nou ik zal maar beginnen met mijn vreemde droom: ik droomde dat ik iets had gedaan en ik werd daarvoor gestraft met de doodstraf namelijk onthoofding ik werd onthoofd dmv een pashmina sjawl waar ijzeren draden in verwerkt waren, deze werd om mijn hals gebonden en steeds strakker aangetrokken tot ik die ijzerdraden voelde snijden in mijn huid, terwijl ik een laatste gebedje op zei dacht ik nog bij mezelf: goh dit doet eigenlijk helemaal geen pijn nah vreemd of niet?!?!?
haha, ik droomde vannacht dat ik geopereerd zou worden aan mijn knie. Alleen duurde het ontzettend lang voordat ik aan de beurt was. En ze bleven me maar rondrijden door dat ziekenhuis in een ziekenhuisbed (waarom weet ik ook niet). En het aparte was dat ik alleen maar bekende tegenkwam op de gangen. Toen ik uiteindelijk aan de beurt was voor de operatie bleek dat het uitgevoerd zou worden door mijn biologie-leraar van de middelbare school! Had er dan ook totaal geen vertrouwen in. en toen werd ik wakker.. dus de operatie heeft niet plaatsgevonden
Nah ik heb bijna hetzelfde gedroomd! We hadden 2 buurjongetjes, 2 lieve kleine turkjes, die gingen met mn broertje om. Ik kon goed met ze opschieten, vond ze echt lief! Op een dag hadden ze ruzie met mn broertje en kwamen ze hier bij mij binnen! Ze wilden de auto van mn vriend hebben. Ik zeg natuurlijk nee die krijg je niet. Pakten ze een stuk ijzerdraad en hielden ze strak om mn keel tot ik de sleutels gaf! Dus ik in paniek die sleutels gegeven, en ze gaan er met onze auto vandoor! Komt mn vriend thuis, en ik zeg huilend, niet boos worden he, maar ik kon er niks aan doen, ze hielden mn keel dicht.. ze hebben je auto! Toen werd ik wakker... Heeft denk ik te maken met deze dure feestmaand.. het verstikt me zo al dat geld uit geven wuahaha!
oh wat grappig dat je topic start zeg. ik droomde vannacht dat mijn man alcoholist was geworden en dat hij zei dat hij niet dronken was, maar iedereen zij: hij is dronken! voor mij was het zo heftig, (want we willen zwanger raken!) toen ik wakker werd om half 6 stond hij onder de douche, en ik liep heel boos naar beneden en zei tegen hem dat ik het echt egoistisch vond waar hij mee bezig was, dat hij maar es moest nadenken hoe belangrijk een kindje voor hem was hij keek van: huh? hahaha (*snel weer goed gemaakt toen ik wakker was*)
rach84 hahaha dat heb ik soms ook dat een droom over mijn man zo realistisch is dat ik de volgende ochtend tegen hem tekeer ga
Een droom schijnt altijd een onderliggende boodschap te hebben voor de dromer. Hoe dat precies zit weet ik niet hihi.. Ik droomde dat ik een fotoshoot ging maken met mijn beebje dat pas een week oud was, en dat we naar de fotograaf moesten. Daar moest ik haar in de "dijen" van de contra-bas van mijn vriend leggen en daar werden dan foto's van gemaakt als verassing voor hem. En het was zoooooo schattig! eenmaal thuis, kwam ik erachter dat ik de baby vergeten was van de contra-bas af te pakken en toen kwam ik maar niet terug bij de fotograaf op de een of andere manier. baby kwijt Maar die foto's waren wel zo cool.. hihi.. ik ben net eens gaan kijken, en er zou inderdaad makkelijk een beebje in passen, in de dijen van de contra-bas van mijn vriend... dus dat ideetje ga ik onthouden hihihi... lijkt me een leuk idee om eens een fotoshoot te maken met de 3 grote liefdes uit zijn leven haha!
Hmmm ... wat kan een mens toch bizar dromen. Ik heb vannacht niet gedroomd, ik kan het me tenminste niet herrinneren. Ik droomde gisteren dat er werd ingebroken terwijl ik gewoon thuis was. Heel vreemd.
erg he! hahaha de nacht daarvoor droomde hij dat ik vreemdging. hij werd wakker en maakte me meteen wakker en schreeude: houd je van me? nee, serieus? blijf je altijd bij me? pff.. ik kon meteen niet meer slapen haha
Ik droomde vannacht weer eens dat ik aan het autorijden was... Echt, ik sjees heel dromenland door laatste jaren. Ik heb geen eens een rijbewijs, maar in mijn dromen gaat het me nog best goed af moet ik zeggen. Flientje
Ik kan me alleen nog herinneren dat ik een zoontje kreeg en ik de luier ging verschonen en in het kamertje stond. Het voelde zo vertrouwd en net echt.., toen kwam ik er ineens achter dat ik de Kraamhulp vergeten was..
