Cindy dikke knuf! Enige wat ik nog kan toevoegen aan de verhalen van de andere dames dat het met golfbewegingen komt. Zo denk je: hé het gaat eigenlijk best aardig met me....en het volgende moment ben ik dan weer dagen aan het huilen. Ik heb daar zelf maanden na mn miskramen nog last van gehad al worden de dalen steeds minder diep. Kijk wat je aankan en als het nog even niet gaat is dat ook oke he! Lady heel dapper dat je toch op kraamvisite bent geweest! Jeetje wat een onhandige opmerking op oudejaarsavond zeg. Dat kan ik ook nooit zo goed hebben, als ik het gevoel heb dat mensen er niet bij stilstaan. Ik ga morgen weer een test doen, dag 22 dan na miskraam. Ik verwacht nog wel een roze streepje te zien. Bubbles goed dat je een bank dagje pakt. Welke serie kijk je momenteel?
Ik ben benieuwd naar je test Frummels. Hier op dag 18 voor het eerst geen bloed/bruin verlies. De eerste stap naar lichamelijk herstel, ben er wel blij mee. Inderdaad fijn dat we hier onze ervaringen en gevoelens kunnen delen! Wij moeten in het voorjaar op een aantal kraambezoeken. Ik denk ook nu al: 'als ik dan maar weer zwanger ben... dan trek ik het tenminste wat meer'.
Ik ga voorlopig niet testen hij knalt ongetwijfeld nog van het scherm af dat hoef ik niet te zien. Ik kijk the walking dead haha beetje lugubere serie maar lijkt wel lekker hersenloos weg. Morgen ga ik er even uit voor een boodschapje en dan laatste bezoekje vk. S middags knuffel ik weer mijn bank en kijk ik nog wat afleveringen
Net toch even geschrokken. Ik verloor de afgelopen dagen bijna geen bloed. En nu plotseling een behoorlijk stolsels en veel bloed. Volgens het zkh nog steeds geen probleem. Dus daar vertrouw ik op, maar het was wel even schrikken als je al dagen af en toe maar een stipje oud bloed verliest. Nu lekker op de bank met een kruikje op mijn buik. Even lekker niks doen en me laten verwennen
Dat is altijd vervelend Cindy, maar ik kan me goed voorstellen dat er soms opeens iets loskomt. Dat had ik na mijn 'gewone' bevalling ook. Ik heb vandaag weer gewerkt. Ging een beetje met ups en down. Hebben jullie wel eens in je vaginaschede gevoeld na de miskraam/curretage? De mijne voelt anders dan voorheen. Ik voel meer materiaal erin. Zou dit de baarmoedermond zijn? Ik heb voor de zekerheid even de secretaresse gebeld van het ziekenhuis en ik heb volgende week gewoon een afspraak (nacontrole) in een kamer met een echo apparaat. Ik vind het een fijn idee dat er dan even goed gekeken wordt. Jairy, hoe gaat het met jou? Denk je dat er al een eisprong aan zit te komen? En hoe gaat het met de andere meiden?
Hier wat verhoging. Ook wel keelpijn dus zal vast een verkoudheid zijn maar 6 dagen na de bevalling zit je niet op koorts te wachten. Even goed in de gaten houden. Ik moet nog niet aan werken denken. Ik heb meer tijd nodig voor herstel. Nu na een week ben ik nog lang niet fit genoeg. Maar goed volgende week kijk ik verder.
