decoratie babykamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kahlen, 8 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jomy

Jomy Niet meer actief

Wij willen het ook eind januari behangen hebben, zie dat jij maar 2 weken verder bent dan ik :p Doen jullie 1 of 2 muren?

2. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    1 muur! Jullie ook begrijp ik? De rest wordt wit behang, witte meubels :) bij jullie? Leuk zeg, ben wel erg benieuwd!

3. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    Ik ga de raamsticker op plexiglas plakken zodat deze daarna op de kamer kan komen te hangen. Verder zorgen de gekozen gordijnen hopelijk voor wat decoratie. Ik heb geregeld dat ik de stofrestanten krijg, dus daar wil ik ook nog wat van maken (knuffel, prikbord ed) maar meer inspiratie is altijd welkom!

Wat ik ook nog wil aan doen is een klein bankje wat ik bij de kringloop gekocht heb helemaal op gaan knappen, daar gaat het speelgoed dan in en de knuffels erop!

4. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    vriendlief heeft dit schilderij gemaakt en ik heb dit haarspeldjesbord/memobord gemaakt.

Bijgevoegde bestanden:

5. JoyB

JoyB Actief lid

28 jul 2012
    166
    0
    16
    Dank je!
    Ik ga even zoeken :)

6. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Denise, super mooi!!

7. Jomy

Jomy Niet meer actief

+1

En zo'n kinderbankje is ook erg leuk ja... Ik wilde eig ook een schommelstoel maar ik wacht misschien er nog maar ff mee aangezien we ook 2 kasten hebben. Kamertje is best groot maar moet niet te vol komen staan haha

Deel Deze Pagina