Wie weet waar ze stengels zoals in het plaatje verkopen zonder melk erin. Maakt niet uit of het een smaakje oid heeft.
Nog niet gevonden. Maar ik maak zelf zoiets van bladerdeeg en vul ze met bijvoorbeeld parmaham en dan in de oven. Of tomatensaus binnenin met stukjes salami en voor de oudsten met wat geraspte kaas erin en erop
Wij hebben een nichtje in de familie met allergie. Zij eet de stengels van de Lidl wel. Ze hebben een versie met en zonder kaas, maar of het helemaal lactosevrij is durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.
Ongeveer 20 minuten op 200 graden. Anders even op de verpakking van het bladerdeeg kijken. Ik knooi altijd maar wat aan haha.
Als het zonder melk moet, Mag het dan wel met boter? Want zonder boter geen bladerdeeg, maar zonder melk geen boter..
Bladerdeeg is gelukkig ook zonder boter te krijgen net als croissants. Roombotercroissants kunnen niet, de basic van Albert Heijn weer wel.
Die van de lidl is niet melkvrij. Misschien wel lactosevrij maar dat is niet voldoende hier helaas. Dacht al dat het zelf maken werd. Hebben iig die dunne zoute stengeltjes bij, die zijn zonder melk. Maar hoopte dat deze er ook zonder zouden zijn.
Heb ook de boel hier al afgezocht. Ze zijn zo lekker maar hier helemaal geen hapjes met melk op tafel dus deze wordt wel gemist hier in huis. Zeker door de kinderen haha.