December miskraam, op naar 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Frummels, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gember

Gember Actief lid

6 jan 2017
    371
    140
    43
    Vrouw
    Jeugdzorgwerker gehandicaptenzorg
    Gelderland
    Oh wat fijn tout! Dat lijkt me een opluchting. Hoe voel je je?

En jairy, ik zie de streep ook!! Wat leuk zeg!

2. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Tout wat een goed nieuws!

Jairy, ik zie ook het streepje, hoop dat ze mooi op gaan lopen!

3. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Tout wat een goed nieuws! En wat fijn dat je 16 maart al weer een echo hebt. Ik snap dat je niet te vroeg wilt juichen, maar tochgefeleiciteerd voor nu!!

4. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Gister een rotdag gehad. Veel huilen, doodmoe en niet lief voor manlief. De spanning loopt op en de medicatie doet zijn werk. Ik ben ontzettend bang dat alles voor niks is zondag. Maar ik probeer positief te blijven.

5. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Oh cindy wat rot. Die hormonen zullen natuurlijk niet ermee helpen. En lijkt me ook dood eng de ontdooiing af wachten. Want anders kijk je toch tegen een ander traject weer aan. Maar jullie hebben genoeg voor de kiezen gehad dus het geluk moet ergens keren en dat is zondag. Er komt een mooi embryotje uit de vriezer om daarna goed zijn best te doen terwijl je naast me komt zitten op t bankje. Ik schurk nog even tegen lady lola en jairy aan en hopelijk word ik besmet met t zwangerschap 's virus om jou daarna aan te steken. Is dat een idee?

Jeehhh hier een ei gevonden! Vandaag 3e dag hogere temperatuur dus mijn ei is op maandag geweest. Schuif eens op op het bankje ik kom er aan! *ploft neer*

6. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Bubbels wat een lief berichtje! Had ik precies even nodig die positieve woorden. Ik hoop echt dat ik zondag bij je mag komen zitten en besmet mag worden 😄
    Wat een super fijn nieuws dat je je ei nu echt hebt kunnen plaatsen. Op naar nog een mooie positieve test in de groep!!

7. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Cindy, ik kan me je gevoel goed voorstellen! Het is ook niet niks zeg! En als je nou weet dat het zondag allemaal goed ontdooit dan weet je ook waar je het voor doet, maar met die spanning en onzekerheid erbij maakt dat het nu wel moeilijk! Ik sluit me bij Bubbels aan, je verdient goed nieuws en daar ga ik voor duimen!

Bubbels, welkom op de wachtbank! Ik hoop je lekker te besmetten!!

Ik heb vanochtend een testje gedaan. Voel me toch wel wat onzeker door de buikpijn. En het voelt allemaal toch anders dan de vorige keer. Maar ik ben erg blij met de dikte van streep 😍 Ik vraag me alleen af waarom de streepjes op de test beide zo naar links staan...

8. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Cindy, een hele dikke knuffel voor jou! Ik sluit me ook volledig bij Bubbels aan en duim onwijs hard voor positief bericht!

Bubbels, whoohoo welkom op het wachtbankje! We hebben de zitjes voor jullie warm gehouden haha.

Lola, dat is een onwijs mooie knaller meis, daar kun je niet omheen!
    ik denk dat je teststrip iets verschoven is waardoor ze wat meer naar links staan, maar dat is niet erg.

Ik heb vanmorgen ook weer getest, temperatuur nog steeds hoog en normaal daalt ie toch wel al gezien morgen/overmorgen mijn NOD is.
    Het duurde voor mijn gevoel enorm lang voor er een ontzettend vaag lijntje verscheen (drie minuten) en ik heb het idee dat ze erg traag opkleuren. De foto met de enkele test is na 25 minuten weer gemaakt en de ander mijn rijtje tot nu toe. Wat vinden jullie?

9. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Jairy hij loopt wel op! Over paar dagen moet ie wel stuk donkerder nu worden.

Lola wat een mooie! Denk idd gewoon verschoven teststrip

10. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Wel he? Oh ik hoop het zo, maar vind het ergens ook wel eng. Ik ben volgens mij sowieso een trage hcg opbouwer, de vorige keer kwam een echte duidelijke test ook pas een paar dagen na NOD.

11. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Jairy, ik zie een mooie oploop, dus dat geeft vertrouwen!

12. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Ja idd zou goed kunnen. Gelukkig is er een oploop. Maar over een dag of 4 moet er wel denk ik een redelijk donker roze lijntje komen die ook na 5 min al goed op de foto gezet kan worden. Maar voor nu vind ik m mooi!!

13. Toutepetite

Toutepetite Actief lid

28 okt 2016
    246
    103
    43
    Vrouw
    Mooie test Lola! En fijn, Jairy dat het oploopt!

Hier weer veel bloedverlies vanochtend, het begint een beetje ongeloofwaardig te worden he, zeker na de echo (en euforie) van gisteren. Maar het is helaas toch echt zo. Ben geen vruchtje verloren, maar goed is het natuurlijk ook niet, het is al de 3e keer in een week tijd. Ik kijk het voorlopig maar even aan, maar ik vind het op deze manier echt niet leuk meer. Dokters weten het ook niet, dus het heeft geen zin om elke keer naar het ziekenhuis te rennen. Lig in ieder geval nu plat.

14. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Nou Toute, wat rot zeg! Kan het bloeden nog steeds door de hematoom worden veroorzaakt? Of zouden er meerdere hematomen kunnen zitten? In ieder geval is het een dapper kleintje, want het heeft al meerdere bloedingen overleeft en hopelijk deze ook weer. Kan je tijdens het rusten wat afleiding vinden?

15. Toutepetite

Toutepetite Actief lid

28 okt 2016
    246
    103
    43
    Vrouw
    Ja, ik werk zo goed als het kan, van thuis vandaag, dus zo probeer ik er niet teveel mee bezig te zijn. Hoe voel jij je? Dat was echt wel een super duidelijke test he! Zo leuk!

16. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Nee joh tout wat kak! Verzin je toch niet...

Hier iets onze jongste n het ziekenhuis ivm dreigende uitdroging..

17. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Ohw wat vervelend, Tout. Het lijkt maar niet op te willen houden zeg, maar wel wat Lola zegt, jullie kleintje houd zich wel mooi goed vast dus dat is een sterk volhoudertje! Ik hoop dat het bloeden snel weer stopt en dat het dan echt volledig op mag gaan houden zodat je eindelijk eens langzaamaan kunt gaan genieten want het is je enorm gegund!

Ik heb net even een topic aangemaakt voor mijn tempkaartje, want ik bleef twijfelen over wanneer mijn eisprong nu geweest zou zijn en gezien mijn testen tot nu toe.. Ik dacht zelf een eitje gehad te hebben op cd14, maar nu blijkt dit zelfs nog een dag later te zijn geweest en op cd15. Dat maakt mij nu pas 11dpo, wat misschien een reden kan zijn dat mijn testen eveneens nog zo licht zijn?

18. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Ohjee toch! Ik gok dat ze nu aan een infuus komt te liggen? En hoelang moet ze blijven, of weet je dat nog niet?

19. Toutepetite

Toutepetite Actief lid

28 okt 2016
    246
    103
    43
    Vrouw
    O nee toch Bubbels! Hoe kan dat, heeft hij/zij buikloop gehad? Hopelijk knapt je kindje snel op, wat schrikken zeg! Veel beterschap...

20. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Ja al paar dagen diarree en spugen tegelijk...
    11 dpo is dit heel mooi hoor!! Daarom bedoelde ik ook pas over paar dagen dikkere streep omdat je dan pas op nod zit :)

Deel Deze Pagina