Frummels, oh, dus dat is eigenlijk best wel een uitgebreide test dan, als ik het zo lees. Ik ben benieuwd wat en of daar iets voor je gaat uitkomen. Als je zoveel verkouden bent lijkt me dat er ergens een te kort aan is, niet? Ik ga hier qua eisprong nergens vanuit, als het wel zo is dan ben ik natuurlijk wel blij, maar anders hopelijk gewoon de volgende ronde weer. Ik heb inderdaad heel veel verschillende berichten gelezen, de een had wel in dezelfde cyclus een eitje en de ander pas een cyclus er na. Tot nu toe doet mijn temp in ieder geval nog niet veel geks, afgezien van een stijging en ineens weer een dip ( waaraan ik in ieder geval kan zien dat dat nog eisprong was). Hoe was jouw testje trouwens vandaag? Als ik mijn nacontrole bij de Gyn heb gehad dan hoef ik niet meer terug te komen en mag ik bij een eventuele nieuwe zwangerschap gewoon weer naar de verloskundige. Cindy, natuurlijk mag je klagen! Alles wat je kwijt wilt moet je er gewoon uitgooien, daar zijn we ook voor. Als je moet huilen, lekker die tranen laten lopen en je toegeven aan het verdriet. Hier hielp dat ook echt enorm. Als het werken nog teveel voor je is zou ik ook daar even een stapje op terug doen, wat je hebt moeten doorstaan is namelijk niet niks en mag best even wat tijd hebben voor je het een plekje kan geven. In ieder geval een dikke kuffel! Lady, dat was inderdaad een beetje een stomme vraag, maar ik denk dat andere gewoon niet helemaal door hebben hoe deze situatie voor ons is. Ze staan er niet goed bij stil wat voor impact het heeft, maar ook wat de nasleep ervan nog met je kan doen. Lola, ik heb nog niet van binnen gevoeld, dus ik durf je daar geen antwoord op te geven ( mezelf kennende ga ik dat straks onder de douche wel een keer doen). Overigens denk ik nog niet dat hier een eisprong onderweg is. Mijn temp was een mooie stijging aan het maken, maar dipte gisterenochtend flink en blijft nu weer hangen. Ik denk dat het nog wel even op zich zal laten wachten, althans zo'n gevoel heb ik. Bubbels, wat vervelend dat je verhoging hebt, daar zit je een week na je bevalling inderdaad niet op te wachten. Hopelijk zakt je temp morgen weer en neemt je keelpijn ook af. Als je nog niet aan werken toe bent moet je dat ook zeker niet doen, ik zou ook gewoon van week tot week kijken hoe je je voelt. Je merkt vanzelf wel wanneer je er weer klaar voor bent.
Cindy dat lijkt mij inderdaad schrikken, goed dat je even kruikie erbij hebt gepakt. Hopelijk is het dan nu snel over. Fijn Lola dat ze even gaan kijken met een echo, altijd fijn om te zien hoe het erbij staat. Ik voel reglematig van binnen en ook aan mn bmm, ik merk nu als verschil dat mn bmm nog een beetje open staat door de miskraam maar dat is normaal. Bubbles ik heb ook totaal drie weken niet gewerkt hoor deze keer. Vooral de tijd nemen die je nodig hebt. Ik zit nu in mn tweede week en gelukkig gaat het goed. Die verhoging even in de gaten houden en anders ziekenhuis bellen. Daar hameren ze bij mij altijd op. Jairy ik heb geen idee waarom ik altijd verkouden ben. Hoop erachter te komen door de test. Wat bedoel je met dat dat nog eisprong was? Mij temp fluctueert afgelopen dagen ook enorm. Vanochtend weer 36.89 (na ei temp) maar hij zal morgen wel weer laag zijn. Had ik van de week ook al. Geen vruchtbaar slijm dus zeker geen eisprong nog voor mij. Mn test is ook nog positief maar weer stuk lichter. Ik verwacht dat als ik volgende dins weer test (dag 29) dat ie dan negatief is.
Gek hè dat we nu een witte test willen! Zo lang mijn temperatuur hoog blijft hoef ik genees te testen dus ik waag me er nog niet aan. Maar bij jou iig stuk minder al!
Ja al vind ik ook wel dat dat mag drie weken na miskraam bubbles. Maar het gaat net als vorige keren qua donkerte van testen. Bij mij daalt ook altijd mijn temperatuur meteen als de miskraam zakt. Volgens mij zorgt progesteron voor temp verhoging, dus blijkbaar heb je daar dan nog veel van in je lijf. Maar jij was ook een aantal weken verder dan ik en jouw waardes waren dan ook hoger. Je temp daalt vast vanzelf binnenkort.
