Lady zo denk ik er ook over. Heel leuk clubje hier! Uit zoiets naars hebben we toch iets positiefs overgehouden :)

Je streepje zou na 48 u wel donkerder moeten zijn. Al kan het zo pril nog liggen aan de concentratie van je urine.
    Maar je moet binnen afleestijd aflezen want als hij dan geen streep geeft moet je uit gaan van een indroger en dus negatief (wat niet zegt dat je niet zwanger bent maar misschien ben je gewoon te vroeg)

Lola morgen wel vroeg testen hoor;)

20. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    @lola Het is onze enige cryo, dus hopelijk blijft deze bij ons. Anders moeten we weer voor een nieuwe punctie. We hebben dus een spannende week voor de boeg.

@bubbels cryo was voor de invriezing 4 dagen oud. Het is al een embryo die al een paar keer gedeeld is. Dus inderdaad "win" ik er in die zin een paar dagen mee. Dus we lopen dan echt bijna geijk op :) waarschijnlijk is de terugplaatsing volgende week maandag of dinsdag dus dan zal het embryo'tje weer een dag verder zijn. Want het duurt ook even voor hij ontdooit is en teruggeplaatst mag worden. Maar de innesteling kan dan toch ook weer een dag of twee duren. Met andere woorden ik krijg een embryo geplaatst wat ongeveer 4/5 dagen oud is. We mogen wel pas na twee weken testen omdat ik ook allerlei hormonen moet nemen kan de menstruatie wegblijven ook al ben je niet zwanger. Dus nog heel wat onrust de aankomende weken hier.. maar we zijn positief de eerste stap hebben we gehaald. Nu een datum en duimen dat onze embryo goed ontdooit dan kijken we weer verder. Ik hoop over een week op de wachtbank met je te zitten :)

Deel Deze Pagina