December miskraam, op naar 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Frummels, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Gember, je bent welkom om mee te kletsen!
    Ik heb op dit forum mijn zwangerschapstest geplaatst die ik na 2 en 3 weken na de miskraam heb gedaan. Ik was 12 weken en maximale hcg dus! Maar uiteindelijk zal het bij iedereen anders zijn.

Ik had gisteravond en vanochtend opeens veel slijmverlies. Ik kon het uitrekken, maar het voelde wel heel dik en stug. Ik vraag me nog af of het restafval is of misschien nieuw slijm.

2. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    In handtekening staat 11 jan daar ging ik vanuit ;)
    Voor na 2 weken is hij wel heel erg knal ja!

3. Gember

Gember Actief lid

6 jan 2017
    371
    140
    43
    Vrouw
    Jeugdzorgwerker gehandicaptenzorg
    Gelderland
    Bedankt allemaal! Erg lief dat jullie zo meedenken!

1 januari begon het met bloeden, 11 januari was het (denk ik) eruit. Daar komt de verwarring vandaan :). Dus het is inderdaad nog kort geleden. Ik heb tijdens mijn zwangerschap héél vaak getest, omdat ik het niet zo geloofde allemaal. Ik had een mooie feller wordende streep, ondanks dat er nooit een embryo in mij heeft gezeten. Gek he? Was ook nieuw voor mij. Uit je zwangerschapstest kan je dus niet je volledige vertrouwen halen :). 31-12 nog een knaltest, terwijl het 1-1 mis ging. En nu het er uit is (denk ik), is het ook absoluut niet lichter geworden. Ik denk dat ik een beetje hetzelfde als Frummels ga krijgen. Dus ik wacht geduldig met testen, totdat het bruine bloed weg is en ik mijn afscheiding weer herken.

Lola, het klinkt als nieuw slijm :). Dat zou ook kunnen toch? Even temperaturen om het te checken.

Ik ben ook heel benieuwd naar de uitslag van de vega test!

4. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Welkom hier Gember, mijn mk was ook pas op 5 januari. Maar al in december hoorden wij dat ons kindje niet meer leefde. Niemand van ons wilde in dit forum terecht komen en toch geeft het me veel kracht en steun. Gewoon te horen dat we allemaal met min of meer dezelfde emoties lopen. En Het in al deze hectiek ook fijn is om advies te krijgen, andere verhalen te lezen.
    Ik heb dit weekend twee mindere dagen.. veel huilen uit het niets. Ik hang wat op de bank, kijk netflix, pfff gaat nog veel op en neer emotioneel.. maar ja wie weet morgen weer een wat stabielere dag.

5. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Op basis van deze testen zou ik niet het ziekenhuis bellen Gember, maar je moet dat natuurlijk wel doen als het goed voelt. De witte strepen die door een test kunnen lopen heeft niets met je HCG te maken maar met fouten in de test zelf. Ik vind niet dat hij donkerder is dan die van woensdag, hij is ongeveer gelijk en dat mag nog op dit termijn. Ik verwacht dat als je woensdag weer een test doet en deze vergelijkt met die van woensdag van afgelopen week hij dan vast en zeker lichter is. Ik zou me in ieder geval nu geen zorgen maken als ik deze info zo zie.

6. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ik ben doorgemeten en daar kwam uit dat ik een verstoring heb in mijn lichaam door resten van mijn kindervaccinaties die invloed hebben op mijn baarmoeder en eierstokken. Er kwamen nog twee verstoringen uit maar deze was de belangrijkste en hier ga ik nu voor behandeld worden dmv homeopatische druppels. Ik ben al begonnen en ben erg benieuwd of ik wat ga merken in de aankomende weken. Ik houd jullie op de hoogte!

7. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Hier was na een week het bloeden bijna gestopt en meer ou bloed. Maar daarna is her weer meer geworden als een flinke ongi en ook weer rood van kleur. Wel apart lijkt beetje op ongesteldheid nu ook qua last in rug Enzo.
    Temperatuur blijft onveranderd op zwangerschapstemperatuur.

8. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Frummels, wat een bijzondere uitslag. Ik heb daar nooit iets over gehoord of gelezen. Komt dat vaker voor bij vrouwen? Ik kan me voorstellen dat het wel fijn is dat je met behulp van druppels er wat aan kan doen.

