Hey, wij willen vanmiddag naar de kinderboerderij met de kleine.. nou stuite ik op de kinderboerderij lopik (utrecht) maar is dat leuk want kan dr geen site van vinden ofzo.. iemand daar geweest? is het wat of kunnen we beter naar een andere?
weet er niemand een leuke kinderboerderij in omg. utrecht? die in culemborg zijn we geweest maar die viel tegen..
he meis de kinderboerderij in nieuwegein doet het bij ons en zeker bij de kleine man altijd goed we krijgen hem het geitenhok bijna niet meer uit dan
he lautjuhh wij zijn dit voorjaar al een heel aantal keren geweest en eigenlijk hebben wij ze nog nooit binnen aangetroffen ja 3 stuks die op punt van bevallen stonden maar mijn zoon duikt die wei in en heeft de vorige keer een half uur met een geit op schoot gezeten ze zaten te kroelen samen de 1 genoot van de aandacht en de ander van hetgeen er een warm beestje waar je aan kan friemelen op schoot lag. ben je nu alsnog naar lopik geweest
Kom net thuis van een midagje kinderboederij Nieuwegein. Idd een erg leuke boerderij. Dieren zijn bijna allemaal buiten. Een aanrader. Ook mijn zoontje loopt als een malle op de dieren af.
We zijn naar die in culemborg geweest vanmorgen maar die viel tegen maar we gaan deze week nog naar nieuwegein misschien vant weekend
ja ik hoor net van manlief dat wij van het weekend naar de dierentuin gaan ben benieuwd maar anders waren we weer op de kinderboerderij in nieuwegein beland hoor