Hallo Ik ben al een tijdje lid van de wehkamp, heb er regelmatig dingen besteld en netjes betaald enzo. Maar mijn vraag is, we hebben vandaag een plasma TV + wasmachine besteld via wehkamp, en mijn vraag is dus Sturen ze dat op of krijg ik eerst een aanbetaling ofzo iets dergelijks? Wie heeft hier ervaring mee voor grotere bedragen bestellen? En dat in termijnen zeg maar? Groetjes, Mandy
Heb een keer een wasmachine gekocht en die werd snel gebracht en toen werd maandelijks geld afgeschreven. Heb geen aanbetaling moeten doen dacht ik.
Tijdens het bestellen kon ik aangeven wanneer het geleverd zou worden (aankomende vrijdag dus). Dus ik denk niet dat ze daarvoor gaan bellen. Ik ben erg benieuwd kan haast niet wachten! Onze wasmachine is echt oud half stuk, en onze TV is omgekieperd en de beeld is dus vol met vreemde kleuren (kapotte beeldbuis dus). Maargoed we wouden al een nieuwe TV , zon platte
plasma of LCD? die zijn allebei plat. Plasma tvs vreten stroom en zijn na 5 jaar naar de **** Als het goed is bellen ze je om alles te bevestigen enzo!
Ja je krijgt het geleverd anders zou je te zien krijgen dat een medewerker van de klantenservice contact met je op neemt.
Tip: Los meer af dan wat zij van je vragen. Anders worden het hele dure apparaten met de rente die zij rekenen!
Ik kom toch even de wijsneus uithangen.. De levensduur van een plasma scherm is 30.000 tot 40.000 uur. De helderheid van de scherm is dan gehalveerd. LCD fabrikanten claimen een levensduur van 50.000 tot 75.000 uur van een LCD scherm, echter de achtergrond verlichting gaat even lang mee als een plasmascherm. Tegen de tijd dat zo'n verlichting kapot gaat, zou het goedkoper zijn om de gehele LCD scherm te vervangen i.p.v. verwisselen van de lampen. Dus qua levensduur maakt het niet veel uit wat je kiest/gekozen hebt.
plasma hebben we gekozen, dat ivm met kindjes enzo. We weten dat het stroom vreet maar in principe valt het nog mee. We hebben er goed over nagedacht in ieder geval! Over wehkamp termijnen betalen, inderdaad we lossen alles veel sneller af natuurlijk, dat is wel verstandig, haha. Dan zijn we er ook sneller vanaf! Maar bedankt voor jullie tips en antwoorden
Wij hebben ook plasma, en even een tip over het energieverbruik. Wij trekken 's avonds de stekker eruit. Omdat een plasma, naar wat ik ervan heb begrepen niet 100% uit is als je het uitknopje uitdoet. En met de stekker eruit, verbruikt hij echt niets meer.
De meeste tv's gaan niet meer helemaal uit. Wij hebben een LCD en ook die kan niet helemaal uit tenzij je de stekker er uit haalt.
Dreames, Hier hetzelfde, je kan hem alleen op een rood puntje zetten, wil je hem uit doen moet je echt de stekker eruit halen.