Bubbels, lastig hè dat je geen grip en duidelijkheid hebt op je bloedverlies en cyclus.

Hoe gaat het met de andere meiden? Werken jullie alweer? Ik ben vorige week begonnen met halve dagen en deze week gewoon helemaal. Ik moet in de weekenden dan wel echt bijtanken hoor.

Het is vandaag blauwe maandag, officieel de somberste dag van het jaar...
    Wij moeten vandaag naar het ziekenhuis. Ik dacht wel bij mezelf, ze kunnen in ieder geval geen slechter nieuws brengen dan de laatste keer en we hoorden dat het hartje was gestopt. Het beste scenario zou zijn dat alles schoon en goed is en er weer rijpe eitjes zijn. Maar ja ik weet niet of dat de realiteit is. Heeft iemand wel eens slecht nieuws bij de nacontrole gehad (bv dat er een verkleving te zien was)?

9. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Meestal merk je een ontsteking wel aan je temperatuur of buikpijn etc.
    Ik krijg geen echo bij de nacontrole dus ik kan her je ook niet zeggen.
    Ik ben nog niet aan het werk heb ook nog 0 energie er voor.

10. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Dit is mijn test va gisteren
    Dag 11 na bevalling.
    Benieuwd wanneer ik weer zal testen want het liefst zie ik dan een witte test!

Bijgevoegde bestanden:

11. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Netjes Bubbels, dat ziet er goed uit!

Wij hebben controle gehad. Gelukkig zag de echo er goed uit. Alles was rustig en schoon. Ze zagen ook een follikel van 21.7 cm in de linker eileider/eierstok. De arts-assistent zei dat het er dus uit zag dat mijn eisprong eraan kwam. Iemand ervaring met wanneer een ei (bij welke follikel grootte) ongeveer springt? En wanneer we zouden moeten klussen?
    Ik heb natuurlijk niks aan ovulatietesten (want die blijven vals positief vanwege rest hcg)

12. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Omdat wij via de medische weg zwanger worden weet ik dat bij ons follikels van 20 tot 23 cm een mooie grootte hebben. Dan wordt bij ons de punctie gedaan. En worden ze bevrucht. Wat dus betekend dat jouw ei echt elk moment kan springen! Als ik julie was zou ik deze week goed benutten ;) het is wel zo dat bij de ene vrouw eitjes springen met 20 cm en bij de ander bij 25 cm. Dus helemaal zekerheid heb je helaas nooit. Maar ik denk dat het deze week uiterlijk volgende week gaat gebeuren! Ik duim voor jullie!

13. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Oh joh ik wist niet dat je ei rijpt terwijl je nog rest hcg in je lijf hebt! Best vlug je ei na de mk of niet? Hier magaat het bloeden wel stoppen van mij ben er zo klaar mee!

14. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    O bubbels jouw test ziet er goed uit zeg voor 11 dagen erna!

Lola een eitje kan springen tussen de 16 en 25 mm volgens mij. Heb je ook vruchtbaar slijm?
    Het kan ook zijn dat het follikel geen eitje is maar een cyste overgebleven aan je zwangerschap. Dat heb ik ook al twee keer gehad. Ze zeiden toen ook tegen mij: snel gebruik van maken, hij kan elk moment springen! Maar door temperaturen bleek dat het geen eitje was en later bevestigde de gyn dit ook bij de nacontrole. het gebeurt namelijk niet vaak dat je test nog best positief is en je dan wel een eitje hebt groeien al heb ik gelezen. Maar ik hoop natuurlijk dat het bij jou wel een eitje is en je over twee weken weer mooi nieuws hebt!

Ik ga morgen weer een testje doen. Inmiddels twee dagen oud bloed dus ik verwacht dat het elk moment door kan breken.