Frummels, ik ben heel erg benieuwd naar de uitslag van de vega-test. Je zou denken dat je zoveel verkouden bent doordat je bepaalde vitamine misschien te kort komt, althans dat is mijn eerste gedachten. Oh, dat is een foutje in de zin, die moest zijn: waaraan ik in ieder geval kan zien dat dat nog geen eisprong was. Mijn temp is omhoog gekropen naar 36.9, wat ie normaal ook zou doen als mijn eisprong is geweest, maar zakte van 36.8 terug naar 36.6 en daar hangt hij nu al 2 dagen op. Ik kom voor nu ook nog niet super goed wijs uit mijn tempkaartje, maar een ei haal ik er zeker niet uit. Jou test is wel al mooi af aan het lopen, die van vorige week knalde nog echt, dus volgende week gaan we voor een witte test! Ik test hier donderdag nog en dan zal ie hier ook wel blanco zijn, hoop ik.
Ja met 13 w zat ik geloof ik met alle waardes wel zo n beetje op het hoogtepunt. Achja ik kan toch niks doen om het te laten zakken dus geduld is wat het is (en laat ik nou een heel ongeduldig persoon zijn haha)
Frummels, misschien een beetje een gekke vraag; maar kan je beschrijven hoe het verschil voelt tussen een open en gesloten baarmoedermond? Ik ga vrijdag (dag 21) ook weer een test doen, ben benieuwd...
Dag lieve meiden, Ik kom me even melden, zodat jullie weten dat ik er nog ben en ook meelees. Maar ik heb niet zoveel te vertellen. Ik doe geen tests en temperatuur ook niet, dus ik zit gewoon een beetje te wachten op mijn menstruatie. Ik heb last van puistjes op mijn kin, dus misschien dat dat wel wat zegt over veranderende hormoonspiegels, maar voor de rest heb ik dus echt geen idee. Mijn miskraam met cytotec is nu 3,5 week geleden. Als ik nu terug denk aan de daadwerkelijke miskraam, krijg ik nog steeds de kriebels, vond het toch wel een heftige ervaring, de krampen, het bloedverlies en dan het verlies van zoveel weefsel. Ik ben eigenlijk wel een beetje bang om opnieuw zwanger te zijn. Maar goed, eerst maar weer eens ongesteld worden en dan zien we wel weer, stapje voor stapje. Sporten schiet er trouwens weer bij in de laatste dagen, ik heb het veel te druk op het werk en dan ben ik 's avonds zo moe dat ik echt geen zin heb in hardlopen. En dan voel ik me natuurlijk weer schuldig, want zou graag optimaal fit zijn als ik er weer voor mag gaan. Maar goed, voor de rest gaat alles goed. Kan niet wachten tot we weer allemaal positieve berichten kunnen gaan plaatsen!
Ik heb ook veel pukkels. Maar die kreeg ik tijdens zwangerschap ook al maar nu neemt t dus weer toe. Ik doe ook geen testen wil gewoon de streep niet zien. Haha beetje struisvogelpolitiek geloof ik....
Toutepetite, het is ook een heftige ervaring om mee te maken en ik snap je angst voor een nieuwe zwangerschap maar al te goed. Ik denk dat we die allemaal een beetje bij ons dragen en dat we straks erg op gaan zien tegen die eerste weken. Ik gok dat we dan wederom veel steun aan elkaar zullen gaan hebben en elkaar er opbeurend proberen doorheen te halen. En wat betreft je sporten, ik denk niet dat je je schuldig hoeft te voelen als het er even niet van komt. Je lichaam heeft natuurlijk een flinke klap te voortduren gehad en dat vergt veel energie, ookal voelen we ons weeer goed. Neem lekker je rust wanneer je dat nodig hebt en als je avond wel kan sporten pak je het dan toch weer even op. (; Hier is mijn temp gezakt naar basaal! Ik weet niet of het nu al veel te betekenen heeft, maar na twee dagen 36.6 zakte hij gisteren naar 36.5 en vanmorgen naar 36.3, wat mijn basale temp is. Ook is mijn test van vanmorgen hartstikke negatief.
Ik zit nu op dag 23 en tot en met dinsdag is hij hoog gebleven. Ik heb tussendoor een paar dagen niet getempt, maar ik verwacht niet dat ie in die dagen laag is geweest. Ik kom zojuist van de wc want ik meende wat te voelen lopen en nu verlies ik helder rood.