Open huizen dag morgen 6 april. Wie doen er mee?

Discussion in 'De lounge' started by Bam, Apr 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bam

Bam Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    1,032
    0
    36
    Midden Nederland
    Wie doen er allemaal mee met de open huizen dag morgen?
    Wij hebben gister en vandaag het huis helemaal gepoetst en leuke plantjes binnen en buiten gezet. Ik verwacht eigenlijk helemaal geen kijkers.
    Ik zou sowieso hebben mee gedaan, maar onze makelaar bied het gratis aan, dus is het ook geen geld verspilling.

De kids en de hond zijn uit logeren, dat leek ons ook wel makkelijk ;)

Hebben jullie al vaker meegedaan? Heb je toen kijkers gehad?
    Lijkt me ook wel leuk om te horen of er kijkers geweest zijn morgen.

Ons huis staat nu 7 weken te koop en hebben nog geen kijker gehad.

(Ik heb de zoekfunctie gebruikt en kon geen topic van deze open huizen dag vinden, alleen van vorig jaar. Als die er wel is, zou ik graag horen waar die staat)

2. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

Sep 10, 2009
    2,358
    6
    38
    Wij hebben één keer mee gedaan zijn toen 4 mensen geweest, allemaal alleen nieuwsgierig geweest denk ik.
    Het staat nu nog te koop ( 3 jaar alweer)
    Dus besloten als het vakantie geld binnen is het bord eruit te halen..

Ik hoop voor jullie dat er wel wat in zit!

Succes er mee,
    Zorg voor wat drinken en wat lekkers, en bij lastige vragen door verwijzen naar de makelaar, die was hier die dag toen ook gewoon open.

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Wij hebben ons huidige huis gekocht nadat we op een open huizen dag waren wezen kijken. Het kan dus echt wel positief uitpakken.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,067
    3,861
    113
    Wij hadden ook vorige keer bijna een huis gekocht wat we tijdens de open huizen dag bekeken hadden. Helaas dacht de eigenaar in deze tijd de hoofdprijs nog wel te kunnen vangen, dus we zijn er niet uitgekomen. Uiteindelijk een nieuwbouwhuis gekocht.
    Zelf ook 2 x meegedaan vorig jaar en het jaar daarvoor, beide keren wel kijkers gehad, die waren alleen niet erg serieus, maar je weet maar nooit, niet geschoten is altijd mis.

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij hebben ook bijna een huis via de open huizen dag gekocht. Is uiteindelijk niet doorgegaan omdat we toen de hypotheek niet rond kregen maar ik vond het echt ideaal, meerdere huizen kunnen bekijken zonder een makelaar erbij ;).

6. Bam

Bam Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    1,032
    0
    36
    Midden Nederland
    Toch een succes dus blijkbaar bij sommige mensen :D
    Ik hoop dat wij ook een mazzeltje hebben.

Nu is het wachten tot de 1e kijker aanbelt ;)

7. Essje

Essje Fanatiek lid

Feb 9, 2011
    2,177
    372
    83
    Female
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Hier ook open huis van ons appartement. Nog geen kijkers gehad helaas, hoop wel dat er in ieder geval één kijker komt!

8. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

May 28, 2010
    3,719
    22
    38
    Wij gaan vandaag 3 huizen bekijken, we vertrekken zo naar huis 1. Ik vind een open huizen dag echt ideaal. Wij hebben echt geen tijd om continue op werkdagen met een makelaar op pad te gaan als we een huis willen bekijken. Hebben we nu twee keer gedaan, twee keer was het ons huis niet (1 x huis en 1 x buurt). Zonde van de tijd. Dus nu 3 a 4 huizen op een dag, ideaal.

9. dds

dds Fanatiek lid

Jan 1, 2009
    3,936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Wij doen er niet aan mee (in de toekomst misschien wel....) Ik denk dat als mensen geïnteresseerd zijn, ze wel een afspraak maken....

10. Bam

Bam Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    1,032
    0
    36
    Midden Nederland
    Eerste kijker is geweest :)
    Had het echt niet verwacht eigenlijk en hij was nog enthousiast ook! Ze willen ook graag in deze buurt wonen dus ik hoop dat de andere huizen tegen vallen :p Haha

11. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Wij hebben in het verleden wel meegedaan.

We hadden toen geloof ik 4 of 5 gezinnen die kwamen kijken.

Daar zat toen de uiteindelijke koper ook bij ( al heeft die nog wel maanden gewacht)

Nu doen onze overburen er vandaag ook aan mee. Ik heb ze al een paar keer met mensen in de tuin zien staan. Gaat goed dus

12. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hier ook open dag , maar nog niemand geweest , zucht :(

klinkt goed Bam, nu maar hopen dat hij een bod gaat doen

13. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Bam: Fijn dat je een kijker hebt gehad.

Het huis van onze buurvrouw staat ook te koop en die hebben vandaag ook al een paar kijkers gehad.

14. Bam

Bam Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    1,032
    0
    36
    Midden Nederland
    Gaat bij sommige dus best goed.

@Spinnekop
    Het duurt nog ander half uur, dus wie weet!

Ik hoop dat er misschien nog iemand komt :D

15. Within

Within Niet meer actief

Hier doen maar weinig huizen mee aan de open dag... jammer, want er zijn er een paar die ik wel had willen bekijken. We zijn nog aan het oriënteren hoe of wat precies maar dan is zo'n open huizen dag wel leuk om mee te beginnen.
    Maar juist de huizen die we willen bekijken doen dus niet mee.

16. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    hier ook zo! het huis had een oude inrichting (moet je natuurlijk niet naar kijken eigenlijk maar dat gaat toch automatisch) dus normaal gingen we er niet kijken maar ik dacht joh het is open huizen dag laten we gewoon gaan, en maar goed ook we wonen er nu heerlijk!
    succes allemaal!!

17. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Dat denk ik dus ook.. Hier in de buurt gaat men ook liever met makelaar dan met bewoners door het pand.
    Wij hebben vorig jaar meegedaan! Huis tip top schoon, nieuwe plantjes, was weg, ramen gezeemd... Kid en hond lekker bij opa & oma.. Geen hond! :)

Hoop bij jou op meer succes!

18. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Ons huis staat nu 1 jaar en 2 maanden te koop.

Wij doen nu voor de tweede keer mee. Vorig jaar in het voorjaar ook mee gedaan, toen geen kip gezien. Bij de vorige makelaar nooit kijkers gehad. We zijn 3 maanden geleden overgestapt naar een andere makelaar en sindsdien al 3 kijkers gehad en met twee van hen zijn we in onderhandeling.

Vandaag toch weer meegedaan aan de open huizen dag. Tot nu toe 1 stelletje geweest en momenteel loopt een van de partijen met wie we in onderhandeling zijn met een bouwkundig inspecteur door het huis. Zou het dan toch??

19. Bam

Bam Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    1,032
    0
    36
    Midden Nederland
    Daar waren wij ook bang voor dat er niemand kwam.
    Maar deze mensen willen juist naar aanleiding van de open huizen dag een afspraak bij de makelaar maken als een huis hun bevalt.
    Dus ik hoop echt nu op een 2e bezichtiging. Maar ga er maar niet van uit.

20. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    bouwkundig inspecteur is toch een heel goed teken, hadden wij hier ook laten doen en daar betaal je toch een aardig bedrag voor en dat doe je niet zomaar!

Share This Page