15. Gember

Gember Actief lid

6 jan 2017
    371
    140
    43
    Vrouw
    Jeugdzorgwerker gehandicaptenzorg
    Gelderland
    Zou je niet via temperaturen kunnen zien of het toch een eisprong is geweest, Lola? En je had ook al rekbaar slijm he, zei je. 'Klussen' kan nooit kwaad gelukkig :D

16. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Frummels, ik weet het ook niet zeker. Het enige wat ze zei was dat er een follikel zat en ze die 21.7 mm meet. En toen inderdaad iets van: maak er deze week gebruik van. Ik heb ook al 3 dagen vruchtbaar slijm. Vandaag 3x een mega slijm sliert gehad...
    Ik lees ook tegenstrijdige dingen hierover. De 1 zegt dat het onmogelijk is dat er een eisprong komt als je nog een restje hcg hebt in je lijf. Maar ik lees ook wel dat vrouwen nacontroles hebben en een eisprong spotten ondanks lichte positieve testen. Ik hoop idd over 2 weken het antwoord voor eens en altijd duidelijk te hebben 😉

Gember, ik heb nooit het getemperatuurd. Heeft het dan nu nog zin? Ik heb ook geen vast tijdstip dat ik wakker word. Mijn kind wekt mij ergens tussen 4 en 7 uur 😬

17. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Meiden, ik zwaai even vlug voorbij en ga later uitgebreid reageren, maar mocht ik iemand vergeten zijn dan mijn excuses alvast. Heb een druk weekend achter de rug ivm toernooien en vandaag de hele dag gewerkt dus ik ben aardig gesloopt. Hier is mijn ongie alweer op z'n retour, verlies alleen nog wat bruine afscheiding sinds vandaag. Ben benieuwd hoe het nu gaat lopen, kijkend naar mijn cyclus voor de MK zou er deze maand de 23ste een eitje moeten springen.

Gember, het is jammer je welkom te moeten heten hier, maar dat ben je natuurlijk meer dan!

Frummels, ook bij jou een menstruatie op komst! Wat waren de andere dingen die uit je test kwamen, of zijn die niet van belang? Wel fijn dat er iets is uitgekomen waar je nu voor behandelt kunt worden, hopelijk doen de druppels snel goed!

Toutepetite, ik vind het ook echt bijzonder om te zien dat we nu echt precies gelijk lopen. Laten we er voor gaan dat we ook gelijk oplopen straks.

Bubbels, dat is toch al een mooie lichte test! Ik kan me voorstellen dat je het met het bloedverlies inmiddels helemaal gehad hebt, hopelijk stopt het snel.

Lola, wat fijn dat de echo goed was! Hopelijk was het inderdaad een eitje dat op springen staat en heb je over twee weken mooi nieuws.

18. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Oe alweer klapperende eierstokken hier in het topic leuk! Baal wel van t bloeden zelfs na mijn vorige voldragen zwangerschap was het op dag 12 minder. Maar goed de test is op zich wel positief en hopelijk gaat de temperatuur over paar dagen ook omlaag.

Nou ben heel benieuwd of we over 2 weken weer positieve testen zien. Maar lola test je dan wel over paar dagen nog weer bv km zeker te weten dat je een witte test eerst hebt?

19. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Ja Bubbels ik doe vrijdag weer een test. Die moet dan heel licht zijn of negatief. En dan over twee weken misschien die test vergelijken. Maar voorlopig ben ik daar nog niet mee bezig hoor.
    Normaal weet je aan de hand van de ovulatietest hoe lang je door moet gaan met klussen, nu heb ik geen idee. Dus wellicht zijn we alsnog te vroeg of te laat.
    Ik begreep van mijn gyn dat het lang kan duren voordat het laatste restje hcg er helemaal uit is. Op internet lees ik dat wanneer je hcg onder de 30 is, je weer een eisprong kan krijgen. Maar het blijft een beetje onduidelijk.
    Ik snap dat je baalt van het bloedverlies, bleh niks aan ☹️

20. Toutepetite

Toutepetite Actief lid

28 okt 2016
    246
    103
    43
    Vrouw
    Welkom Gember!

Vervelend Bubbels, dat bloedverlies, ik was het op een gegeven moment ook echt beu.

Jairy, het begint een beetje eng te worden, maar ik zou dus ook de 23e mijn eisprong moeten hebben (volgens de ap), haha!

Frummels, over de uitslag van je test: ik heb daar ook nog nooit van gehoord, maar fijn dat je het met homeopatische middelen kan corrigeren (hopelijk). En je afspraak in Gent komt ook steeds dichterbij, heel spannend!

Lola, in combinatie met dat slijm klinkt wel heel erg als een eisprong, volgens mij ben jij dan de eerste in dit topic die een eisprong gaat proberen te benutten (of hoe zeg je dat nou netjes)! We duimen allemaal voor jou!

Deel Deze Pagina