Heb je zin in de feestdagen? Best wel wanneer zet je de kerstboom? niet dit jaar wanneer stuur je kaartjes? morgen wat ga je met de kerstdagen doen? 1e naar ciske de rat en s'avonds bij schoonouders eten 2e naar mijn zus Wat ga je eten met kerst? 1e gourmeten 2e fonduen wat ge je met oud en nieuw doen? zijn we nog niet helemaal uit wat ga je eten met oud en nieuw? waar we trek in hebben ga je vuurwek afsteken? zo ja voor hoeveel ? ik niet maar manlief wel voor +/- 100 euro Hoe oud is je kindje? ik hoop dat hij/zij nu in mijn buik zit en hoe doe je dat dan met deze drukke dagen? n.v.t.
Heb je zin in de feestdagen? Ja wanneer zet je de kerstboom? sinds gisteren wanneer stuur je kaartjes? Volgende week, als ik het niet vergeet wat ga je met de kerstdagen doen? Niet veel Wat ga je eten met kerst? kerstavond gourmetten, 1e kerstdag uiteten, 2e weet ik nog niet wat ge je met oud en nieuw doen? Thuis zitten met gezin en veel borreltjes drinken, moet van verleden jaar nog inhalen wat ga je eten met oud en nieuw? iets makkelijks, frietje ofzo ga je vuurwek afsteken? zo ja voor hoeveel ? 35 euro per kind Hoe oud is je kindje? 14 en 10 jaar en een baby van 9 maanden en hoe doe je dat dan met deze drukke dagen? Veel wijn drinken
Heb je zin in de feestdagen? de ene dag wel de andere dag niet wanneer zet je de kerstboom? die heb ik gisteren gezet wanneer stuur je kaartjes? die stuur ik niet wat ga je met de kerstdagen doen? eten bij schoonouders, 2de dag komen die bij ons en mijn moeder ook Wat ga je eten met kerst? eerste dag geen idee, 2de dag gourmet wat ge je met oud en nieuw doen? naar vrienden wat ga je eten met oud en nieuw? geen idee ga je vuurwek afsteken? zo ja voor hoeveel Embarassed? geen idee dat moeten de mannen maar regelen Hoe oud is je kindje? 4,5 maand en hoe doe je dat dan met deze drukke dagen? lekker meenemen en een bedje mee zodat ze kan slapen, thuiszitten kan je altijd nog. Isa is trouwens altijd erg handig vrolijk en gewend aan veel mensen om zich heen, dus ik vind het geen "probleem" om met een kindje de feestdagen door te komen.
Heb je zin in de feestdagen? eigenlijk niet.. wanneer zet je de kerstboom? Oh ja.. uhmm ik denk volgende week wanneer stuur je kaartjes? weet nog niet, misschien volgende week wat ga je met de kerstdagen doen? Nog géén idee Wat ga je eten met kerst? Dat weet ik écht nog niet wat ge je met oud en nieuw doen? Jemig! Ik ben blij dat ik sinterklaas heb overleefd! wat ga je eten met oud en nieuw? Ook niet weten ga je vuurwek afsteken? zo ja voor hoeveel ? Vast wel, voor max 50,- Hoe oud is je kindje? een van 2 en een half jaar en een van een half jaar en hoe doe je dat dan met deze drukke dagen? Gewoon doorgaan
Heb je zin in de feestdagen? Gaat wel. wanneer zet je de kerstboom? Denk deze week wanneer stuur je kaartjes? Over een week ofzo. wat ga je met de kerstdagen doen? Hou het rustig dit jaar, alleen een kerstbrunch/koffie. Wat ga je eten met kerst? Kerstbrood, lekkere koekjes etc. Voor het avondeten moet ik nog iets bedenken. wat ge je met oud en nieuw doen? Thuis vieren. wat ga je eten met oud en nieuw? Olliebol ga je vuurwek afsteken? zo ja voor hoeveel ? Ca. 50 - 75 Euro. Hoe oud is je kindje? Zie banner. en hoe doe je dat dan met deze drukke dagen? Thuis vieren, geen idee hoe ze gaat reageren, maar daarom houden we het zo rustig mogelijk. Ben benieuwd naar jullie antwoorden...
*Heb je zin in de feestdagen? Ja, ik vind December duidelijk de gezelligste maand in het jaar!! *wanneer zet je de kerstboom? Dat is even de vraag, normaal meteen na Sinterklaas.. maar door de drukte nu met de kleine Xavièr is het de vraag of we wel een boom opzetten.. *wanneer stuur je kaartjes? Normaal begin december, dit jaar even niet.. Alleen aan goede vrienden een e-card. *wat ga je met de kerstdagen doen? Eerste kerstdag naar mijn moeder en tweede kerstdag bij mijn schoonouders eten! *Wat ga je eten met kerst? Dat bepaalt mijn moeder eigenlijk.. Dus ik zou het niet eens weten.. Ik heb zelf wel zin om te courmetten.. vind dat erg gezellig!! *wat ge je met oud en nieuw doen? Tsja, ook dat weten mijn vriend en ik nog niet. Waarschijnlijk niet veel bijzonders, omdat we nu een kleintje hebben. *wat ga je eten met oud en nieuw? Oliebollen *ga je vuurwek afsteken? zo ja voor hoeveel ? nee, dat doen wij nooit.. we kijken wel bij de buren *Hoe oud is je kindje? Bijna 2 maand *en hoe doe je dat dan met deze drukke dagen? Eigenlijk gaat het me een beetje voorbij, nu ik met mijn hoofd veel bij mijn zoontje zit.. Als hij strax wat ouder is gaan we het meer vieren. Liefs Kiss
Heb je zin in de feestdagen? -Altijd december is MIJN maand! wanneer zet je de kerstboom? -1 december gaat ie op en 1 januari is alles weer weg wanneer stuur je kaartjes? - ergens in de loop van deze week wat ga je met de kerstdagen doen? - 1e kerstdag komt mijn zwager,2e kerstdag komen de buufjes eten (oude kerstfilms kijken) Wat ga je eten met kerst? -1e kerstdag gourmetten 2e moeten we nog verzinnen wat ga je met oud en nieuw doen? -krijgen we visite wat ga je eten met oud en nieuw? -in elk geval appelflappen en oliebollen ga je vuurwerk afsteken? zo ja voor hoeveel ? - dat is de pappa afdeling, zal wel weer een big shopper vol vuurwerk zijn Hoe oud is je kindje? -28 dec 4 mnd en hoe doe je dat dan met deze drukke dagen? - Net zoals anders, wordt ze 31/12 wakker van het vuurwerk dan saampjes naar het raam toe zodat ze de lichtjes kan zien
*Heb je zin in de feestdagen? Ja, gezellig! *wanneer zet je de kerstboom? Weet ik nog niet, waarschijnlijk deze week. *wanneer stuur je kaartjes? Niet, wij kiezen ervoor het geld dat we uitsparen te doneren aan het WSPA *wat ga je met de kerstdagen doen? Eerste kerstdag naar mijn vriendin en tweede kerstdag ws thuis. *Wat ga je eten met kerst? Geen idee nog! *wat ga je met oud en nieuw doen? We blijven lekker thuis met Louise, misschien komen er nog vrienden langs. *wat ga je eten met oud en nieuw? Oliebollen *ga je vuurwek afsteken? zo ja voor hoeveel ? nee, dat doen wij nooit, alhoewel vriendlief het niet altijd kan weerstaan een pakketje te kopen. *Hoe oud is je kindje? Bijna 6maand *en hoe doe je dat dan met deze drukke dagen? Gewoon rustig aan, lekker veel thuis