Fingerlicking good!

Discussion in 'De lounge' started by Partyrocker, Sep 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Nee, geen topic van een recept of iets dergelijks.
    Het is een vraag!
    Ik had het er toevallig vandaag met mijn oma over. Die kon iemand die vroeger altijd de smurrie van haar kinderen hun vinger aflikte. Dus; zie je het al voor je? Kind is lekker met een plakkerig snoepje in de weer en aan het spelen en voordat je het doorheb zit je met dezelfde plakkerige en vieze vingertjes in je mond om het af te likken. Klinkt misschien nu heel smerig, maar ik heb zelf ook regelmatig ouders/moeders gezien die dat doen.

Dus nu mijn vraag;
    Doe jij dit ook?

TS antwoord;
    Nee, ik doe dit niet. Sorry, ik ben niet vies van mijn eigen kind, maar dan wel van de invloeden van buitenaf. Dus ik zal niet snel zijn plakkerige, snottebellerige, zanderige handjes in mijn mond steken om deze te 'reinigen'.

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Nee dat vind ik echt vies... Nog nooit gedaan!
    Bedenk me nu wel dat mijn moeder dat vroeger wel eens deed :p

3. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Ehhh.. nee, dat zou ik nooit doen. Ook nooit tijdens het oppassen gedaan..

4. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

Mar 6, 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    euhm nee... Wel dat ik met spuug de wangetjes "schoon" poets, maar dan zorg ik ervoor dat ik maar 1 keer hoef (dus niet na het poetsen nog een keer in de mond). Ik ben ook erg vies van invloeden van buitenaf dus ik was daarna mijn handen... (dom eigenlijk, dan kunnen de kinderen net zo goed hun gezicht wassen...)

Ik weet nog wel dat ik het vroeger vreselijk vond als mijn moeder dat deed.

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ehm dat vind ik echt heel raar. Gebruik dan gewoon van die doekjes ofzo.

6. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    Ja ik kan me wel heugen dat ik dat heb gedaan met mijn meiden en ik denk dat het ook wel zal gebeuren met mijn kleine jongen als die straks wat ouder is.

7. Islah

Islah Niet meer actief

Mijn dochter heeft geen vieze handen eigenlijk, als ze buiten heeft gespeeld of ergens is geweest wassen we gewoon de handen.

8. sjak

sjak Niet meer actief

Haha! Zo goor! Moet gelijk aan mijn zus denken... We zaten patat te eten en haar dochter zat met haar vingertjes omhoog en zei maar; bah, bah, mamaaaaaah, bah. Mijn zus dacht dat het mayonaise was en likte dat van haar vingertje af. Het was alleen geen mayo maar een grote groene purk! Whaha, ik kan nog gaan kokhalzen als ik eraan denk.
    Conclusie; nee, ik lik niet aan mijn dochters vingers!:D

9. Talvi

Talvi Niet meer actief

Nee daar heb ik doekjes voor :)

10. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    Bleh nee hoor!

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik hoop van niet, want het lijkt me echt ranzig!

Aan 'wangetje-schoonmaken-met-spuug' heb ik mij al schuldig gemaakt terwijl ik altijd riep dat ik dat niet zou doen :) Eveneens als aan baby ruiken of de grote boodschap is gedaan ;) Please lord - don't let me do the three dreadful mommy-strikes!

12. Talvi

Talvi Niet meer actief

Al moet ik wel zeggen: Jamila heeft vaak haar handjes in haar mond en ze vind het heel leuk om in mijn onderlip te knijpen dus dan vind ik het niet erg als haar kwijlhandjes bij mijn mond komen.Ze pakt me dan helemaal bij mijn gezicht vast, echt zo schattig :D

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Ik heb het wel eens gedaan als ze bijv een lollie hadden gegeten en we ergens waren waar geen kraan oid was. Met een lollie moeten ze toch zitten, beter dan dat er dan daarna allemaal zooi aan blijft plakken ;)

En als baby deed ik het ook wel als ze met hun handjes hadden gegeten

14. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Nee..bah. Wel idd met mijn 'spuugvinger' haar gezichtje soms schoonpoetsen bij gebrek aan doekjes en dat terwijl ik vroeger echt zwoor het nooit bij mijn eigen kinderen te doen. Vond het nl zo goor wanneer mijn moeder het bij mij deed.
    Nu zie ik bij haar hetzelfde vieze gezicht als dat ik trok jaaaaren geleden:D:)

15. Imensa

Imensa Niet meer actief

Jawel hoor. Als ik even geen doekje bij de hand heb.

16. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Ja hoor!

Als Beer een koekje heeft zitten eten op schoot, en meneer wilt gaan spelen dan lik ik ff snel de kruimels eraf, laat m gaan, en poets m na met een nat doekje.
    Als Beer iets in zn hoofd heeft dan heeft ie t niet in zn kont, dus dan moet ik m in de houdgreep houden om dan snel n nat doekje te zoeken....
    Nee, ff snel aflikken, dan is t ergste dr al af.....

Voel me wel een viespeuk nu ik jullie rea's zo lees, haha :D

17. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    4,355
    72
    48
    Oooh nee! Ik zeg nu dat ik dat echt niet ga doen, kan veranderen maar voor nu; nee!
    Ik vind het zo vies! Dan maar even een toetdoekje o.i.d.

18. Tutu

Tutu Fanatiek lid

Jun 30, 2013
    1,089
    0
    36
    Female
    Noord Brabant
    Buhhh :$ Dat is vies!! Hahaha, ik zou er ook kokhalsneigingen van krijgen :)

Zo zag ik een keer een vroegere vriendin de neus van haar zoontje leegzuigen met haar mond :( Oh my, ik kon niet meer eten ;) Begint nu alweer te borrelen in mijn maag...

Maar om antwoord te geven op de vraag:
    Heb nog geen kids, maar zou het ook oplossen met een doekje! Maar vroegah waren ze misschien nog niet zo van de doekjes die we nu hebben, ik weet niet hoor. Maar dan nog, er zijn altijd andere alternatieven lijkt mij :p

19. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    Nee bah vind het ook niet fris om een snoepje wat ze niet lust in mijn mond te steken. Van snot ben ik al helemaal vies.

Mijn schoonzusje zuigt de neusjes van haar kinderen leeg iets javaans surinaams geloof ik. Bah

20. dekilene

dekilene Niet meer actief

Baaaah nee.
    Wel stop ik het zelfde snoepje/koekje in me mond als me kinderen niet meer hoeven..:)

Share This Page