Ja fingers crossed dat hij goed wil ontdooien. Hoe groot is die kans? Hopelijk km je naast me zitten wel zo gezellig.
Whaaaa zondagmiddag de terugplaatsing!! Vanavond de tweede hormonen erbij gaan gebruiken. Zaterdag gaan ze starten met de ontdooiing van onze embryo. Zondagochtend worden we voor twaalf uur gebeld en horen we of onze cryo het heeft overleefd en zo ja hoe laat de terugplaatsing is. We zijn blij, maar we weten ook dat er een kans is dat de embryo het niet redt. Ze zeggen dat er 80% kans is dat het goed gaat. Met percentages kan ik niet zo veel meer na de miskraam besef ik me hoe veel er toch fout kan gaan. Ik was vanmiddag ook ineens verdrietig om ons verloren kindje.. het is fijn dat we een nieuwe kans krijgen maar het deed me ook beseffen hoe verdrietig we zijn dat het de vorige keer niet goed gegaan is. Mixed emotions vandaag.. we gaan duimen voor zondag!
Cindy, jeetje, super spannend zeg! Wat een week ga jij in.. Heel veel succes en sterkte en ik duim echt keihard voor jullie!!
Yes Cindy!!! Die mixed emotions zijn heel logisch hoor! Maar nu eindelijk vooruit kunnen kijken geeft veel moed en verse hoop! Vraagje voor de tempers onder ons: hoe hoog was de temp (of het verschil in temp) een paar dagen voor je nod tijdens je zwangerschap? Ik temp helemaal niet dus kan er weinig over meepraten. De keren dat ik getempd werd bij een arts was het altijd rond de 36.6 Omdat ik me niet fit voel (enorme keelpijn) net even getempd en dat was 37.4. Ga er gewoon maar vanuit dat ik een beetje tegen verhoging aan zit vanwege mijn keel
Cindy, wat onwijs spannend! Heeeeeel erg veel succes en mijn duimen draaien voor je! Ladybird, ik zie wel een streepje, maar inderdaad erg licht. Hopelijk is ie over een paar dagen donkerder! Lola, heb je vanmorgen getempt zodra je wakker werd en voor het opstaan? Anders zegt deze helaas helemaal niks over zwangerschap, of inzicht binnen je cyclus. Sowieso moet je daarvoor constant elke dag tempen en op hetzelfde tijdstip voordat je uit bed gaat.
Oh Cindy wat ontzettend spannend! Heb er kippenvel van...Ik zal zaterdag en zondag aan jullie denken, hoop zo dat het goed gaat!
Jeetje spannend weekend!!onze duimen draaien voor jullie. Ik krijg circa binnen 3 maanden na bevalling bericht over wanneer ons zoontje is gecremeerd (gebeurd vanuit het ziekenhuis eens in zoveel tijd). Merk dat ik nu toch steeds vaker brievenbus in de gaten hou. Lijkt me gek straks dat bericht te krijgen terwijl je er nu weer voor gaat. Want je bent dat kindje nog niet vergeten maar zo voelt het dan wel even dus snap je helemaal Cindy met gevoelens die door elkaar lopen Een hoge temperatuur overdag zegt niks. En bovendien blijft ie hoog tot je nod of daalt net er voor. Maar op 10 dpo blijft ie wel hoog ongeacht zwanger of niet
Jeetje Bubbels voor jou ook spannende tijden. Wel fijn om straks te weten hoe het verder is gegaan. Het is allemaal zo dubbel wat we allemaal voelen. Super lief dat jullie allemaal zo voor ons duimen. Het zal een heftige week worden. Het slikken van hormonen maakt het niet makkelijker haha! Ik ben al gespannen en die hormonen maken me fijn exta labiel. Maar we zullen af moeten wachten. Dqnk jullie wel voor alle steun!
Dat is ook wel heavy hoor Bubbels, kan me goed voorstellen dat je daar toch erg mee bezig bent en de schok groot is ondanks dat je er op wacht 💙
Ja zal toch weer even zo n momentje zijn.. gebeurd eens per drie maanden en voor je dan bericht heb kan dus ook nog tot april duren. Maar toch..... Hier 2 zieke kindjes met buikgriep mag hopen dat ik oversla !!!!
Ladybird en Lola, spannend voor jullie of de testen op gaan lopen. Snap jullie terug houdendheid, onzekerheid. Normaal is het al spannen of de testen oplopen en zo maar heeft nu toch allemaal extra lading. En Ladybird ik sluit me bij je aan, ook ik ben erg blij dat we zoveel met elkaar kunnen delen hier, dus bij deze, iedereen super bedankt. Frummels, ik sluit me bij lola aan. Het is wel fijn iemand die zoveel weet, al was het een beter teken geweest als je niet zo veel had geweten. Bubbels, hoop voor jou op een goede eisprong meid. Wanneer is je Nod? En spannend ook hoor wachten op nieuws van de crematie. Het maakt de wond toch weer wat open. Jairy lastig hé allerlei dingen die je normaal niet hebt en toch een witte test. Nu is 9 dpo ook nog wel erg vroeg natuurlijk maar snap ook dat je nu zoiets hebt van komt vast een menstruatie aan, je gaat toch ook in soort zelfbeschermingsmodus gaat. Succes meid. Toutepetite, wat fijn dat het bloeden is gestopt, dat geeft de burger moed. Hopelijk loopt alles nu verder voorspoedig, het is wel weer genoeg gestress geweest zo. Hoe voel je je verder? Heb je al kwaaltjes? Cindy, wauw wat een goed nieuws na al die twijfel van de afgelopen dagen. Een spannende week voor de boeg. Ik ga ontzettend voor je duimen dat jullie cryo goed ontdooid. Je mixed emotions kan ik me goed voorstellen, je staat weer opnieuw aan een heel spannend punt. Zodra het weer zover is hier dat we aan zwangerschapstesten moeten gaan denken ga ik echt weer proberen niet eerder te testen dan 14 dpo. Vind het allemaal nu al stresserig genoeg. Zelfs mijn menstruatie is een zooitje, blegh. Zaterdag begon het, heeft uur of vier geduurd met eerst normaal bloedverlies en daarna paar keer een beetje...zaterdagavond weer wat bloedverlies en zondag.... Geen druppel, 24 uur lang helemaal niks...vanmorgen weer wat bloedverlies verdeeld over drie uur, en daarna tot acht uur vanvond niks. Snap er werkelijk geen snars meer van.
