Ja, dan heb je een mooie vrouwelijke lijn met zo'n jurkje en dan doe je er een hemdje onder. Ik vind dat kinderlijk staan.
Dat heb ik ook en ik draag graag een bescheiden decolleté, maar onlangs werd ik door een vrouwelijke leidinggevende aangesproken dat ik wel heel veel inkijk had. Ik had dat totaal niet door en vond het aan de ene kant netjes dat ze dat meldde (net zoiets als spinazie tussen je tanden of zo), maar ik schaamde me kapot en voel me nu toch vaak wel bekeken en onzeker (vooral tegenover die leidinggevende) over mijn kleding op het werk. Het is ook nooit goed, hè, heb je veel kun je daar onzeker van zijn en heb je kleine borsten net zo. Het meest belangrijk is inderdaad dat je je prettig voelt met wat je draagt en dat straal je dan ook uit.
@bluesky het is niet zozeer dat mijn borsten te klein zijn want ze passen mooi in deze jurk het is ook mijn favo jurk! Het is gewoon dat ik me ongemakkelijk voel, ik wil niet dat mensen (dan met name mannen) zo naar mn borsten kijken. Ik ben er nog steeds niet uit wat ik aanmoet doen hahaha. Ik ben een enorme twijfelkont. @pluis mee eens vind ik ook. Sowieso n hemdje eronder is geen gezicht. Dat hoort niet bij zulke jurkjes.
nou waarom zou dat niet kunnen? is toch juist erg vrouwelijk! het moet niet ordinair worden natuurlijk... maar zo'n jurkje moet kunnen hoor... en dan kijken ze toch lekker, moet je je niks van aantrekken!
Heb beide jurkjes jammer genoeg niet gezien. Maar ik heb ook overal decolleté in met m'n F cup die nog steeds groeit. M'n vriend vind het niet erg, die vind het juist mooi en zolang hij zegt dat het kan en dat hij het mooi vind trek ik me niks van anderen aan.
Ik herken je gevoel. Omdat ik me er ook niet gemakkelijk bij voel heb ik het gewoon geaccepteerd en kan nu heel leuk jurkjes combineren met vestjes etc. 10 jaar geleden probeerde ik me er ook overheen te zetten met het idee 'dan kijken ze maar', maar inmiddels weet ik dat ik niets moet dragen waar ik me niet prettig bij voel.
Oh maar dat wilde ik eigenlijk ook helemaal niet zeggen! Mijn probleem op een ander projecteren, daar ben ik goed in... En over twijfelen: Ik twijfel alleen mààr! Ik herken het dus!
Hahaah geeft niet hoor. Heerlijk he dat twijfelen @winterbird, ja ik ben nogal raar wat dat betreft hahaha. Ik hou namelijk vreselijk van zulk soort jurkjes, dus moet me er wel overheen zetten.. Gelukkig heb ik nog de hele dag om te bedenken wat ik aan ga doen. En kan ik al mn jurkjes 20x uit mn kast trekken en aan doen alvorens ik beslis om toch een rokje met top aan te doen
Je moet je gewoon goed voelen in een jurk. Maar verder laat ik eigenlijk mijn decollete graag zien. Als mensen staren vind ik dat helemaal niet erg, laat maar doen. Nu heb ik zelf een E cup, maar er zijn genoeg decollete jurkjes die je juist niet kunt dragen met vollere borsten. Vaak komt het mooier uit als je een B of zo hebt.