Hallo, Ik was op zoek naar een Kiddy guard hekje, maar vind deze vrij prijzig eigenlijk. Nu kwam ik op de volgende site: Amazon.com: Dreambaby Retractable Gate, White: Baby Omgerekend zo'n 60,- voor het hekje, van het merk Dream Baby. Maar hoe bestel ik die vanuit de VS? Op andere Amazon sites worden ze niet verkocht. Gr Rozaly
hmm sorry, kan het niet meer vinden, toen wij ze kochten hebben we er iets van 80 euro per stuk voor betaald (hadden er 4 nodig...) maar kan je niet gewoon met een CC bestellen dan op die website? meestal lukt dat wel... succes!
ik heb laatste iets uit de vs laten komen , aan verzendkosten was ik ongeveer 12 euro kwijt maar het ging hier ook maar om een klein doosje. als ik het op zo,n site zou bestellen zou ik kijken of ik kan betalen met pay pal. zodat je als koper bent verzekert tegen het niet op sturen of schaden of wat dan ook . kortom je moet even goed kijken of je echt wel goedkoper uit bent ook met de verzendkosten want die lopen snel op !
Die invoerrechten zullen nogal meevallen (waarschijnlijk niets) bij een product van deze waarde. Amazon is wel echt een prima en veilige site hoor, met heel goede voorwaarden, je kan er met een gerust hart met cc betalen. Wij hebben er heel veel besteld toen we in de US waren, heb ook weleens een kadootje naar NL laten sturen (verzendkosten idd niet heel goedkoop maarja) Alleen er is een klein probleempje met verzenden naar NL met dit product - ben bang dat je toch even verder moet zoeken tenzij iemand daar m kan aannemen en doorsturen:
Ja, dat zag ik ook. Geen levering in Nl. Maar in Duitsland zijn ze dus wel te koop geweest... bevallen ze goed? Leken mij hetzelfde als de kiddy guard!? Amazon.co.uk heeft ze ook op de site, maar staat 'niet te leveren'. Invoerrechten hoef je vaak niet te betalen, moet je net pech hebben. En met cc ben je automatisch verzekerd tegen diefstal en schade, wij wel iig! Nu nog even vrienden maken in de VS
ik heb hem in het zwart gezien op een nederlandse site weet alleen niet meer welke maar zal ff door google als ik jou was.... geloof dat die 100 euro was maar dat durf ik niet meer te zeggen... heb hier wel wat voor je.. Kiddy Guard AVANT KiddyGuard LASCAL Traphekje GOEDKOOPSTE
Samantha, bednakt! Mr hier is is 149,- als ik het goed zie. Heb inmiddels andere site in de VS gevonden, wel iets duurder maar t wordt dan verzonden naar Nl. En mijn ouders gaan in juni die kant op, dus wordt één van deze opties...