Uiteindelijk voor Sint xl raam stickers en vlaggenlijn bij de Hema gehaald. En ze maken beide een stoomboot met een knutsel pakketje van de Kruidvat. En nog een leuk 'dorp boekje gehaald bij etos. Boekje kan je uitklappen en dan heb je huisjes
Ik zoek zoiets als dit maar dan dat je het licht aan beide kanten ziet... dus niet dat 1 kant een dicht plankje is zeg maar. Iemand een tip?
Voor Sint heb ik een kartonnen schoorsteen en er komt een raamsticker + vlaggenlijn. Kerst gaan we natuurlijk de kerstboom opzetten en verder begin december eens shoppen bij de Intratuin voor wat leuks voor het raam.
Ik ga van de week de sinterklaas spulletjes weer in huis neerzetten. Met kerst ga ik denk ik weer 2 kleine nep kerstboompjes neerzetten in de vensterbank, helaas geen ruimte voor een grote boom.
Voor sint heb ik nu: 1 slinger Kartonnen schoorsteen met sintknutsels en sintboekjes erop. Strijkkralen knutsels op de wandplank Herbruikbare raamstickers (huisjes enzo) En een sint en Pietenhoofd van de action hangen ergens in huis Voor kerst een echte boom, zo vol mogelijk versierd en wat kleine kerstversiering hier en daar, voornamelijk knutsels van de kinderen. En weer raamstickers maar dan in kerstthema.
Vorig jaar heb ik een mooie raamtekening gemaakt (herfst/winter krans, ga ik dit kaar weer doen. Je hebt ook leuke metalen ringen waar je met bijv. Eucalyptusblad een mooie moderne krans kunt maken
Leuk topic!! The most wonderful time of the year Ik lig momenteel met mijn zoon in het ziekenhuis, maar zodra we thuiskomen ga ik het huis samen met de kinderen in Sinterklaassferen brengen Ik heb vlaggetjes, een houten themaboom, Playmobil Sint, Pieten en stoomboot, herbruikbare raamstickers en we gaan een schoorsteen knutselen van een grote doos. En ik maak een paar raamtekeningen met verf/krijtstift. De kerstdeco blijft nog heel even op zolder Edit: zo'n boom heb ik dus: Vorig jaar had ik er oa vingerpoppetjes en nepcadeautjes in.
Ja voor het raam inderdaad. Maar dan dus dat je aan de buitenkant en aan de binnenkant het leuk hebt. Wat bedoel je precies met een raamsilhouette?
Voor sinterklaas een soort klein spandoek aan de voorgevel met welkom sint en Piet erop. Binnen een vlaggetjes lijn met sinterklaas en zwarte piet, op het aquarium een sinterklaas en zwarte piet knuffel en in de tafel strooigoed en taaitaai (glazen tafel waar je wat in jan doen). Met kerst is de voorgevel verlicht met lampjes, dit jaar ook een beamer. Voor het raam nog een verlichte kerstman. De schuttingen en de schuur zijn ook verlicht. Binnen een grote versierde kerstboom, in verschillende hoekjes van het huis nog 6 kleine kerstboompje, daarnaast heeft mijn man als hobby om zo'n kerstdorp te maken, dus ook die komt er. Verder wat van die guirlandes het en der. Eigenlijk is ons huis tijdens kerst net een soort kerstshow van de Intratuin.
Nu nog niks, maar ik heb een sinterklaasslinger en raamstickers besteld. Ook wil ik heel graag een heel grote poster van een kerstboom voor op onze kurkmuur en natuurlijk een echte kerstboom straks met daaronder wat kersthuisjes.
Ik doe het altijd met plakkaatverf vd intertoys. Grote flessen. Morgen ga ik de lijntjes doen met zwart en dan overmorgen inkleuren. Ik heb er tamponneerkwasten voor maar gebruik ook stukjes schuurspons. Eerst de lijntjes droog is erg belangrijk. En na dat het inkleuren droog is nog eens netjes over de zwarte lijntjes heen verven ; -)
Ik heb al wat raamstickers geplakt. Binnenkort plak ik er pietjes en pakjes bij.. Na sinterklaas maak ik er winter van met sleetjes en kerstbomen