Koeka deken?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Schaapje05, 31 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Mensen hier ervaring met Koeka dekentjes?
    Ik verwacht kindje begin juli en ben verliefd op deze deken: Wiegdeken wafel/flanel Antwerp | Koeka webshop
    Klopt het dat je er geen lakentje onder hoeft te doen of hebben jullie dat toch gedaan? Hij is gevoerd, is deze deken niet te warm voor een juli beebje?

2. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
  3. wienepien

wienepien Lid

17 jun 2012
    47
    0
    0
    Ik zou wel een lakentje eronder doen, zo hoef je niet altijd het dekentje te wassen en doe je alleen het lakentje wassen het blijft het langer mooi maar het slaapt ook lekkerder want het lakentje is van katoen en ademt beter.
    Ik heb de wintervariant en heb er altijd een lakentje onder gedaan.

4. Kirsie86

Kirsie86 Lid

8 jul 2012
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de wiegdekentjes met flanel en de dubbeldeken van koeka en bij beide gebruik ik lakentjes, zoals hier boven werd genoemd is dit makkelijker met wassen.

5. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Ja idd wel slim en logisch nu je het zegt, dus sowieso toch maar een lakentje dan, thanks!

Zou deze versie voor de zomer wel goed zijn? dubbeldeken zal wel te warm zijn gok ik?

6. wienepien

wienepien Lid

17 jun 2012
    47
    0
    0
    Ik zie net dat je ongeveer dezelfde tijd uit bent gerekend als ik.
    Zou je dan niet voor het ledikantje de winterversie kopen, die is een stuk dikker maar het kindje ligt ook met een dikke slaapzak in het bedje dan hoef je bijna niet een dubbele deken hoeven doen.

7. Melief

Melief Niet meer actief

Ik heb ook een koeka deken, maar dan die met teddy.
    Ons kindje zal eerst in een wiegje op de kamer slapen en dan in het najaar pas naar haar eigen kamertje gaan daarom heb ik de dikkere versie genomen!

8. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Denk dat ik voor in de wieg dan maar voor de dunnere variant ga en voor in het ledikant als ze wat groter is en dus kouder wordt voor de dubbele deken.
    Eerst tijd ligt ze toch in wiegje op onze kamer of in co-sleeper.
    En dan beiden mét lakentje hihi.

Deel Deze Pagina