Alles is uitgezocht, we hebben alleen de box nog op ons lijstje staan. Heel simpel zou je denken maar goedemorgen wat een keuzes/verschillen! We hebben een paar eisen: - niet te duur - verstelbaar - lade er onder (eis van manlief) - donkere kleur ivm rest van de meubels. Ik vind de brede spijlen heel erg mooi, maar dit hoeft niet. Wie heeft er tips? Andere dingen waar ik op moet letten? Boxkleed hebben we al, maar zou een 2e handig zijn?
Wij hebben de bopita brent met lade en bevalt heel goed, deze is er ook in antraciet. Zie overigens dat hij nu wel iets duurder is dan dat wij ervoor hebben betaald. Ik heb voor de box in het wit met een set van 4 wieltjes (vind ik makkelijk met stofzuigen en de box is hierdoor net iets hoger) 179 betaald en dan ging er 139 af omdat we een box bij onze kamer kregen (toen ik hem bestelde was hij een stuk duurder maar door laagste prijsgarantie heb ik later in de zwangerschap 60,- retour gehad en een boxmobiel erbij gekregen). Ik heb ook een matras erin omdat ik het met alleen ons boxkleed echt heel erg hard vind.
Wij hebben een box voor 20,- op mp gekocht, met lade. Ik vind het echt onzin om een hoop geld uit te geven voor iets waarvan je niet eens zeker weet of de kleine er wel graag in zit als ze iets ouder zijn.. Heb bij de Wibra voor 8,- een extra boxkleed gekocht, die leg ik onder de andere boxkleed, zodat het lekker extra zacht ligt.
ik vind de ronde spijlen handiger, hier kunnen ze zich makkelijker aan optrekken wanneer ze daar aan toe zijn, met die brede spijlen word dat een stuk lastiger! oh en een 2e of 3e boxkleed kan wel handig zijn voor als je kleintje gespuugd heeft..
Wij hebben box Brent van Bopita, met lade. Degelijke en goede box vinden wij. Prijs ook goed te doen. (even goed speuren naar aanbiedingen op internet). Is in veel kleuren verkrijgbaar.
Oja, wij hebben er ook echt geen 179 euro voor betaald. Dus speuren om internet loont echt wel, of even aanbieding afwachten....
Wij hebben ook de bopita Brent Provence. Alleen zonder lade. Man wilde ook perse met lade maar voor het zicht vond ik dat niet mooi (omdat we dan zo óp de lade kijken als de box hoog staat en ik alleen rotzooi erin ga gooien, mezelf kennende.) Gekocht,nieuw voor 99
Ik heb de box van TWF type Lieke met Lade. Die heb je ook in meerdere kleuren en hij heeft brede spijlen. Ik heb er een boxmatras en een boxkleed in liggen, een boxkleed alleen vond ik te hard. Ik heb nog een extra boxkleed voor als die er nu in ligt vies is.
Ik heb hier een bopita charlie met lade staan. Voor 50 euro op mp gekocht en echt helemaal als nieuw. Wat voor mij erg belangrijk was qua eisen dat het ronde spijlen heeft , zoals hierboven is genoemd voor als het kind zich op ten duur wilt optrekken en een lade om wat rommeltjes in kwijt te kunnen, alhoewel deze lade niet heel ruim is.
Wij hebben deze van mn schoonouders gekregen. We hebben er een boxmatrasje in zodat de kleine er ook in kan slapen en voor de leuk een boxkleed erover. Nu ben ik voor in onze zaak ( op kantoor) ook op zoek naar een goedkope 2e box dus ik lees even mee
Wij hebben een goedkope box van Bopita via MP gekocht, was 15 euro met lade. Geen idee wel model. Deze komt op zolder te staan (voor als ML op de kleine moet passen en hij wil computeren of als ik de was wil doen). Voor beneden willen wij een wat mooiere box in houtkleur, passend bij de rest van de meubels. We houden MP weer in de gaten maar zijn eventueel ook bereid een nieuwe te kopen, mits deze leuk geprijsd is. Ik wil wel graag een matrasje oid er in hebben liggen, in ieder geval in de beneden box. Daarboven op een paar boxkleden zodat er 1 in de was kan.
Mooie box lotje! Helemaal mijn smaak als ie bij de rest van de meubels had gepast.. Marktplaats hou ik ook in de gaten, heb een hele mooie gezien maar de verkoper reageert niet.
Ook wij hebben een tweedehands box. We wilden er graag een lade in (handig voor bijv. een extra boxkleed. Want ja, die hebben we dus. Er wordt wel eens flink gespuugd ) Ronde spijltjes zijn inderdaad fijn, kunnen ze zich makkelijker aan optrekken. Tegenwoordig zijn volgens mij boxen standaard verstelbaar in hoogte. Vind ik ook fijn, zolang ze alleen nog maar kunnen liggen hoef je niet elke keer helemaal over de rand te gaan hangen om die kleine eruit te halen. Groetjes Kath.
Ik heb een oude merkloze van famillie die in te klappen is met ronde spijlen. die komt bij de oppas oma. snel en makkelijk klein weg te zetten voor de niet oppas dagen Vóór ons thuis hebben we bij marktplaats een eiken houten met platte spijlen. Ik wilde zonder lade.
Ik had een lener van broer, en die komt hier als het goed is weer naartoe. Deze had ook een lade. De lade gebruikten wij eigenlijk alleen maar voor het opbergen van schone slabjes, een paar extra hydrofielen ed. Inmiddels is daar een plank in de keuken voor ingeruimd. Denk dat ik een lade dus niet gemist zou hebben. Vond destijds het prijsverschil tussen met en zonder lade erg groot.
Hier hebben we nu ook 1 zonder lade. We hebben 5 manden in onze kast die ernaast staat, dus heb manlief overtuigd dat dat ook wel genoeg is. Maak ik gewoon een mand vrij voor de box spullen. 10 minuten later hadden we een box gevonden
Toevallig vanavond de box opgebouwd in de woonkamer die we een tijd geleden ook via mp gekocht hebben. Is een witte bopita met ronde spijlen met extra hoge lade... Onze lade is ong 20-25 cm diep, dus er kan echt wat in (oa bedoeld voor het aankleedkussen, voorrraadje luiers ed) Dat vind ik bij de meeste lades wel tegenvallen. Ik wil wel nog een matrasje gaan halen en ook nog een extra boxkleed.