Decolleté ja of nee ;)

Discussie in 'De lounge' gestart door BuffySummers, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Je kan het goed hebben. Maar ik snap je wel. Het is wel een behoorlijk decolleté. Als je je er niet goed in voelt dan kan hier best een hemdje met kant onder hoor. Ik bedoel dan dat je alleen maar kant ziet.

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Is een Bcup (wel met push-up hoor;)), maar zijn toch niet mega ofzo hahah. Ik ben ook niet heel groot (vandaar dat ik op een krukje sta:):D)

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Je kunt t zeker hebben!

Ik zelf zou mij er niet prettig bij voelen, maar dat ligt aan mij ;)

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dank je wel!

Dat is dus ook mijn probleem, ik vind het zelf wel mooi, maar ik moet me alleen niet zo onzeker voelen...
    Daarom zit ik nu al van oh nou dan doe ik er wel een blazer over...

5. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Wauw!! Mooi hoor! Gewoon doen!

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Wat een mooi figuur heb je! Snap je twijfel, ik draag zelf ook nooit echt wat met een decolleté omdat ik me ongemakkelijk voel dan (en misschien onbewust toch loop te hijsen de hele dag, bang dat er opeens een tiet uit hangt hahaah)

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Het staat je wel. Of je het moet dragen, kun je alleen zelf beslissen. Als je met die jurk aan de hele avond niet op je gemak bent, zou ik het denk ik niet doen. Je moet toch kunnen genieten op een feestje. Ik vind het dan juist fijn om iets te dragen waar ik me mooi èn prettig in voel, zodat het met juist zelfvertrouwen geeft i.p.v. een onzeker gevoel.

8. 2jees

2jees Niet meer actief

Eerlijk? Ik draag shirts tot bovenaan, borsten ed zijn van jezelf (en je eigen man.)

Cup maakt dan niet uit, al heb je niks, toch?

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Helemaal mee eens. Maar ik vind het prachtig staan bij jou.

10. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Gewoon doen ;)

11. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Een blazer er over zou ik niet doen, dat doet echt afbreuk aan je jurkje. Je ziet er echt prachtig uit in deze jurk, je hoeft je daar écht niet onzeker over te voelen :)

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Die mening deel ik ook, zou echt zonde zijn.
    Weet niet of iets van een lage top er onder kan? Zodat je net iets minder decolleté ziet.

13. Humava

Humava Niet meer actief

Ik vind het heel mooi. Ik wou dat ik zo'n decolleté had. Had ik heel vaak van dat soort jurkjes gedragen. Maar helaas hier maar hele kleine boobs.

14. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik vind het zelf ook niet prettig als mijn decolleté zichtbaar is, vooral niet bij mijn eigen familie/schoonfamilie. Ik zal nooit een laag uitgesneden truitje aandoen als mijn vader/broer/schoonvader in de buurt zijn.. Bij anderen vind ik het iets minder erg maar nog voel ik me niet echt op m'n gemak. Ik heb cup C/D, nu ik zwanger ben al een zeer volle D.

15. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Mooi jurkje, mooi decollete! Ik wilde dat ik het had. Ik zou in jouw geval niets eronder doen, zou het jurkje niet ten goede komen en zo kan het prima.

Ik ben zelf in het niet bepaald trotse bezit van cup 75E, die behoorlijk hangen. Voor mijn zwangerschap dan, inmiddels heb ik 80F. In combinatie met tenger postuur, korte lengte en lang blond haar zou zo'n jurkje bij mij sowieso ordinair staan. Ook al is het jurkje zelf alles behalve ordinair!

Ik zie heel vaak leuke jurkjes/topjes in de winkel, maar als ik ze dan pas dan staat het echt sletterig. Ik kan die borsten niet uit het zich houden. Kleding in mijn maat (36-38) heeft nu eenmaal meestal wat kleinere cups. Ik draag ze dan met een spaghettitopje eronder, maar behalve dat dat in de zomer erg warm is met meerdere laagjes doet het vaak ook afbreuk aan een topje of jurkje.

Als er een toverformule was voor cup A of B dan had ik hem graag gehoord;)

16. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    Als jij je prettig voelt, gewoon aan doen!

Ik vind het mooi staan, maar heb zelf vaak een decollete omdat mijn borsten flink aan de maat zijn.
    Dan komt er al snel iets tevoorschijn :)
    Hooggesloten truitjes als je flinke borsten hebt, maakt al snel dat je molliger lijkt. V-halzen staan dan veel mooier (vind ik).

En weet je? Het maakt toch ook eigenlijk niet uit wat je draagt, zolang JIJ je er maar prettig bij voelt.

Al dat geoordeel van andere mensen.... Ik word daar af en toe zo moe van.
    Of mensen zijn jaloers, of ze hebben zelf onzekerheden die ze willen verbloemen door andere mensen te veroordelen. Het gaat eigenlijk nooit om de kleding an sich.

17. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Met een goede beha eronder kan het!
    Vind het een geweldig jurkje en hij staat je super!
    Ik ben jaloers :)

18. Sifra

Sifra Niet meer actief

Allereerst staat het jurkje je echt prachtig.
    Ik heb precies hetzelfde jurkje in het rood met ongeveer het decolleté wat jij ook hebt ( denk ik ;) ).
    Hoewel ik over het algemeen kleding draag met een 'lage hals', voel ik me in dit jurkje qua decolleté ook niet op mn gemak en doe ik het jurkje niet meer aan als ik ergens naar toe ga, dus ik snap wel wat je bedoeld.
    Niet echt een advies voor je dus, alleen mijn eigen ervaring hier mee.

19. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Vind de jurk je erg mooi staan! Zeker ordinair maar juist sexy/sjiek! Een hemdje er onder is niet nodig.

Zelf heb ik altijd wel een beetje decolleté. Heb vrij grote borsten dus is niet te ontkomen. Ik draag overal een hemdje onder, om te voorkomen dat het niet te is.
    Maar zoals eerder genoemd lijk ik juist heel zwaar in een truitje met hoge nek.

20. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Foto gemist. Maar ik vind een decolleté mooi. Grote borsten, kleine borsten in een mooi, sjiek of classy jurkje, prachtig!
    En kijken, alleen bij mannen wat ongemakkelijk....als ik mijn vriend het zie doen vind ik dat echt leuk. Onbekende vooruit nog, maar bv met een bedrijfsfeest, mijn collega's voel ik me soms ook wat blozerig...maar niet dat ik het daarom laat en hooggesloten kleding draag.

Deel Deze Pagina