Decoratie kinderfeestje

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Paardenbloem, 25 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Hoihoi,
    Voor de verjaardag van mijn dochtertje ben ik op zoek naar leuke aankleding voor haar feestje. Waar halen jullie dit vandaan?
    Geen Disney/BrandweermanSam-achtige toestanden bedoel ik dan, dat zie ik overal wel.
    Voor mijn zoon zijn verjaardag had ik ooit een heel leuk compleet thema pakket over de boerderij. Zoiets zoek ik nu maar dan met prinsessen/elfjes o.i.d. In roze met evt wat blauw of lila bijv.
    Haar cadeaus zijn ook in dat thema:D
    Suggesties voor een bijpassende taart zijn ook welkom:)
    E6379605-E71A-43BA-A6B4-AB1AD11A7AB3.png
    Hier krijgt ze de complete eerste van
    En dit:
    F506E8EF-D305-41EB-83C4-00909B112306.png
     
    MotherPrincess en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  2. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  3. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  4. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik heb vorig jaar het thema ballerina's gedaan. In de stijl van jouw afbeelding van de folieballon. Dan kun je heel leuk met tule onder de balonnen een soort van tutu's maken. Wat ik ook een mooi rustig thema vind is mermaids (niet de disney versie) maar mijn dochter wil liever een regenboog thema dit jaar.
    Als je niet op korte termijn de decoratie nodig hebt adviseer ik je eens te zoeken op alieexpres. Daar hebben ze echt leuke dingen voor weinig geld.
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  5. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.484
    113
    Bij de Big Bazar had ik een heel leuk tafelkleed gehaald met allemaal verschillende lijstjes afgedrukt waarop ze konden tekenen. Was een succes, ze hebben lekker zitten tekenen toen ik het eten klaar maakte en het zag er ook leuk uit. Weet niet of ze het nog hebben.
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  6. tasje

    tasje Actief lid

    20 mei 2014
    463
    186
    43
    Bij de big bazar inderdaad en de Wibra had ook wat leuke bordjes en accessoires (zeemeermin/holographic)
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina