Decoforkids oplichterij

Discussie in 'De lounge' gestart door Ess85, 5 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Hallo,

Ik heb gezien dat er hier een half jaar geleden ook een topic over was, toen heeft de eigenarese van Decoforkids uiteindelijk geld terug gegeven of de spullen alsnog geleverd, maar blijkbaar gaat ze nog steeds door met haar wanpraktijken.

Ik heb bij haar letters en vlinders besteld. Die zouden vorige week maandag/dinsdag op de post gaan. Dat was niet gebeurd, want zoals bij vele zou ze weer ziek zijn geweest.
    Nou prima, ik heb dus gevraagd of ze ze vorige week nog wel kon versturen want onze dochter kreeg in het paasweekend als verrassing een nieuwe kamer en daar horen de letters ook bij.

Ze zou ze vrijdag op de post doen.
    We zijn nu inmiddels een week verder en ik heb dus nog steeds niks ontvangen. Ze reageert dus ook niet meer op mijn mailtjes.

Ik heb inmiddels een klacht ingediend bij mijnwebwinkel die dus ook al vaker klachten hadden ontvangen over haar.

Toen ik haar mailde dat ik de letters toch wat groter wilde hebben wist ze me wel gelijk terug te mailen zodat ik extra geld zou overmaken. Maar vervolgens hoor ik niks en erger nog, heb nog niks ontvangen. Gaat wel om een bedrag van 40 euro.

Zijn er nog meer gedupeerden en heeft er iemand gegevens van haar aangezien mailen geen zin heeft.

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Even een gekke vraag.

Maar waarom wéér iets bestellen bij iemand die jullie toen al zolang op dingen heeft laten wachten en met pijn en moeite de spullen geleverd heeft/geld terug gestort heeft?

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Echt zo slecht dat ze nog steeds mensen aan het oplichten is.

Boycotten

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Lullig, maar waarom bestel je dan spullen bij iemand die de boel al eerder geflest heeft. Dat zou ik nooit doen.

Hoop dat ze t netjes afhandelt.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    volgens mij is ts pas gaan zoeken naar info over de winkel toen dingen niet geleverd werden...

6. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    omdat ik het niet wist. ben vandaag pas gaan googlen en las toen die verhalen

7. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Je was me voor haha. maar inderdaad, als ik dit had geweten had ik er nooit besteld natuurlijk.

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ohh haha ik dacht dat je er al eerder wat besteld had hihi.

Ik zou haar nogmaals een mail sturen met een termijn van 4 dagen waarin je wilt dat het product geleverd word.

Doet ze dit niet dat je dan aangifte gaat doen.

9. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Heb haar woensdag, gisteren en vandaag al 3x een mail gestuurd. Krijg gewoon geen antwoord.
    Heb haar nu de kans gegeven vandaag nog te reageren, mijn bestelling te versturen en een track en trace code te sturen. krijg ik geen reactie of bestelling, dan ga ik verder.
    Vind dit echt belachelijk.

10. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Ook erg dom, je wil toch juist goede naam voor jezelf maken. Als mensen nu gaan googlen komen ze gelijk onderwerpen zoals deze tegen.

Ga ook een reactie in het gastenboek plaatsen, maar die zal ze dan wel verwijderen.
    Ook ga ik op marktplaats een advertentie plaatsen dat mensen niet bij haar moeten bestellen.

11. sjak

sjak Niet meer actief

12. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Bedankt heb m opgeslagen. maar hoop eerst dat ik deze letters nog krijg of anders mn geld terug.

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

nou inderdaad

14. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Wat is de site precies?

15. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Even een stukje teruglezen;)

@TS, kun je geen aangifte doen?

16. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Misschien eerst de andere reacties lezen? ;)

17. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

9 feb 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ze toch wel schrikt van een aangifte? Of is dat al vaker gedaan ?

De brutaliteit van sommige mensen. GRRRR

18. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb op de site gekeken. Is het wel een echt bedrijf? Ik zie namelijk helemaal geen kvk nummer en btw nummer op de site staan.
    Ik hoop dat je het alsnog ontvangt!

19. als iemand anders haar nou even mailt voor een aanvraag kun je zien of ze daar wel snel op reageerd??
    maar volgens mij is t wel duidelijk dat ze de boel bedonderd.
    succes!

20. Boyandgirl

Boyandgirl Actief lid

24 nov 2009
    444
    0
    0
    Ik heb haar even een mail gestuurd wat de levertijd van de gedecoreerde letters is. Ben benieuwd of daar wel op geantwoord word

Deel Deze Pagina