Kinderboerderij lopik leuk?

Discussie in 'De lounge' gestart door lautjuhhh, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Hey,

wij willen vanmiddag naar de kinderboerderij met de kleine.. nou stuite ik op de kinderboerderij lopik (utrecht) maar is dat leuk want kan dr geen site van vinden ofzo..

iemand daar geweest? is het wat of kunnen we beter naar een andere?

2. lautjuhhh

weet er niemand een leuke kinderboerderij in omg. utrecht? die in culemborg zijn we geweest maar die viel tegen..

3. marilouise

marilouise Niet meer actief

he meis de kinderboerderij in nieuwegein doet het bij ons en zeker bij de kleine man altijd goed

we krijgen hem het geitenhok bijna niet meer uit dan

4. lautjuhhh

zijn de geitjes nu buiten dan? want de laatste keer dat we er waren waren ze niet buiten

5. marilouise

he lautjuhh wij zijn dit voorjaar al een heel aantal keren geweest en eigenlijk hebben wij ze nog nooit binnen aangetroffen ja 3 stuks die op punt van bevallen stonden maar mijn zoon duikt die wei in en heeft de vorige keer een half uur met een geit op schoot gezeten ze zaten te kroelen samen de 1 genoot van de aandacht en de ander van hetgeen er een warm beestje waar je aan kan friemelen op schoot lag.

ben je nu alsnog naar lopik geweest

6. marg1981

marg1981 Actief lid

15 aug 2007
    204
    0
    0
    midden-nederland
    Kom net thuis van een midagje kinderboederij Nieuwegein. Idd een erg leuke boerderij. Dieren zijn bijna allemaal buiten. Een aanrader. Ook mijn zoontje loopt als een malle op de dieren af.

7. lautjuhhh

We zijn naar die in culemborg geweest vanmorgen maar die viel tegen maar we gaan deze week nog naar nieuwegein misschien vant weekend :)

8. marg1981

marg1981 Actief lid

15 aug 2007
    204
    0
    0
    midden-nederland
    Zit overigens ook een grote speeltuin bij in de buurt, leuk voor als je kindje wat ouder is ook..

9. marilouise

ja ik hoor net van manlief dat wij van het weekend naar de dierentuin gaan ben benieuwd maar anders waren we weer op de kinderboerderij in nieuwegein beland hoor

10. lautjuhhh

oe dierentuin is ook leuk :d we gaan dit weekend zeker nog naar nieuwegein

11. konijntjeislief

konijntjeislief Actief lid

13 apr 2010
    235
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi!

waar zit die dan precies in nieuwegein? Dan kan ik er ook heen met de kleintjes..

12. lautjuhhh

Kinderboerderij IJsselstee
    Geinoord 12
    3432 PE Nieuwegein

;)

13. konijntjeislief

konijntjeislief Actief lid

13 apr 2010
    235
    0
    16