Wat een mooie buikjes meiden @Jois; Ik ben ook wel benieuwd naar hoe je dat gedaan hebt? Het is mij ook gelukt na een hoop werk met psp, maar mss dat het makkelijker kan
Ik heb een fotografieopleiding gedaan en houdt me dagelijks bezig met fotograferen. Een uit de hand gelopen hobby van me! Maar het komt nu mooi van pas! Kan niet wachten tot ik een wat dikkere buik heb, want ik heb al zoooooooveel mooie ideetjes in mijn hoofd! Hier een foto die ik van mijn zus heb gemaakt. Ze was toen 36 weken zwanger Bekijk bijlage 89147 Maar je hoeft niet altijd een dure camera te hebben of een opleiding gevolgd te hebben. Met veel creativiteit kom je al een heel eind!! Gewoon dingen uitproberen. Een statief is wel handig!
wat leuk, zie nu dit topic pas. wij verwachten rond 20 december ons eerste kindje, zal ook even foto van mijn buik plaatsen: deze is van 16 weken, ben nu 3 weken verder, zal weer eens een foto maken Bekijk bijlage 89155
Hoe ziet jullie navel er eigenlijk uit? Ik vind die van mij zo lelijk! Hij puilt bijna naar buiten en het ziet er niet uit! Hahaha!
Hoi, mijn navel is vooral groter aan het worden, maar puilt nog niet uit. Als ik strakkere shirtjes aan heb dan zie je zo'n ronding door het shirt heen...Beetje vreemd, maar wel leuk! Ik zal ook weer eens een foto plaatsen, buik groeit nu hard, baarmoeder zit nu navelhoogte, schijnt volkomen normaal te zijn...! Ik dacht dat ik bij Elin eerder dikker was, maar ja. Placenta ligt nu totaal anders, hoog anterior (hoog voorkant) misschien heeft dat er mee te maken. Liefs en geniet van jullie buiken! Selma
Bij mij plopt mn navel er wel al uit Heb ook het idee dat mijn buik anders is als bij mij zoontje. Ik ben nu ronder zwanger, bij mijn zoontje meer naar voren. Terwijl het toch echt weer een jongetje word
Mijn baarmoeder ligt ook hoog anterior. Voel jij de kleine al schoppen? Ikke nog niet... Mijn navel zie je ook door truitjes en jurkjes heen, vind het wel grappig!
haha is bij mij ook zo. vind het geen gezicht bij mezelf maar ja. Dit is mijn buik met 20 weken Van de week al de 20 weken echo gehad trouwens. Ben helemaal verliefd op onze 2e baby
Die zwarte foto hebben we eerst heel saai gemaakt: De rug moet er dan niet helemaal opkomen, je armen langs je lichaam en naar je buik kijken. Daarna heeft mijn man met een fotoprogrammaatje mijn lichaam omlijnt en zwart gemaakt. De achtergrond heeft hij ook wat aangepast. Maar vraag me niet welke knopjes en functies hij in die programma's gebruikt...! haha! Die foto waar je de buik zo groots van onderen ziet: daar heeft mijn man zo'n beetje op de grond gelegen om de foto te maken. Kost wel tijd en moeite. Je moet veel uitproberen wat voor jouw lichaam het mooiste uitkomt. Let op welke arm je boven en welke je beneden je buik houdt. Let op afhangende schouders en tja... noem maar op..! Veel proberen en dan zitten er vaak wel een paar leuken tussen. Wij hebben ook een vrij gewone camera, dus geen spiegel reflex. Volgens mij is het deze: Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.itechnews.net/wp-content/uploads/2007/02/Panasonic-Lumix-DMC-FZ8.jpg Succes met foto's maken!
@RAMMEL We kunnen jou dus inhuren voor de bolle buiken sessie? Heb ik even geluk dat ik zo dichtbij woon hihi