Elke keer als ik mn msn aan wilt doen krijg ik een vaakje waar staat dat ik op ja en nee kan drukken voor de nieuwste msn , deze wil ik helemaal niet druk ook elke keer op nee,maar nu kan ik dus niet meer op msn komen.. Ik heb de nieuwste msn al gehad maar vond het zn onzin ding,en kreeg hem haast niet van mn pc af.. Wat moet ik nu doen?
Ja had ik ook vandaag. Heb hem maar gewoon gedownload en hij bevalt eigenlijk wel (vooral omdat ik de grootste extra zooi gewoon niet geinstalleerd heb) Hopelijk doet mn webcam het nu ook weer beter...anders zal het toch mn webcam zijn die na 6 jaar trouwe dienst aan vervanging toe is
Ik vind de "nieuwe" (heb m al een hele tijd) voornamelijk makkelijk omdat je geen foto's meer hoeft op te sturen als je foto's wilt laten zien, je krijgt ze meteen in je gespreksvenster in het groot...
ik heb hem ook "moeten" downloaden... vind het verschrikkelijk irritant.... nu zie ik de email adressen inplaats van hun msnnamen, weet iemand of ik dit kan veranderen en "hoe"ik dit moet veranderen ??
ik vind de nieuwe super fijn en ik heb hem al sinds hij net uit is word eigenlijk wel weer tijd voor een nieuwe haha met meer mogelijkheden whaha