decoratie op de trap?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 3 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Same here! Ik vind een trap geen plek voor decoratie, hoe mooi het er ook uit ziet op de foto van Luna (vooral die lantaarn).

@Aprilmommy hahahah gevat!:D

2. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.555
    666
    113
    Vind ik ook! Moet er niet aan denken in geval van nood oid.

3. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Stof en kattenharen.

4. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    haha op wat stof na hier ook niets. Wil niet overal in het huis prullen hebben staan

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Een trapmand op allebei de trappen: ideaal voor de losse troepjes. Breekt daarnaast juist een eventuele val heb ik hier gemerkt. De jongste zat er zo een keer tegenaan nadat ze viel, ipv dat ze tegen de muur kwam of doorrolde. Staat wel in de hoek die je nooit gebruikt verder, hebben een trap met een brede knik op 1/3 en een smallere op 2/3 zeg maar, beetje lastig uit te leggen haha. Vazen zou ik zelf niet fijn vinden met kinderen.

6. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.033
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    De knutseldoos van mijn dochter staat er. Wij hebben 1 tree, dan een plateau van 1 x 1 meter en dan gaat de rest van de trap om de hoek verder. De knutseldoos staat op het plateau. Ruimte zat om er omheen te stappen.

7. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Wij hebben veel foto's, schetsen en schilderijtjes naast de trap hangen. Mensen die naar boven lopen zien een samenvatting van onze reizen en leuke schetsen en foto's die we her en der hebben gekocht.
    Op de trap zelf absoluut niks.

8. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Een paar jaar geleden las ik bij een gezamenlijke vriend op fb een vreselijk verhaal.

Deze had een vaas op de trap staan. Haar vriend is niet goed geworden en recht in die vaas gevallen.. overleden..

hier ligt niets op of onder aan de trap en komt er ook niet

9. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Hier bovenaan een plateau en daarna nog 2 treden naar links omhoog. Op het plateau staat een hoge glazen vaas met takken erin :)
    En nu toevallig een doos Zwitsal doekjes ernaast :p

10. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Wij decoreren de trap vaak met wasmanden. Volle wasmanden staan meestal op weg naar boven, en lege wasmanden op weg naar beneden. Het leuke is dat geen twee wasmanden hetzelfde zijn. Soms zit er natte was in, soms droge. Soms gevouwen, en soms niet. Sommigen zijn zelfs leeg. Ik zou er een boek over kunnen schrijven...

11. tuc

tuc Niet meer actief

haha een pak zwitsaldoekjes, dat ik daar niet zelf opgekomen ben, dat ga ik doen:D

12. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Niks. Ik houd van een super strakke, geen prullen, witte trap. Hang liever iets aan de muur.

13. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.872
    5.110
    113
    Nee hier niks op de trap. Wel ruimte voor want we hebben twee keer een lege hoek door een knik, maar ik hou het toch liever vrij ivm veiligheid

14. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Nee, mag niet van de GGD (ben gastouder).
    En moet zeggen dat ik het ook wel zo veilig vind.

15. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    20150606_233357.jpg

Dit is onze trap decoratie. Kleur en uitvoering kan wat wisselen :D

16. Logan

Logan Niet meer actief

Onze trap is een beetje rond dus er zitten twee knikken in met brede treden. Daarop staan vazen met kunstbloemen. Dat is ook een beetje omdat mijn man anders zijn sleutels, portemonnee enzo er zo dumpt. Boven de trap hangen vier stukjes met fotolijsten in een patroon zeg maar, met foto's van onze trouwdag.

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ff off topic maar ik zie dat je zwanger bent!! Gefeliciteerd!!! 🎉🎉🎉🎉💃💃💃

18. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    :p:p:p lol
    Herkenbaar.

19. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Vanwege brandveiligheid probeer ik de trap zo leeg mogelijk te laten. Decoratie dus heel bewust niet. Andere troep helaas vaak wel :)

20. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Dit is wel een goede idd! Hier ligt vaak wel troep op/bij de trap. De wasmand staat onderaan, zodat ik kleding die beneden wordt uitgetrokkken (ik heb een peuterige nudist :D) meteen in de mand kan gooien. Schone kleren leg ik opgevouwen op de trap zodat ik het meteen mee naar boven kan nemen. Maar met het oog op brandveiligheid, ga ik het nu toch maar ergens anders neerleggen. We hebben overigens wel foto's hangen langs de trap van ons gezin. En ik heb ooit een keer een foto gezien van drijfhout als trapleuning, dat vond ik heel mooi, dus zoiets wil ik ooit wel een keer. Is ook decoratie :D

Deel Deze Pagina