Hallo allemaal Ik weet niet of er al een decembermama's is, anders laat het even weten Maar tot die tijd, bij deze welkom op december mama's 2011 Ben zo blij dat ik hem kan openen Ik heb zondag 27 maart positief getest en ben nu 4 wkn en 5dgn zwanger na een lange medische weg Het word mijn 2de kindje of mijn 2 en 3de kindje, er zijn 2 cryo's teruggeplaatst namelijk. Ik heb op 12 april mijn eerste echo met 7 wkn en ben als het goed is rond 4 december uitgerekend Zijn er al meer december mama's die het aandurven zich aan te sluiten???? Groetjes Marieke
Hallo Marieke, Ik ben oh zo gelukkig. Ik ben gisteren op 2-04 positief getest. Dit is mijn tweede zwangerschap. De eerste ontdekte ik vorig jaar op 4-12, dat is nog niet zo lang geleden dus. Maar begin dit jaar op 21-01 tijdens ons tweede bezoekje aan de verloskundige kregen we te zien en te horen dat ons kindje niet meer leefde. Drama drama ziekenhuis in ziekenhuis uit. Maar nou ben ik meer dan dolgelukkig dat ik opnieuw mag aankondigen dat ik zwanger ben.! Hoe is het met jou? Heb je al ergens last van of is de test het enigste pure bewijs.? Liefs, Babyboo
Ik ben net alle pagina's afgelopen, maar er bestaat nog geen topic December 2011 Mama's. Dus dit is de eerste.
Hier gaat het niet zo goed. Mijn testen springen van positief op 27 en 29 maart naar negatief op 31 maart naar positief op 1 april en vandaag was het weer wit Ik weet niet wat er gaande is maar ik word er gek van Ik ben bang dat het over is en dat ik me alweer af kan melden hier maar goed zogauw ik de uitslag heb van de bloedtest morgen of dinsdag dan weet ik meer Jij gefeliciteerd met je zwangerschap Super hoor Ik zit in de medische molen en heb 1 dochtertje na 4 jaar en 4x iui Nu 5x iui maar niks en 2 icsi's gehad met daaruit 3 terugplaatsingen.
Hoi Marieke en Babyboo, Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Graag sluit ik me bij jullie aan bij Decembermama's 2011! Op 31 maart heb ik voor het eerst 's middags positief getest met een licht lijntje. Op 1 april definitief weer getest hetgeen ook echt wel aansloot bij symptomen. Nu dus superblij en gelukkig, maar vind het ook zo ontzettend spannend! Vorig jaar begin september ben ik zeer onverwacht met spoed geopereerd aan een cyste van 10 cm in een van m'n eierstokken en bleek dat ik endometriose heb wat zwanger raken zou kunnen bemoeilijken. Deze diagnose liet ook weer veel puzzelstukjes op zijn plek vallen. Nu dus het 'bewijs' dat zwanger raken mogelijk is, nu hopen dat alles goed blijft gaan! Eind deze week hoop ik een afspraak te maken om hopelijk al een eerste echo te hebben om een mogelijke buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten (voor zover mogelijk?) of om de bevestiging te krijgen dat het echt allemaal waar is en tot zover hopelijk goed gaat. Spannend spannend spannend...
Hoi marieke en babyboo en liloo, GEFELICITEERD ik ben ook in december uitgerekend ik vind het ook spannend 2 jaar terug een mk gehad in de 5de week begin nu dus heel zenuwachtig te worden of het niet fout gaat. Voel me deze x redelijk goed. @marieke ik hoop dat de baby(s) blijven plakken
Hoi meiden, er is ook een december mama's onder 'zwanger zijn' en dan 'bevallingslijst forum'. daar zijn al veel december mama's. En Marieke, veel sterkte meid, ik hoop voor je dat het toch nog goed komt!