Ayyildizf, wat een bizarre droom! doodeng! Ik droomde vannacht wel iets grappigs. Ik ging oz'n digitale zwangerschapstest doen van clear blue, maar in plaats van zwanger of niet zwanger kwamer er hele verhalen voorbij op dat schermpje met allerlei grappen en onzin. En ik bleef natuurlijk maar lezen, maar werd er niets wijzer van. pfff haha
hoi hoi ik had gedroomt dat mijn man een bedrijfsongeval had gehad op het werk van mijn vader en dat er en grote knal had plaats gevonden en dat er een heleboel mensen dood waren.. en toen kwamen 2 mensen aan de deur en ik was net thee aan het zetten voor mijn moeder en schoonmoeder die er waren en mijn zoontje zat in de box.. en ik dacht alleen maar o nee o nee nou heeft ie geen vader meer het was zo echt dat ik huilend wakker werdt en mijn man heb gevraagd om niet dood tegaan.. wel gek want mijn man zit in de compters en mijn vader werkt voor de ns?
Ik had vanacht gedroomd dat ik een baby had en sommige zeiden "ben je er niet te jong voor?" en ik was het dus daar niet mee eens en was heel erg blij met de baby. En ik had over de ex gedroomd van me vriend dat ie plots bij ons het huishouden ging doen Ik droom wel meerdere dromen bij elkaar en ik kan het meestal heel goed onthouden zo droom ik ook vaak over tornados hier in Nederland en ik overleef het altijd erg vaag allemaal
Die van vannacht weet ik niet meer,maar er is er eentje blijven hangen van een paar dagen geleden. Ik was met Britney Spears de hort op en werden achtervolgd door paparazzi. In een of andere kroeg gingen we de tafel op en waren erg dronken. Daar waren foto`s van gemaakt en die stonden de volgende dag in de krant. Mijn moeder was heel boos want zij had dus op Fenneke gelet s`nachts en wist niet waar ik was. Moeder boos,man boos en ik vond het de nacht van mijn leven Moet zeggen,ik heb wel genoten van mijn droom. Normaal onthou ik ze niet maar deze is me bijgebleven!
Ik heb vanochtend een paar uurtjes geslapen en gedroomd dat de baby allemaal rare plekken had rond haar linker oog. Ze lag in haar bedje en steeds als ik kijken ging lag ze ingerold onder de dekens te stikken en was er maar net op tijd bij. Grappig dat meer mensen ook boos kunnen zijn op hun vriend na het hebben van een vervelende droom over hem. Een tijdje geleden droomde ik dat m'n vriend achter mijn rug om mailde met z'n ex en toen opeens bij haar introk. Nou, toen ik wakker werd kon ik 'm wel wat aandoen
Ik droomde dat mijn ex had liggen sexxen met mijn tante & dat ik boos op hem was en hem vertelde dat hij nooit meer de kleine mocht zien. Ben nog boos ook,ook al was het een droom
ik droom ook heel vaak van die rare dromen. soms dan zijn ze zo realistisch dat ik wat aan mijn man vraag en dan kijkt hij me zo raar aan en zegt hij, layla heb je weer zitten dromen en dan denk ik even na en dan voel ik me zo raar. ik ben dan meestal half wakker half slapend en weet dan niet of ik dan droom of slaap.
ik heb een paar nachten terug een droom gehad, super! Ik was ergens in een gebouw en daar kwam Jan aan (Jan van Lotte, van deze site) (heb die hele man mooit gezien) Maar hij kwam naar me toe. Hij vroeg of ik pluys was. Dus ik ja dat ben ik. En toen zei Jan dat ik recht heb op een goedkope geldregeling omdat ik meer dan 2000 berichten op de site heb geplaatst! In die droom was het heel normaal en niks geks aan! Toen ik wakker was heb ik me helemaal suf gelachen. Maar verslaafd aan deze site, nee hoor hoe kom je erbij