Voor dat de dochter er was niks. Niet veel spulletjes op de kasten. Nu redelijk wat foto's Op tv kastje, 4 zwarte fotokaders, en af en toe worden de foto's vervangen.
Idd rustig houden Maar van allerlei frutsels die je ooit in het buitenland heb gekocht ( schaal uit tukije, houten beeld uit afrika) etcetc.
Een tv dressoir moet je niet veel op zetten vind ik. Links en rechts van de tv heb ik een soort van windlicht waar je een waxinelichtje in kan doen en een foto, voor de rest niets.
Oké duidelijk niet te veel. De tv staat uiterst links en dus hou ik bijna een meter over aan de rechterkant. Verder hebben we geen kast in de woonkamer dus dit is eigenlijk de enige mogelijkheid voor een decoratie. We hebben bewust zo min mogelijk in huis staan omdat meubels de boel nog kleiner maken en op een woonkamer van 45 m2 is dat niet handig
Wij hebben er niks op staan. Eerst wel, maar zoon ging er steeds mee aan de haal. Boven de tv hebben we 3 kubussen en daar staan wat dingetjes in: een beeldje van een bruidspaar (die stond op onze bruidstaart) een tegeltje met Omnia Vincit Amor, een waxinelichtje, een beeldje van een olifant en een fotolijst van een trouwfoto. Na een tijdje ben ik het zat en 1 kubus wordt dan opnieuw ingericht. De foto, het tegeltje en het bruidspaar blijven wel altijd staan.