Het wordt natuurlijk weer zomer en dan is het weer tijd voor leuke jurkjes! Nu heb ik een paar jurkjes, die ik echt mooi vind, alleen nooit durf te dragen. De reden is mijn decolleté. Ik heb echt geen grote borsten, maar ik heb altijd het idee dat mensen zo onwijs kijken als ik zo'n jurk aan heb. Ik word hier onzeker door en durf dus bijv met een feestje of 'gewoon' niet snel iets met decolleté aan te doen. Hoe doen jullie dit? A.s zaterdag heb ik ook een feestje en het liefst doe ik dan een jurkje aan en dan met een blazer erover. Ik heb de jurk nog maar 1x aangehad, juist om die reden. Een andere jurk heb ik dicht laten maken bij het decolleté omdat ik bang was dat daar de nadruk op lag...
Nee, geen moeite mee eigenlijk. Het moet natuurlijk niet ordinair worden, maar ik heb wel shirtjes met een decolleté. Nu zullen er best mensen kijken, ik heb een D-cup, maar met mooie goeie bh die de boel goed bij elkaar houd staat het best mooi hoor ...
Wat voor een decolleté is het? Diep of gewoon? Ik heb bijna altijd een decolleté ik heb een e cup dus geen kleine borsten maar ik denk maar zo als ze willen kijken kijken ze maar. Ik ga echt niet in hoge kleding lopen dat is zo benauwd
Zo zeg maar. Het is nu natuurlijk ingezoomd. Ik vind dit jurkje echt zo mooi. Heb ook hele mooi stiletto's erbij. Hahah zie dat de foto wel heel groot wordt zo Maar hier kan geen hemdje onder. Dat is echt niet mooi. (haal de foto zo weer weg)
Gewoon lekker dragen! Tieten of niet zolang je tepels niet bloot liggen (en je bent niet aan het werk) gewoon doen
Ik vind het super mooi!! Lekker dragen hoor! En jij word onzeker van al die mensen die dan kijken maar Mss kijken die juist wel omdat ze het super mooi vinden!!
Dank jullie wel!! Wordt er verlegen van hahaha. Ja ik weet niet, ik moet ook niet onzeker zijn, want ik draag het nooit zo dat het ordiniar wordt. Daar hou ik juist helemaaal niet van haha.
Ik zou zeggen: Doe waar je je prettig bij voelt. Een (niet sletterig) decolleté vind ik mooi, maar daar hoef je je nog niet oncomfortabel voor te voelen.