Hoi allemaal, Even een vraagje....wanneer zijn jullie begonnen om jullie kleine rijstebloem door de fles te geven....en hoe begonnen jullie? Gr van mij
met 4 maanden, eerst een theelepeltje en dat opbouwen. onze uk ging er trouwens niet langer van slapen, hij werd er heel er wakker van 'snachts. was dus geen succes hier. Groetjes, Miranda
We gaan vandaag daar pas mee beginnen. Maar eigenlijk meer omdat ze last heeft van een buikgriepje en dus veel voeding teruggeeft en we dus de voeding wat zwaarder willen maken, dan voor het door slapen want dat doet ze al vanaf 8 weken Bij ons raadde het CB aan om bij 4 maanden eerst te beginnen met groente en fruit en daarna pas met Nutrix.
Met 4 maanden. Bij ons was het echt de oplossing voor een lange nachtrust. We hebben het langzaam opgebouwd... Eerst een theelepel en nu krijgt ze 3 eetlepels door haar laatste voeding om 19.30 uur. Voor ons ideaal!
Sjonge, ik zit er ook aan te denken omdat onze man ineens niet meer doorslaapt maar er zit wel een hoop verschil in als ik het zo lees. De een begon met 1 theelepel en de ander meteen 3 eetlepels... Ga eens bellen met het cb kijken wat zij mij vertellen
Nou mijn zoontje sliep ineens sinds anderhalve week geleden niet meer door 'snachts. Ik heb gister de laatste fles gedaan met 3 lepels nutrix en hij was vanmorgen niet wakker te krijgen! Na 1 nacht kun je natuurlijk nog niet zeggen of het helemaal werkt maar ik heb goede hoop
ja heerlijk als je kind lekker doorslaapt. Ik weet dat veel moeders het niet verantwoord vinden om met 3 maanden al te beginnen Maar ik ben bijv surinaams en wij zijn er wat makkelijker in. wij zijn immers ook zo opgegroeid en wij makeren echt niks.
Msschien een stomme vraag, maar wat is rijstebloem precies en vanaf wanneer ga je dat gebruiken? Is het altijd nodig dat te g
Rijstebloem is een soort verdikkingsmiddel voor de zuigelingenvoeding, daar maak je pap mee voor kinderen vanaf 4 maanden. Sommige ouders beginnen bij 6 maanden en daar heb je andere voor (bambix etc). Ik ben begonnen met 1 schepje rijstebloem op 200cc voeding en dat langzaam aan het opbouwe nu heb ik 3 schepjes op 200cc... en ben er mee begonnen dat hij precies 3,5 maand was! dus een paar dagen geleden, haha
Wij zijn een paar dagen geleden ermee begonnen. Mijn zoontje sliep sinds week 6 minimaal 9 uur achter elkaar, maar sinds een week werd hij weer wakker 's nachts. Sinds hij rijstebloem in zijn fles krijgt slaapt hij weer lekker door. Hier dus echt een uitkomst.
Wij zijn er dus ook al een week gelee mee begonnen. danny werd de laatste tijd steeds rond half 6 al wakker en kreeg dan 6 uur de fles, van alles geprobeert met de tijden en het slapen, maar helaas. toen toch maar begonnen met rijstebloem, eerste paar dagen geen effect, maar nu ik 2 eetlepels in een flesje van 200ml doe gaat het heel goed. laatste fles half 8 en hij komt pas 7uur! Wilde het eerst toch nog uitstellen, omdat hij nog geen 4 maanden is.. maar hij reageert er goed op gelukkig.
Die rijstebloem, moet je dat samen mengen met melkpoeder of alleen in het water? ik weet niks over de rijstebloem. ik geef mijn kind kant en klare avondpapje van bambix...soms helpt het wel dat ie doorslaapt maar soms weer niet. plus ik vind t ook zonde om te weg tegooien als hij het niet opheeft..
Geen rijstebloem meer hier... Het is op, en Mevrouwtje gaat nu aan de pap Maar dat doorslapen heeft ze eigenlijk altijd al gedaan. Maar nu is het de Pyamapapje van Nestle! En ze is er wel groot van geworden van de rijstenbloem kijk maar: xxx