Milk, herkenbaar, het nichtje van mijn man heeft net zo'n postuur als jij hebt en haar buikje ging je pas echt zien in de laatste weken, en dan nog moest je goed kijken. Snap dat je ook een mooie ronde buik wilt waar je mee kunt pronken. Maar weet je, als je niet zoveel buik krijgt, hoeft er ook niet zoveel buik af (zie mijn album voor buikfoto's van eerste zwangerschap)
13 weken. ik moet nog ff nieuwe fotos maken, maar zoals jullie zien groeit het lekker hier... ben nu 17 weken ik ga vanmiddag misschien ff een nieuwe foto maken.
rammel, wat grappig om je buik weer te zien zo. Dat is ehtzelfde shirtje als op de foto waarmee je dit onderwerp opende. Groeit al goed zeg!! Bij iedereen groeit de buik al lekker. Nu kan de buitenwereld het bij mij ook eindelijk zien. Ik werk in een ziekenhuis en mijn uniform is een hobbezak en verhult niets Maar in mijn gewone kleding is het al goed te zien!!
Mooie buikjes allemaal! Hier mijn buikje, foto net genomen met 19 wk en 3 dagen. Bekijk bijlage 87931
Hallo Ook ik zal weer even een fotootje plaatsen, had hem ook al in een ander topic geplaatst!! groetjes Suzanne