Decoratie keuken

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 3 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Je hebt tegenwoordig potten waar een groot lont in zit. Zorgen dat het reservoir vol blijft (eens per twee/drie weken vullen) en je planten doen het als nooit tevoren. Gebruik ze hier ook en nog nooit zo lang levende planten gehad :)
    Aquaforweeks heet het. Ik heb ze gewoon in deze potten staan dus je ziet er niks van. Deze planten staan ook in de volle zon en ze doen het fantastisch.

529E104F-A200-49AD-9401-38C637B26E75.jpeg

Louloute, Biggetje100 en tuc vinden dit leuk.
  2. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Ik ben ook waardeloos met planten maar heb nu deze cactusachtige staan.
    Vooral heel weinig water geven en ze kunnen prima in de volle zon.

Bekijk bijlage 602795

Biggetje100 vindt dit leuk.
  3. tuc

tuc Niet meer actief

O dit ziet er leuk uit. Weet je ook de naam van deze plant?

4. Deliana

Deliana Niet meer actief

Op het aanrecht heb ik een 3 houten broodplanken tegen elkaar staan. Hout maakt het geheel gelijk een stuk warmer! Verder inderdaad ook een fruittchaal en een grote peper -en zoutmolen. Aanrecht is verder leeg, ik hou van ruimte! :)

Je zou ervoor kunnen kiezen om de houten borden een kleurtje te geven. Ik zag een groene muur dus dat zou een optie zijn of grijs bijvoorbeeld.

Verder zou ik toch echt eens informeren naar de mogelijkheden voor raambekleding. Kan me niet voorstellen dat er helemaal niets kan/mag, dan zou niemand toch kiezen voor dit type kozijnen.... ? Daarnaast zou ik persoonlijk liever geen garantie hebben ipv geen raambekleding, ik zou echt gek eorden van de inkijk :oops:

Mooie keuken trouwens :)

5. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Ja, het is de aloe Vera spinozisme

tuc vindt dit leuk.
  6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.815
    19.110
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    20190104_152821.jpg

Zo op de foto is het alsnog een erg kaal vensterbankje. Maar dat komt waarschijnlijk ook doordat je nu de gordijnen niet ziet en de meubels die in die erbij staan.

7. tuc

tuc Niet meer actief

Nee maar ik snap het idee:)
    Leuk! Ga eerst op aloe vera plantenjacht en dan kijken of er nog iets bij moet.

8. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Dat soort plissé gordijnen hebben wij ook alleen dan van hout en ook kunstof kozijnen.

9. tuc

tuc Niet meer actief

Zitten ze bij jou ook met van dat magneetband?

10. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Wij hebben een soort nisje bij het raam en de plissé hangt zeg maar een stukje van het raam af, als de plissé naar beneden is zie je de vensterbank niet, de plissé hangt net in het nisje. (snap je? Of leg ik het beroerd uit zoals zo vaak?:roflmao:) Dus er is wel geboord, maar niet in het kunstof kozijn, het ziet er overigens heel netjes uit.

11. tuc

tuc Niet meer actief

Nee hoor
    Ik snap het idd. Hier te weinig ruimte om te boren zoals bij jullie helaas.

Ysabella vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina