Hoi! Ik vroeg me af of er hier iemand is die leerkracht is op een basisschool en iets uit de Aardrijkskunde handleiding een Wereld van verschil wil kopieren/scannen? Ik studeer aan de pabo (uur rijden hier vandaan) en daar is ook mijn stage school! En nu moet ik een opdracht inleveren van een les die ik gegeven heb en daar heb ik kopieën uit de handleiding bij nodig. Echter heb ik die niet en gezien mijn hevige bekkeninstabiliteit kom ik tot de bevalling niet meer op de pabo/stage en ik zou zo graag deze opdracht tot het einde volbrengen. Is er iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt! Groetjes, Danielle
Dat is vervelend. Wij hebben een andere aardrijkskunde methode, helaas. Anders had ik je natuurlijk willen helpen.
Dank jullie voor de reactie dames! Umm, dankjewel voor het meedenken. Heb het al paar keer gevraagd op stage, maar ze vergeten het steeds en het komt steeds maar niet en heb het nu toch redelijk gauw nodig, vandaar mijn vraag hier.
Ik geef aardrijkskunde in het VO, dus kan je niet aan BO boeken helpen. Handleidingen kan je vaak downloaden op de methodesite. Neem even contact op met Malmberg hiervoor T: (073) 628 8811
Wij gebruiken Topondernemers, dus ik kan je helaas niet verder helpen! Succes in ieder geval! (met zwangerschap en de opleiding!)
Hier Meander, dus kan je helaas niet helpen. Hoop dat je nog iemand vindt! Anders inderdaad even twitter proberen en vragen om te re-tweeten! Succes!