Dames. Zijn hier creatieve geesten voor het opleuken van een huis aanwezig? Ik heb enorme kriebels om mijn huis eens op te leuken. T liefst zou ik gewoon alles verbouwen of verhuizen. Maar daar is simpelweg geen geld voor. Dus we moeten roeien met de riemen die we hebben. We zouden kunnen verven of plankjes ophangen oid. Iemand tips of leuke ideeen? Ik kan eventueel foto's maken zodat jullie een kijkje kunnen nemen in ons huis.
Foto’s zijn welkom. Ik wil graag met je meedenken. Verder is hwt makkelijk als je aangeeft wat je wel mooi vind aan je huis en waar je van houdt. Welke stijl vindt je mooi? Kan namelijk best zijn dat de stijl die je mooi vindt niet uit je huidige inrichting te halen is maar wel vrij makkelijk en goedkoop te creeeren is.
ik kijk veel op Pinterest als ik wat anders wil. 2018 hebben we in de keuken een stukje betegeld, en een muur een andere kleur geverfd, zo ziet het er direct heel anders uit, ook in de woonkamer hebben we de kleur van de muur verandert. het is niet een hele grote verbouwing. het tegelen heeft ons een weekend gekost, en het verven was in een dagje ook klaar. kosten waren ook acceptabel omdat we het zelf hebben gedaan. foto's zijn altijd welkom, dan kunnen we misschien wat tips geven!
Wij hebben vorig jaar de muren een ander kleurtje gedaan en redelijk low budget een nieuw wandmeubel en nieuwe salontafeltjes gedaan. Echt een totaal ander zicht.
Zijn niet echt goede foto's. Moest t onopvallend doen. Mijn man vindt dat niks. Haha We houden allebei van hout en beetje industrieel. Hier alvast een paar foto's die ik even snel kon maken. (Let niet op de rommel. Opruimen doen we als ons zoontje s avonds op bed ligt haha) Bekijk bijlage 602551 Bekijk bijlage 602552 Bekijk bijlage 602553 Bekijk bijlage 602554 Bekijk bijlage 602555 Bekijk bijlage 602556 Bekijk bijlage 602557 Bekijk bijlage 602558
de muur verven zou wel makkelijk kunnen, een mooie warme groengrijs, of misschien juist richting een petrol kleur. de plankjes zou je in de kleur van je muur kunnen meeverven. of je zou een industrieel wandrek kunnen ophangen. eventueel in combinatie met een nieuwe salontafel met wat zwart staal. https://www.gewoonstijl.nl/lisomme-industriele-wandkast-vic-hout-3-planken-smal?channable=e57855.NzAyOQ&gclid=Cj0KCQiAvKzhBRC1ARIsANEXdgx881p1cb20IThUsfXwD6UdLG96X_M7EgowLsCZg-G_P_vnC1ywvakaAtICEALw_wcB verder zijn jullie eetkamerstoelen erg groot en aanwezig, ze zitten ongetwijfeld super lekker, maar mocht je budget hebben om die te veranderen heb je denk ik ook al een hele grote metamorfose. in de gang zou je een "lambrisering" kunnen schilderen, op bijv. 1 meter hoogte afplakken en dan de onderste helft een kleur geven. http://www.huisjekijken.com/2018/03/31/styling-aan-zee-geverfde-lambrisering/
Ik vind zelf een geverfde lambrisering mooi. Ik zou dat zelf willen in de kleur early dew van flexa maar komt er steeds niet van...
Een stalen wandbord is ook mooi, boven je bank of boven de eettafel https://www.wiredesign.nl/a-48225610/memoborden/memobord-60x60-cm/?gclid=Cj0KCQiAvKzhBRC1ARIsANEXdgyN6GArTW7bJkAeJrsJ_HPMQXH0ncPFl2vwq3t26r9dwyooATu7viIaAicTEALw_wcB
Oke. Kom maar op met alle tips. De salontafel is net een maand nieuw. Haha. De eettafel gaat ook niet weg. Dei vinden we te mooi. Stoelen zouden wel iets kleiner of andere kleur mogen. Maar wel met armleuningen. Deze zitten zeker heerlijk. Hahah. Kom maar op met nog meer tips. Ga ik vanavond op mijn gemak lezen. We gaan straks eerst naar de karwei voor industriële lampen boven de eettafel.
Zo'n ophang rek is wel gaaf ja. Boven de bank ofzo. En dan de foto die boven de bank hangt boven de eettafel?
Ik mis vooral kleur in jouw interieur. Het is allemaal nogal grijs. En je hebt er wel een paar, maar een mooie grote groene plant kan ook wonderen doen. Verder idd de lamp, maar dat ga je al doen. En idd die stoelen....
Kak.. alle bouwmarkten hier dicht.. balen.. Maar inspiratie op doen vandaag dan verder en morgen maar k8jken na het werk.
Ik zou een kleurtje op een of meerdere muren doen. In de gang bij de houtkleur terug laten komen in de kapstok, wellicht nog een spiegel met plankje eronder. Het is nu allemaal zo wit en grauw. Fotos aan de muur doet ook een hoop.
Mijn man wil geen andere kleuren op de muren. Dus daar kan ik verder niks in. Ook omdat onze kleine goed nog overal lekker met die handjes aan zit en we ook een 2e willen. Ik ga van de week wel de wc verven. Is nu nog tegel half gebroken wit. Dus dan maak ik dat half tegel half grijs zoals in de woonkamer. Wij houden wel van dat grijs en wit. Maar zouden wat meer accenten in moeten. Blauw of groen ofzo.
Even mijn man lief aankijken. Dan ga ik vanavond de gang lambrisering maken en de wc verven. Dat is iig al iets.
Zo'n rek/raster kun je ook bij de bouwmarkt halen (betongaas) en dan op eigen gewenste formaat laten knippen.
Als je salontafel net nieuw is dan vind je die waarschijnlijk heel mooi. Dan zou ik ervoor kiezen om meer hout in diezelfde kleur terug te laten komen in verschillende dingen, en een kleur toe te voegen dmv bijv kussens op de bank en kleine accessoires. Of je man ompraten of verrassen met een prachtig geverfde muur haha... Paar mooie vazen, houten lijsten, bloempotten/vazen etC. Zelf zou ik ook zeker iets voor de ramen doen dat half omlaag kan (luxaflex, rolgordijn etc).
Volgens mij zijn je meubels allemaal vrij groot, maar om dat nou allemaal te gaan vervangen... Ik vind dit bijv. een mooi tv meubel: https://goo.gl/images/jUFBz8 En idd een mooie grote plant. Eventueel in van die hang baskets, dan heb je de ruimte niet nog voller.