Hee meiden, Mijn eerste test van zaterdag was verkleurt en ik liep zo te twijfelen dat ik vandaag nog maar een test heb gehaald hahahaha.. En gelijk maar een dure van clearblue. Maar ook volgens dat ding was ik toch echt zwanger . Alleen ik bedacht me opeens waardoor ik mezelf weer bang heb gemaakt. Het kan toch niet zijn dat ik er nog die stof hcg van mijn vorige zwangerschap in mijn urine zit waardoor die positief test? is alweer 2 maanden ruim geleden.. Maar acht blabla.. ik ben gewoon zenuwachtig maar zo zielsgelukkig !!! Nu maar hopen dat het goed gaat, ik durf nog niet zo goed blij te zijn, aangezien het pas was misgegaan. Maar 29 April een afspraak met 8 weken omdat ik een miskraam heb gehad en dan 12 mei voor de 10 weken echo en intakegesprek. @Mariek73 Hoe is het ondertussen meid? Weet je al meer ondertussen? Lekker hel voor jou elke keer weer een andere uitslag. Ik duim voor je! @Liloo Gefeliciteerd meid! Gaaf joh, ging jou hart ook zo te keer bij het testen ? Mijne wel poeh poeh zo spannend! Maar wel spannend dan, komt vast goed! Altijd positief zijn! Ik ben benieuwd. Iedereen zit hier zo te horen nog een beetje in spanning! @Jessi Iedereen heeft hier zijn eigen ding en helaas miskramen gehad. Dus het zou nu al helemaal top zijn als het voor iedereen goed gaat. Ook jij natuurlijk van Harte Gefeliciteerd. Ik weet dondersgoed hoe je je voelt. Ik heb waarschijnlijk precies hetzelfde. Aan de ene kant ben ik super blij maar aan de andere kant durf ik niet blij te zijn omdat ik bang ben dat ik dan zometeen weer teleurgesteld wordt. Hoe voel je je? Al last van kwaaltjes.
Ik ben kotsmisselijk gister bijna moeten rennen naar de wc. Verder klinkt het gek maar het voelt goed deze keer. Gister een afspraak gemaakt bij de verloskundige 12 mei. Ik had al eerder een afspraak in het ziekenhuis voor de 26ste omdat ik via oi zwanger ben geworden @ Marieke heb je al weer wat meer duidelijkheid @babyboo ik hoop dat het deze x helemaal goed gaat Xxx
Ik meld me bij deze officieel af voor de december mama's 2011 Ik wens jullie heel veel suc6 en plezier met jullie zwangerschap Geniet er vooral van dat is zooo belangrijk xxx
Hoi meiden, Mag ik me bij jullie aansluiten? Afgelopen zaterdag heb ik ontdekt dat ik zwanger ben, na anderhalf jaar proberen, een half jaar MMM én twee weken voor onze eerste IUI! Wat een verrassing! Ik ben nog steeds een beetje aan het bijkomen, kan het nog bijna niet geloven... Over twee weken al de eerste echo, waar ik natuurlijk nu al zenuwachtig voor ben, ik hoop zo dat alles goed gaat... Spannend allemaal hoor! groetjes, M84 Ps: Mariek73, veel sterkte!
Dat hoop ik ook! Nog paar weekjes en dan krijg ik het te zien! Ik kan niet wachten. Duurt altijd zo lang tot dat moment! En nu vind ik het al helemaal extra spannend. Alsjeblieft laat het niet fout gaan. Bij mezelf begin ik nu ook steeds meer te voelen. Steeds meer misselijk en vooral erg vermoeid. Heeeel vaak plassen hahaha.
@Mariek73 Wat rot voor je. Sorry maar ik weet niet goed wat ik moet zeggen omdat het geen miskraam is. Keep your head up en alles komt goed! Ik hoop dat we heel gauw goed nieuws van je krijgen! @M84 Gefeliciteerd meid en super leuk dat je mee komt praten. Spannend hè die eerste echo. Ik kan ook niet wachten! Echt zenuwachtig. Maar toch relaxxx hihi
Babyboo92: Nou, spannend he, ik kan ook echt niet wachten! Heb jij al een datum voor de eerste echo? Ik ben nog erg aan het wennen aan het idee dat ik zwanger ben, hadden echt niet verwacht dat het toch spontaan zou gebeuren! Maar, omheen kan ik er al niet mee, want gelukkig niet misselijk hier, maar mijn borsten zijn enorm, net als een klein buikje eind van de dag. Hebben jullie dat ook al? Dat gaat wel erg hard dankzij die fijne darmen... groetjes!
Hee meis, Ik heb zelfs al 2 Sara's aangezien de eerste zwangerschap mis ging. Eentje voor 29 April met 8 weken en dan 2 weken later met 10 weken. Het is allemaal zo spannend! Ik zal blij zijn als ik de 15 weken voorbij ben. Voor mijn gevoel kan er dan minder fout gaan. En tot die tijd spannend spannend! Ik ben op de meest rare tijden misselijk en vooral erg moe! Hoe gaat het met jou? Liefs!
Hallo allemaal, Mag ik me ook aansluiten? Ik ben voor de eerste keer zwanger en dit is door middel van zelfinseminatie met 4 pogingen gelukt. Ik vind het best wel spannend en vind het vreselijk dat ik nog tot 11 mei moet wachten tot de eerste echo. Gelukkig gaat de tijd vrij snel aangezien we gaan verhuizen en nog genoeg te doen hebben. Mijn bevaldatum zal rond 9-12 december zijn. @M84: We lopen gelijk