Ik wil vanavond kippenbout in de oven klaar maken met zn lekkere knapperige korst maar heb geen flauw idee hoe dat moet. Eet echt nooit bout alleen de filet maar wil dit echt een keer proberen. Hoe maken jullie dit?? Ik doe er voor man en kind aardappeltjes bij. Ik zit waarschijnlijk vol na een grote bout ( maagverkleining gehad)
ik marineer het altijd naar smaak, met olie en kruiden en eventueel een geraspt uitje. en kipkruiden. leg het in een ovenschaaltje afdekken met folie lekker mals laten garen. en dan folie eraf om het lekker krokant te krijgen. jummie
gewoon ovenschaal invetten met een beetje olijf olie kant en klare kipkruiden van de knor erover 30 min in de oven, omdraaien en weer een minuut of 20 {ligt beetje aan hoe groot/dik het is} mmmm heb honger!
Idd naar wens kruiden en evt beetje insmeren met boter of olie (de bout) En dan zo'n 30-40 minuten in de oven op 180-200 graden.. Jummie! Krijg er spontaan trek in. Alleen is onze oven kapot . Maar goed denk dat je hier nu niks meer aan gaat hebben. Ben benieuwd of het je gelukt is en hoe het gesmaakt heeft..