December miskraam, op naar 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Frummels, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gember

Gember Actief lid

6 jan 2017
    371
    140
    43
    Vrouw
    Jeugdzorgwerker gehandicaptenzorg
    Gelderland
    #561 Gember, 28 feb 2017
    Laatst bewerkt: 28 feb 2017
    Hi meiden!

Ik ben zojuist weer terug in NL. Wat een fantastische reis hebben we gehad. Echt heer-lijk! En wat is hier op het forum veel gebeurt zeg.

Tout; oh wat fijn dat het bloeden is gestopt! Heb je er al ietsje meer vertrouwen in of vind je het vooral zenuwslopend? Morgen heb je weer een echo toch?

Frummels; echt zo balen van het restweefsel! Dat had je natuurlijk niet zien aankomen. Maar ook goed om te weten dat je geen tussenschot hebt of een hartvormige baarmoeder. En een hysteroscopie heb ik ook gehad. Het fijne is dat het een gerichte ingreep is. Dus geen kans op verkleving en je geneest snel. Wanneer had je deze ingreep nou? (Sorry als ik onwijs achterloop).

Cindy; wauw wat een rollercoaster! Ontzettend positief! En niet meer dan logisch dat dat een golf aan emoties met zich meebrengt. Ik vind het maar knap hoor. Een eigen praktijk onderhouden terwijl je dit allemaal meemaakt.

Lola; wat een mooie oploop meid! Ik kreeg wel even kriebels toen ik je streepjes zag :D. Maar idd rustig aankijken, voor zover dat kan; keep calm!

Jairy; hoe gaat het nu? Wat spannend zeg, zo op dat wachtbankje zitten.

Bubbels; oh wat heerlijk dat je je lichaam goed hebt aangevoeld! Fijn dat jullie je ei goed hebben kunnen benutten. En dubbel natuurlijk, vanwege het gemis van je zoontje.

Mir; he bah inderdaad vervelend zo'n cyclus waar je niets van begrijpt. Ik heb dat afgelopen cyclus ook gehad. Normaal 30 dagen. Nu 20! Klopt niets van. Menstruatie vond ik ook anders dan ik gewend ben. Ik hoop voor je dat het snel weer zijn ritme vindt.

Ladybird; tjonge ook spannend zeg, wachten op je wel of niet menstruatie, wel of niet een positieve zwangerschapstest.

Toevallig ben ik vandaag begonnen met mijn eerste ovulatietest van de kruidvat. Normaal doe ik daar niet aan, omdat ik mijn eisprong voel. Maar ik snap mijn lijf even niet meer zo goed. Het voelt nu na de miskraam allemaal anders. Vorige week dinsdag begon mijn menstruatie. Als ik mijn gemiddelde cyclus aanhou zou ik pas rond 8 februari een eisprong hebben. Maar heb nu al een streep, zie afbeelding. Kan ik er vanuit gaan dat hij dan toch eerder komt? Zou ik nou binnen 7 dagen mijn eisprong hebben of eerder? Ik heb echt totaal geen idee.

Bijgevoegde bestanden:

2. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Sommige hebben een oploop in de streepjes andere niet en die hebben hele cyclus door strepen. Geen zinnig woord over te zeggen denk ik. Maar hoop voor jou dat dit al van een ei in aantocht is!

3. Gember

Gember Actief lid

6 jan 2017
    371
    140
    43
    Vrouw
    Jeugdzorgwerker gehandicaptenzorg
    Gelderland
    Oh jeejtje toch! Dat wist ik niet! Ik was net nog zo blij dat er kennelijk al wat aan het gebeuren was. Maar dat hoeft dus heleaal niet! Thnx voor de info! Volgens de bijsluiter moet ik morgen weer testen. Nou ik zal het eens een week zo in de gaten houden. Ben benieuwd.

4. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Gember wat fijn dat jullie zo'n heerlijke reis hebben gehad. Spannend hoor nu met de testen. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt hoe het met je vruchtbare dagen zit. Succes!!

5. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Ik gebruik altijd de zwanger en kids, vind ze erg prettig in gebruik, zijn van die makkelijke sticks en ik plak ze in om de verschillende cyclussen te kunnen vergelijken. En dan vind ik die met plastic huls niet handig omdat je ze uit elkaar moet slopen om het stripje in te plakken.

6. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Ik neem aan dat nu hij voor iedereen beschikbaar wordt de nipt, daar ook qua bezetting op is gerekend maar heel veel meer komt er niet bij kijken omdat het een bloedafname is. De combinatie test is ook een bloedonderzoek en dan een echo, dus dat stuk bloedonderzoek blijft alleen uitgebreider.

En als ze slim zijn wachten ze zeker in het begin niet te lang voor ze de test uitvoeren, zo krijgen ze dan goed beeld van hoeveel vraag er is en tijd het kost.

En voorrang, ik snap absoluut dat je dat wilt en gun het je ook van harte maar als ik dan even kijk naar mezelf, niet de jongste meer dus ook meer risico's, waar trek je je dan de grens...

7. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Gember, welkom terug, fijn dat jullie zo een mooie reis hebben gehad! Ik zou de eerste ronde je ovulatie testen gebruiken tot je een duidelijke piek hebt. En dat je cyclus afgelopen keer zo kort was, zegt nog niks over de volgende cyclus. Als je maar een week gebruikt ga je misschien geen piek vinden , zou dus uitgaan van langere periode testen

8. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Voor mij nog toekomst muziek maar zie bij mijn verzekeringsmaatschappij dat de kosten nipt wel worden vergoed als er medische noodzaak is. Ik HD geen Chromosomale afwijking maar toch is er we overgesproken als volgende test. Benieuwd hoe dat zit dan! Maar goed op zijn vroegst is dat pas over 9 weken as dit een ei was die zin heeft om in te nestelen haha
    Krijg wel buikgriep vrees ik van mijn 2 Kids. Hopelijk milde variant!

9. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Gember, welcome home!!
    Ik had met kruidvat ovulatie testen altijd wel een licht streepje.

Mir, je hebt helemaal gelijk hoor. Maar wellicht krijgen vrouwen boven de 35 dan ook 'voorrang'. Maar ik snap je punt heel goed.
    Ik vind het gewoon zo ontzettend spannend of er weer een afwijking zou zijn bij ons 😬

Ieh getsie Bubbels, hopelijk geen griep maar een bevruchting voor jou!

10. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Haha is bevruchting ook net zo besmettelijk? Dan schuif ik wat dichter tegen je aan op t wachtbankje ;)

11. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Meiden, wat zien jullie op deze test?
    Ik had vanmorgen een test gedaan, vlug voordat ik moest gaan werken, maar deze leek negatief te blijven. Nadat ik 2 en half uur later thuis kwam stond er toch een heel vaag lijntje op, maar ook opgedroogde urine. Ik heb er wat water door gedruppeld maar het vage lijntje bleef toch staan. Door dat ik het maar niet losgelaten kreeg heb ik net weer een test gedaan en binnen de afleestijd was dit het resultaat.

Ik hoop dat er nog iets te zien valt na het uploaden, maar wat denken jullie?
    Sorry voor het binnenvallen van ego, ik probeer vanavond uitgebreid op iedereen te reageren!

12. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Hey Jairy,

Ik eerste instantie zag ik niks, na inzoomen zag ik een heeel licht streepje. Nu kan het ook door de foto komen dat het niet goed te zien is.
    Hoe veel dpo zit je ook al weer?

13. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Cindy, FF geeft aan 11dpo, maar zelf twijfel ik of ik misschien nog op 10dpo zit. Normaal gesproken springt m'n eitje op cd13, maar gezien mijn temp deze ronde denk ik dat dit pas op cd14 is gebeurd.

14. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Ik zou (als het je lukt zo lang te wachten) over twee dagen weer testen met ochtendurine. Dan heb je hopelijk wat meer hcg jn je urine :) en zal de test hoop ik meer duidelijkheid geven. Wat is dat wachten in onzekerheid toch vreselijk hè! Houd moed, er is nog geen ongi en een vaag streepje kan een begin zijn! 👍🏻

15. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Jairy, het is echt turen inderdaad. Ik bewaar mijn zwangerschapstesten altijd (om streepjes te vergelijken). Heb jij dat ook gedaan? Dan kan je misschien vergelijken met andere vroege testen.
    Morgen met ochtendurine lijkt me een goed idee (of als je het vol kan houden overmorgen, dan is er wellicht meer te zien). Spannend hoor!

16. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Dat heb ik ook gedaan, heb alle testen van de vorige zwangerschap nog bewaard en die van toen vergeleken met deze van vandaag. Ze zien er hetzelfde uit, vriendlief vond deze zelfs duidelijker. Ik ga morgenochtend eerst zien wat mijn temp doet en als die nog hoog is kijk ik wel of ik het kan laten, of juist niet 😁

17. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Jeeeetje dat zou wat zijn iedereen achter elkaar zwanger. Dan kan we ook nog een 2017 beval clubje vormen :)

Ik moest even turen maar zie idd een streepje. En met 10 dpo kan alles nog. Spannend zeg!!

18. Toutepetite

Toutepetite Actief lid

28 okt 2016
    246
    103
    43
    Vrouw
    Oh spannend Jairy! Ik heb heel goed moeten kijken, maar ik denk dat er wellicht heel licht een streepje te zien is, maar denk ook dat je beter nog eens test overmorgen, ik duim voor je!

Lola, netjes hoor! En zal er verder niks over zeggen, maar ook voor je duimen dat het zo blijft stijgen ;)

Bubbels, heftig zeg, dat jullie het nieuws over de crematie de komende weken kunnen verwachten, vind jou zo sterk en dapper overkomen hier, echt respect.

Ik tel de uren af tot mijn echo morgen, helaas is deze pas na werktijd, 's avonds dus...Ik laat jullie zeker wat weten, maar misschien pas laat op de avond. Dank jullie wel trouwens voor alle steun tot nu toe.

19. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Tout heel veel sterkte voor morgen!! Ik duim heel hard voor je.. hoop dat je morgen goed nieuws hier komt vertellen 👍🏻

20. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Bubbels, dat zou wat zijn hé, wel heel erg leuk als we met z'n alle die tijd door mogen gaan en daar gaan we dan ook voor! 🍀

Tout, ook mijn duimen draaien voor je! Dat je morgen maar een mooi kleintje gaat bewonderen!

Deel Deze Pagina