Meiden.. hele gekke vraag.. maar ik had zojuist beetje brandend gevoel in de huid bij m'n kaak, en toen zag ik een rode vlek met een gaatje van een paar mm in het midden... op onderzoek uitgegaan natuurlijk maar kan geen bultje of teken van dat het een pukkeltje is oid ontdekken.. Had toen bedacht dat er misschien een beestje in mijn huid is gekropen.. is dat mogelijk ? Of is het misschien een teek geweest die ik er perongeluk af heb gehaald ? Krijg je dan een gaatje in je huid ?? Ik weet niet wat ik ervan moet denken, maar ik weet wel dat ik nu overal kriebels en jeuk heb van het idee dat er 'iets' in mij gekropen is Wie heeft een idee wat het kan zijn ?? Misschien gewoon iets onschuldigs ? (hoop ik!)
misschien een gewone muggenbult? ik heb ook niet altijd gelijk een bult en soms zie je idd iets van een klein gaatje
ja ik denk idd ook een muggenbultje. Dan heb je ook een klein gaatje erin zitten. kreeg al de kriebels bij de naam van je topic haha..
oh bah, ja muggenbeet zou nog het meest logisch wezen maarja je weet toch wel hoe een muggenbeet eruit ziet???
Hee meiden, ja ik weet wel hoe een muggenbeet eruit ziet, dat is dan meestal een soort bultje met een piep klein gaatje erin.. maar dat is dit niet... Dit gaatje is groter en zit geen bultje onder...zeg maar de grootte van als je met een satéprikker een gaatje prikt in je huid..
Een tekenbeet heeft een gaatje, bult en een kring eromheen (vriendlief had een 'grote muggenbult' met gaatje erin en een kring eromheen) Hij heeft gelijk antibiotica gehad daarvoor
Er zit geen kring omheen maar de huid begint nu wel op te zetten. Maar als het een teek was geweest had ik dan niet nog iets moeten zien zitten erin ofzo ? Hoop wel dat het iets is wat jullie zeggen.. want ik dacht net echt de ergste dingen.. dat er een beestje in was gekropen of misschien eitjes gelegd erin ofzo.. brrr, heb nog steeds jeuk overal ! Hoop dat het gewoon een beetje is van een insect zonder gekke dingen dan..
Nou bij hem zat er dus ook geen teek meer.. Hij kwam thuis, ik zeg wat is dat een dikke muggenbult (op z'n hand) en er zit een gaatje in heeft er iets anders gestoken? Kwam hij de dag erna op het werk en de vrouw van de baas heeft in de verpleging gewerkt dus die zei even naar de HA want dat is niet goed..
He bah.. maar goed dat hij daarheen is gegaan dan... die rode kring is dan ook wel typerend voor een besmetting via een teek.. Ik wacht het nog even af.. kijk wel wat er gebeurt.. en als het me morgen nog een naar gevoel geeft ga ik wel langs de HA.
miss is een een meeeter rijp geworden en uitgekomen.. soms als je die uitknijpt blijft er ook een gaatje achter.. kan soms idd een gaatje ter grote van sate prikker zijn.. ik zou het even schoonmaken met iets als dettolwaslotion ofzo en in de gaten houden.. als het morgen nog jeukt en rood is en of opzwelt even naar de ha gaan.. succes ermee en hopelijk is het niks ernstigs
Hoe je het omschrijft klinkt het wel heel naar inderdaad.... Krijg zelf ook kriebels daarvan Hoop voor je dat het niets "raars" is.
ieeww....kreeg al een heel naar gevoel toen ik je titel las hihi ik heb ook geen idee...morgen anders gewoon ff je ha bellen en voorleggen!! mss ist een spinnebeet(ja die krengen bijten ook wel eens) ik wacht ook op de foto hihi ben wel benieuwd hoe het eruit ziet hih!
Ben de batterijen aan het opladen, zal straks eens kijken of ik een foto kan maken.. Het is ondertussen wel opgezet eromheen, maar heb er geen jeuk van oid. En sorry als ik jullie jeuk/kriebels heb bezorgd met mijn titel Op het moment dat ik het schreef had ik ook echt de naarste gedachten erover!
Beestjes die in je kruipen, dat zie je volgens mij alleen in tropische landen. (mijn moeder heeft het als kind gehad, in haar voet, maar dat was ook in Indonesie).