Zo mooi! Wij hebben dezelfde stijl, dat is duidelijk. Vooral de tandenborstel ligt daar perfect op z'n plek!
Dat was een studie van de perfecte juxtapositie. De appel gaf het nét dat 'an apple a day keeps the dentist away' aspect. Het is heerlijk herkenning te vinden binnen mijn kunststroming...
Het doet me trouwens een enórm genoegen dat mijn zoon mijn artistieke talent heeft geërfd... Bekijk bijlage 588824
Allerlei soorten 'forts'. Met kartonnen dozen, houten kratjes, dekens, en noem maar op... Geinspireerd door YouPoop uiteraard... Maar het levert grappige foto's op soms En het leuke is dat hij altijd een ruimte inbouwt voor Amy de kat...
Alleen een plantje en vaak mijn blote voeten erbij. Zoals je aan de plant kan zien, rieken die heerlijk soms Ik ben niet van frutsels en tierelantijntjes op de salontafel. Op de eettafel staat ook een bak met bananen en appels en that’s it. Bekijk bijlage 588831
Hier hetzelfde. Wordt zo snel vol en ziet er dan rommelig uit, zo’n dienblad met frutsels. En ik zie al herfst spullen Wil er nog helemaal niet aan denken dat die straks begint!
Hier ook niks,hebben trouwens zo’n lullig klein tafeltje omdat het toch vol met troep komt te liggen...
Het bureau van mijn dochter is geinspireerd op jouw kunststroming denk ik. Alleen ipv alleen de oppervlakte vol te zetten gaat zij ook nog heel creatief de hoogte in
Dankje! Haha ja dat klopt.. ik heb er denk ik wel meer als 20 nu. Bijkomend voordeel is dat ze gewoon niet snel doodgaan
Bekijk bijlage 588852 Dit dus. En nog een wit ander , leeg, tafeltje voor drinken etc. Al zet ik mijn drinken vaak op dienbladen op de bank.
Wij hebben de eerste 3 jaren van onze jongste ook geen salontafel gehad. Ik vond het heerlijk! Daarna kregen we een grote witte van de IKEA met zo'n plank eronder. Die hebben we afgelopen zaterdag naar de kringloop gebracht, ik was er helemaal klaar mee! Nu weer lekker de ruimte, Ik heb een kleine poef naast de bank staan, die schuiven we dan in de avond bij de bank en daar kunnen we het drinken wel op kwijt On Topic: Ik heb nog geen herfstdecoratie liggen/staan, dat moet ik nog eventjes van zolder halen