He Mir, vervelend dat je menstruatie zo rommelt 😬 Ik heb vanmorgen weer een testje gedaan. Het streepje is donkerder en ik denk keurig voor 11 dpo. Maar nog geen felicitaties hoor. Ik wil vrijdag op mijn NOD eerst een positieve CB. Daarna wil ik verder zijn dan mijn eerste vroege miskraam (5 weken). En als dat allemaal goed gaat dan bel ik de gyn voor een afspraak. Ik krijg sowieso een medische beschikking voor de nipt (hoewel die na 1 april natuurlijk voor iedereen beschikbaar is). En een extra uitgebreide termijn echo. Maar goed, eerst maar eens per dag overleven en kijken of de test over een aantal dagen knalt...
Meid, ik wacht rustig af tot jij hier aan het juichen bent met je feliciteren, waardeloos hé die onzekere tijd. Maar in ieder geval heel fijn te zien dat er wel een nette oploop in zit.
Jaaaaaa (nog niet) gefeliciteerd! Hij is echt mooi opgelopen Wij krijgen ook nipt en uitgebreide termijn echo mocht het zover zijn al wisselde de berichten wel over hoe en wat precies. Maar joh super mooi! Snap de terughoudend heid en ook eerst maar die 5 w voorbij. Maar voor nu wowie
Hahah... nog niet tussen haakjes . Neem aan dat jullie sowieso in aanmerking komen voor een uitgebreide echo ( GUO?)
Bedankt voor de lieve reacties, doet me erg goed op de vroege ochtend 😊 Weet je waar ik benieuwd naar ben: per 1 april is de nipt voor iedereen beschikbaar dus er zal ook wel een mega run op komen. Zijn de ziekenhuizen daar op voorbereid of zal de wachttijd zo heel lang worden? En zouden vrouwen met een medische beschikking voorrang krijgen (en dus een kortere wachttijd)? Zou ik niet erg vinden 😇 Vrouwen met een hogere kans op een chromosomale afwijking moeten de uitslag toch eigenlijk eerder hebben vanwege eventueel vervolg onderzoek of afbreking van de zwangerschap...
Goh net van alles getypt gaat mijn verhaal weg De ene gyn zei met 10 weken andere met 13. Ik zou beide willen. Vroege echo bij mij vk. Termijn echo in ziekenhuis net wat betere apparatuur want dan is deze aandoening mogelijk al zichtbaar en met 13 weken guo idd ivm eventuele keuzes. Wij hadden geen Chromosomale afwijking maar toch krijgen we dit aangeboden. Laatste gyn sprak ook over nipt idd ter vervanging van combi test. Mir hoe gaat t bij jou en vooral t afwachten? Mijn temperatuur is gestegen. Nog 2 dagen deze temp en mijn ei is geweest. Joehoee heb ik 'm piekfijn aangevoeld als dat zo is (staat nog net geen bord op mijn hoofd met bevrucht haar er is een ei op komst)
Oh Lola wat ziet ie er mooi uit! Veel succes met afwachten! Haha Bubbels, zou best handig zijn zo'n bord hoor hoop dat je er goed gebruik van (gemaakt) hebt. Ik wil ovulatietesten gaan gebruiken als ik ongesteld geweest ben (nog steeds geen bloed, maar ik heb het nu zwanger-zijn al los gelaten). Dat is voor het eerst, dus ik ben er totaal nog niet in thuis. Welke testen zijn het beste? Het liefst ga ik ze bestellen bij zwangerenkids. En vanaf welke CD ga je ze gebruiken? Ik weet dus totaal niet hoe mijn cyclus eruit ziet. En dan het liefst na 10u 's morgens, las ik al ergens. Dat wordt leren en uitproberen, haha!
Ladybird, ik heb alleen de ovulatietesten van Kruidvat gebruikt en was daar altijd tevreden over. Ik deed de test meestal als ik thuis kwam van mijn werk. Ik begon op cyclusdag 14 (heb de eisprong meestal op dag 18). Als ze donker werden dan testte ik soms 2x per dag om zo de knaltest te ontdekken. Maar de kruidvat testen zijn wel duurder dan de testen die je online kan kopen. Haha Bubbels, fijn dat je eisprong zo duidelijk in aantocht is 😊
Lady je lh piek is 2 of 1 dag voor je eisprong. Stel je hebt cyclus van 28 dagen. Uitgaan van 14 dagen lf (alles gemiddeld even in 't voorbeeld haha) dan zou je ei op dag 14 zijn. (28 - 14). Je piek dus op dag 12 of 13. 2 dagen voor je piek kan je (zeker) het best beginnen dus dat zou op dag 10 zijn. Sensitest is ook een optie maar houdt er rekening mee dat de gevoelige al heel snel strepen geeft wat nog niks zegt.