Deed ik het maar niet: pendelen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kitty, 24 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Hoi,

Even uitrazen omdat ik mijn vriend niet tot een zenuwinzinking wil drijven. Bij mijn miskraam en de geboorte van onze dochter had mijn schoonmoeder haar pendeltje gelijk over geboortemaand en geslacht.
    Gisteren waren we bij haar op bezoek en aangezien we voor een tweede bezig zijn kon ik het niet laten haar pendel boven te halen.

Resultaat. Hij zegt dat ik pas in maart zwanger zal zijn van een meisje, dat ik in juni na 16w zwangerschap het weer verlies. In augustus zou ik dan weer zwanger zijn van een meisje en in april 2009 bevallen ! Viel dat even tegen. Ik had er geen rekening mee gehouden dat er ook slecht nieuws zou kunnen uitkomen, maar die pendel begon in maart en juni zo vies te doen dat ik wel verdere vragen moest stellen uit nieuwsgierigheid.

Wat moet ik daar nauw mee ! Ik ben normaal gezien echt niet te vinden voor die dingen, maar aangezien alles de vorige keren klopte liet ik me verleiden. En nu laat het me niet los...

Help... hopelijk reageren er velen waarbij het niet uitkwam... ik snak er wel een beetje naar :oops:

Tja, boontje komt om zijn loontje.

Liefs
    Kitty

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bij mij kwam t beide x niet uit. Alleen dat ik eerst n jongetje zou krijgen..

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Meid vervelend dat je zo bang bent gemaakt, :(

Ik geloof niet in een pendel. Ze komen bij mij nooit uit. Ik zou een jongen krijgen,
    Nou echt een meid hoor!

Die pendel weet echt niet of jij in de toekomst heel misschien een kindje gaat krijgen en deze bij 16 weken gaat verliezen.

En voor mensen die nu zeggen dat die van hun wel is uitgekomen.... ja makkelijk, 50% kans jongen/meisje. Allemaal net even te toevallig.

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Bij mij zijn er tig pendels niet uitegekomen!
    zelfs de pendel klopte niet van degene die het hier altijd goed heeft.

Nope zou me daar echt niet door laten afschrikken!

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    een pendel van mij zei dat ik een meisje zou krijgen en het is toch echt een jongen. dus ze hoeven niet altijd te kloppen. zou me er niet door laten afschrikken.

6. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik geloof niet in pendelen.

Voor de gein tijdens mijn zwangerschap 2 x laten pendelen, er klopte echt helemaal niks van!
    Ik zou een dochter krijgen (2x voorspeld) en de ene pendel zei dat het kindje 10 dagen te vroeg zou komen en de andere pendel zei 3 dagen te vroeg.

Ik heb een zoon gekregen en hij kwam 10 dagen te laat :D :D :D

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Hou toch op met die ongein. Op z'n minst is pendelen gewoon niet waar, op z'n ergst roep je er krachten mee op die niet te bedwingen zijn. Kun je je gewoon beter niet mee inlaten.

8. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Geloof die onzin aub niet.
    Ik vindt dat pendelen de grootste flauwekul en ook zeker niet iets wat je moet doen als je een kindje wilt.
    Wat kan zo een pendel nu voorspellen.
    meis pin je daar niet op vast!

9. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Krachten oproepen? dat is ook onzin.
    Je gelooft toch zelf niet dat zo een ding ineens enge krachten kan oproepen ofzo.
    Ik ben erg nuchter wat dit betreft ( misschien te nuchter ;) )

10. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Meid, laat je niet gek maken door een pendel! Trouwens ik vind dit ook heel erg van je schoonmoeder dat zij je zo bang maakt! je hebt al genoeg meegemaakt om je ook hier nog eens zo gek door te laten maken. Wat schiet je hier mee op? een hoop stress en angst. Gebruik je energie voor het positieve.

90% van de pendels komt niet eens uit!

11. sim

sim Niet meer actief

ik geloof niet dat je er slechte krachten mee oproept, en pendelen door een bekende geloof ik sowieso niet. de pendel laat zich altijd leiden door het onbewuste van de persoon die het doet, dus in weze is het beínvloedbaar. als ik nu pendel en heel graag in februari zwanger wil worden, zal ik onbewust mijn pendel beinvloeden, en of het uitkomt zal een pendel helemaal geen invloed op hebben. dat hangt van hele andere factoren af..

heel veel succes met zwanger worden, en laat je niet leiden door een pendel ;)

12. Lara11

Lara11 Niet meer actief

onmiddellijk loslaten meid.

13. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Bij mij hebben ze het ook nog nooit goed gehad. 1 keer dat ik een meisje zou krijgen maar de bevalmaand klopte niet.
    Het is denk ik ook maar net hoeveel waarde je er aan hecht..
    Maar goed kan me je onrust wel wat voorstellen, als het gezegt wordt gaat je dan niet het ene oor in en de andere weer uit..

14. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    :confused:
    Fijne schoonmoeder zou ik zeggen...
    Laat het los meid.
    Ik sluit me aan bij de andere meiden.

15. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Joh meid, je zult zien als je er zo sterk in gelooft komt het ook uit. Niets is zeker, probeer het los te laten en dan komt het vast helemaal goed! Daar geloof IK heilig in!

(En anders is het goede nieuws dat het iig wel goed komt.... Ja glas is half vol.)

16. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Hey meid, snap dat t nu door je hoofd blijft spoken, maar ik zou je er niet druk om maken.

Toen wij net bezig waren voor een kindje had mijn vriend van een kaartlegster oid te horen gekregen dat ik pas zwanger zou raken als we t niet meer zouden verwachten, en dat het zowiezo niet meer dit jaar zou zijn...en zie mijn banner ;)

Ook is er nog geen enkele pendel geweest die kloptte...dus, ik denk dat als zo'n pendel uberhaupt ooit klopt, het meer toeval is dan wat anders

groetjes Bla

17. Sijke

Sijke Bekend lid

de pendel helpt om onbewuste dingen boven te halen.
    Je moet het ook goed kunnen wil het goed werken.
    Misschien is je schoonmoeder onbewust bang dat het misschien misgaat en beïnvloedt dit de uitkomst.
    probeer zelf maar eens met de pendel. Als je heel sterk gaat denken aan iets kun je de pendel beïnvloeden.....

Voor mij inderdaad ook niet de meest betrouwbare methode, of je moet iemand hebben die het goed kan......

Probeer lekker positief te blijven, dat is in ieder geval goed voor jezelf en ook voor je kindje!

18. Niet meer actief

ik heb mij ook vaak laten pendelen en als ik de pendels mocht geloven dan was ik elke maand zwanger en de ene keer was het een meisje en de andere keer een jongen en zelfs een keer een tweeling!

19. Mey

Mey Actief lid

9 jun 2007
    142
    0
    0
    Maatschappelijk werkster
    Eindhoven
    Volgens de pendel zou ik helemaal geen kinderen krijgen. Aerin is nu een gezonde jongen van 9 maanden

Deel Deze Pagina