Decolleté ja of nee ;)

Discussie in 'De lounge' gestart door BuffySummers, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Mooi jurkje, mooi figuur etc. Je kunt het inderdaad hebben.

Even wat anderen ervan zeggen of doen; ik zou het zelf niet dragen omdat ik mij er niet prettig bij voel. Ik word al onzeker wanneer ik een ruime v-hals heb. Ik ben te onzeker wat dat betreft. Dat wil overigens niet zeggen dat je je hierdoor moet laten weerhouden.

Alles onder of over het jurkje zou ik ook niet doen - want daar is het jurkje niet voor ontworpen. You bought it, now were that thing & do it like a queen.

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Mooi jurkje, mooi decolleté!
    Maar.... voor mij zou dit niks zijn, ik heb dan toch het idee dat er elk moment wat uit kan vallen, maar als je je er prettig bij voelt: doen!
    Ik zou geen jasje of hemdje doen, dat is echt geen gezicht.

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

#43 mimi83, 29 apr 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 apr 2014
    Ik zou er een mooie lichtblauw of oudroze kleur shirtje onder doen of met een kanten rand dat ie er net boven uit piept en dan nog iets in dezelfde kleur. schoenen, klein bandje in zelfde kleur onder je buste op de naad, tasje . zoiets, dan heb je een iets zekerder gevoel zonder afbreuk doen aan de jurk.

Mango spaghettitop? Bestel nu bij wehkamp.nl

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Bedankt allemaal.
    Ik wert nog niet of ik m aan ga doen. Ik hebm 1x aangehad met een bruiloft. Het was toen net maart en had er een wit vestje op. Dat zag er niet uit..
    Dus dat ga ik zeker niet doen als ik m aan doe!
    Een hemdje eronder vind ik zelf niet zo mooi.

Het is ook wat queeny zegt, dat vrouwen kijken oke, maar ik voel me echt ongemakkelijk als mannen kijken. Maar om daarom nou dit soort jurkhes niet meer te dragen..

Op de foto heb ik roze schoenen met een gouden hak aan die wil ik dan ook aan doen. De kleur vd jurk is op de foto niet goed te zien, maar die is ijsblauw:) dus vond lichtroze schoenen eronder wel mooi staan.

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Vandaag nog een discussie gehad, ik heb in bijna alles inkijk momenteel en ik doe altijd een sjaaltje om.. Mijn vriend vindt het niet ordinair,maar zonder sjaaltje zit ik de hele dag omhoog te hijsen..

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

en zelf een lichtroze stuk kant eraan vast maken aan het achterpant van de voorkant en dan met een zelfde kleur draad dat kant in een v vorm trekken en vast maken in aan de onderkant?

7. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    prachtige jurk.. en je hebt volgens mij de perfecte borsten voor zo'n decollete..

ik heb zelf een grote E cup.. en heb met alles wat ik draag wel decollete...
    en ik vind het altijd jammer dat ik zo'n jurkjes niet kan dragen..

als ik een b of c had dan zou ik hem zeker dragen.. en trots zijn :D

8. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Dit zou ik niet doen, ik vind dat altijd zo kinderlijk staan en zo'n hemdje doet ook afbreuk aan de mooie lijn van het jurkje.

TS,als jij je niet op je gemak voelt in dit jurkje kun je beter iets anders aandoen. Je wilt een leuke avond hebben , niet je continu zorgen maken over je decolleté.

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dit is het andere jurkje. Ik denk dat t deze gaat worden. Voel me iets meer op mn gemak met deze:)

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ook mooi!!!

en kan me het wel voorstellen hoor dat je je meer op je gemak voelt met dit jurkje.

11. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    die andere is veel leuker, deze laat je figuur minder mooi uitkomen! ik vind het zo jammer dat vrouwen niet gewoon durven te dragen wat ze mooi vinden :( who cares wat anderen denken, zolang je borsten er niet uit vallen (en dat is eeeecht niet zo bij jouw jurkje) is er niks aan de hand. :)

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik heb redelijk grote borsten hierdoor ook sneller dat je een beetje decolleté ziet. Ik maak me er niet druk om, is normaal voor mij en mensen gaan er echt niet raar naar lijken.

13. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    hihihi ik heb een G cup dus elk shirtje krijgt al snel decollete ;) Maar ik vind het ook niet erg, een beetje inkijk. Show of your best assets toch? ;)

14. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Ik vind het andere jurkje mooier en je ook mooier staan.
    Maar als jij je hier beter in voelt moet je voor dit jurkje gaan.
    Je uitstraling en houding zegt nog meer dan een jurkje dat je aan hebt.

15. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik vind het 2e jurkje ook beter, die andere zou ik ook te bloot vinden.

16. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik vind de tweede ook mooi en bescheidener :)

17. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @BuffySummers: ik heb het eerste jurkje niet gezien, maar vind de tweede erg mooi!

Wat je ook nog zou kunnen overwegen als je het decolleté van de eerste te diep vindt, maar er geen hemdje onder wil dragen is een beetje smokkelen met een los reepje stof dat je aan je bh vastspeldt. Ik doe dit heel vaak. Het lijkt dan net alsof er wel iets onder zit, maar je hebt niet dat rommelige dat een hemdje soms geeft. Je kunt gewoon een los strookje gebruiken in de kleur die je zelf mooi vindt. Desnoods verknip je een oud t-shirt ofzo.

Ik voel me zelf overigens ook ongemakkelijk bij teveel inkijk, dus ik begrijp het wel. Ik kan ook helemaal niets met blikken van mannen en wil dan altijd het liefst mn jurk héél hoog optrekken ;).

18. 2jees

2jees Niet meer actief

Huh kinderlijk??

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja het tweede jurkje vind ik ook beter :D

20. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik snap TS wel, hoor... Ik heb de andere foto niet gezien, maar ik zou een jurkje als dat roze van TS nooit dragen! Het is echt een heel leuk jurkje, maar die V hals is mij echt te diep. Ik heb echt hele kleine borsten en zelfs Maiximzer BH van hunkemoller in een a cup sluit niet helemaal aan bij mij. Kleiner hebben ze ze niet, en onder gewone kleren zie je er verder niet van, maar een decolleté krijg ik er niet mee. Ja, er zit een gat tussen mijn borsten, maar ik zal ze nooit zo mooi tegen elkaar krijgen, zoals bij de meeste vrouwen... (zelfs niet met mijn siliconen kipfileetjes ;) ) Ik voel me dan gewoon heel ongemakkelijk en dat wil ik juist niet op een feestje... Ik ben zelf op zoek naar een jurkje voor een bruiloft (zie mijn topic) en ik vind het maar lastig.

Nog een tip voor TS: Ik merk bij mezelf dat ik soms ook gewoon dingen moet doèn! En dat is bij mij ook heel klein begonnen, hoor. Ik liep altijd in een spijkerbroek met shirt of trui. Op een gegeven moment kwamen al die leuke gekleurde broeken in de mode, dan twijfel ik nog een half jaar ofzo of ik zoiets zal kopen (dat kleine stemmetje in je hoofd dat zegt: "nee, niet doen, dat staat jou voor geen meter!" Ik kan het de nek wel omdraaien maar dat lukt nog niet) En dan uiteindelijk toch een groene broek kopen en alleen maar complimentjes krijgen... :D Dat sterkt wel voor de volgende keer, zeg maar. Alleen die drempel voor dat decolleté, is bij mij nu nog echt te hoog! Jij bent al verder dan ik!

Deel Deze Pagina