Hoi lieve MMM meisjes! Samen met een paar andere meiden klets ik in onderstaande besloten club: Zwangerschapspagina - Van IUI naar IVF/ICSI Gelukkig zijn er inmiddels een paar zwangeren binnen de club, maar nu blijven er wat weinig meiden over die bezig zijn met IVF of ICSI. We zouden het daarom leuk vinden als er weer wat nieuwe meiden aansluiten. Zelf doe ik IVF MNC (in eigen cyclus) en de rest doet de hyper IVF/ICSI (ook iemand IVF met PGD, kortom van alles wat). Sommigen zijn al een tijdje bezig en anderen moeten nog beginnen. Mocht je het gezellig vinden en prettig vinden om in een besloten club te kletsen, dan ben je meer dan welkom Liefs Myrthe
Ik heb 17 maart mijn intakegesprek, waarschijnlijk wordt het icsi. Nu 2 keer iui gehad met 0,2 en 0,7 mljn goede zaadcellen.
Goedemiddag ik ben nieuw hier en zit zelf in het ivf traject doordat ik verkleefde eilijders heb nu erg spannend want ik heb nu precies een week geleden afgelopen zondag een terugplaatsing gehad van een 8 cellig embryo klasse 2 dus erg spannend ik heb gisteren stiekem een testje gedaan veel te vroeg natuurlijk maar na al die jaren slecht nieuws toch wel erg nieuwsgierig en het resultaat is echt een heel licht streepje dus ben nog onzeker...
Gezellig als jullie mee willen schrijven met de besloten club. Pearl, als je op de link klikt kom je bij de club uit en dan zie je vast ergens een knop 'lid worden' of iets dergelijks. Ik kan het niet zien omdat ik al lid ben. In ieder geval is Deebje de beheerder en zij moet volgens mij eerst toestemming geven voordat je echt mee kunt schrijven. Hopelijk tot snel!!
Ik zie dat de titel van de club van iui naar ivf/icsi is. Zelf hebben wij de stap van iui helaas moeten overslaan. Zou wel graag in contact komen met mensen die ook in het ivf traject staan. Wij gaan voor ivf in eigen cyclus
Turngirl maakt helemaal niets uit hoor dat je geen IUI gedaan hebt. Je bent niet de enige binnen de club dus kom gewoon meeschrijven. Ik zou het heel leuk vinden omdat ik nu de enige ben die IVF in eigen cyclus doet!
Ik zou me ook graag willen aanmelden, maar zie ook niet hoe dit moet... Kan een van de leden mij toevoegen?? Super bedankt!
Hoi meiden, Leuk dat jullie lid willen worden. Je wordt alsvolgt lid: 1. Klik op de link in het eerste bericht van Myrthe 2. Je wordt dan doorgelinkt naar de startpagina van de club 3. Hier zie je bovenaan staan: 'club onderhouden door Deebje' 4. Klik op 'Deebje' 5. Stuur haar een berichtje met de vraag if zij je toe wil voegen 6. Wacht tot Deebje je heeft toegevoegd en je kan meekletsen! Succes en tot in de club