Oh nee dat heb ik niet. Heb daar echt geen ruimte over, dan breek ik mijn nek denk ik haha Lijkt me vreselijk onhandig miss als je een brede trap hebt?
Hahaha dit is inderdaad ook de "decoratie" die wij op onze trap hebben. Decoratie (echte decoratie dan he haha) op de trap lijkt mij persoonlijk een beetje onpraktisch, ligt er natuurlijk ook wel aan wat voor soort trap en waar. Onze trap is in de gang dus kan je er eventueel omheen genoeg versieringen aanbrengen en de trap zelf gewoon leeg laten (althans dat is de bedoeling bij ons, lukt vaak niet).
Eerder lag er altijd wat rommel op onze trap. Vooral onderaan in de bocht, want daar loop je toch nooit. Totdat onze dochter werd geboren en de kraamverzorgster alles eraf had gehaald. Zij gaf aan dat je er toch niet aan moest denken om erover uit te glijden met een baby op de arm (sowieso niet natuurlijk). Sindsdien nooit meer wat erop gehad.
Kon mijn tekst zijn haha. Van vuile was tot knuffels.alles watnaar boven moet ligt eerst op de trap.in denhoop dat de eerste die naar boven gaat het mee neemt.maar aan het einde van de dag is hey mama die zucht hadden jullie niet even wat mee kunnen nemen
Maar zonder gein, ik heb hier niks op de trap staan. Simpelweg omdat er geen plaats voor is. Zelf vind ik die trappenmand altijd erg leuk, kun je meteen de rotzooi in proppen hihi.
Nee, geen zooi op de trap. Vluchtwegen moeten vrij zijn in geval van brand. Stel je rent voor je leven, kind op de arm, al kuchend en proestend van de rook, je bent bijna beneden bij de voordeur en dan pleur je over die leuke bloempot of kekke trapmand en maak je daar een enorme smakker op de hardstenen vloer in de hal met je interieurbewuste koppie en red je het net niet. Sorry, ben vast een partypooper.
Heb je iets van een plateau halverwege kan ik me voorstellen dat je daar decoratie op zet maar verder nee, hier dus een kale trap...ook geen troep, hebben een open trap in de woonkamer.
Wij hebben in de hoek twee beeldjes staan. Niet op de trap zelf maar een muurtje dat halverwege stopt zeg maar.
Nee, absoluut niet. Schoonvader is keer van de trap gevallen en zijn been is toen doorboord door iets wat op de trap lag. Hij heeft er een flink litteken aan over gehouden. Als er iets mee moet dan ligt het op de korte kant.
Laten we er maar niks op zetten ik val nog over mijn eigen voeten laat staan iets op de trap haha. Daarbij klimt kleine de trap op zelf dus ook geen succes.. Dus sorry hier ook niks op de trap
Ik houd de trap bewust vrij! Levensgevaarlijk om onnodig spullen op de trap te zetten. Er ligt af en toe een stapeltje was op. Dat moet dan bij de eerst volgende keer mee naar boven. That's it.
Nee echt niet. Veel te gevaarlijk. Ooit zat er eens een dikke huisspin op de trap. Wie dat er ter decoratie op had gezet weet ik niet maar ik wilde eroverheen stappen en toen vloog ik met een driedubbele salto naar beneden. Nooit meer decoratie op de trap
Tuc, hou je er rekening mee dat de GGD dit kan afkeuren? Een trap hoort volgens hen namelijk vrij te zijn van obstakels (ook al is de traptrede zo smal dat er nooit iemand op loopt).