vanaf waarneer hebben jullie de verkleiner uit de maxi cosi gehaald ik denk zelf dat hij er wel uit kan maar mijn vriend denkt van niet mijn zoontje is 7 weken oud en weegt 5200 gram groetjes daphne
Mjn zoontje is nu 14 weken en weegt 6500 gram, sinds vorige week heb ik de verkleiner eruit gehaald, tenminste, alleen dat kussentje onder zn kont dan. Het hoofdbeschermertje zit er nog in anders schudt zn hoofd heen en weer tijdens t rjden.
hallo daphne, 7 weken vind ik wel vroeg om hem eruit te halen. mijn dochtertje is 14 weken en heb hem gisteren eruit gehaald. het hoofdje gaat nog zo op en neer met 7 weken. volgens mij is het advies van maxi cosi 4 - 5 maanden zelfs kijk maar eens in de gebruiksaanwijzing.
Onze dochter had nogal een stevig hoofdje en kon er na 1 week niet goed meer tussen. Het was eind september en best koud. Doe er een mutsje of kapje bovenop en ze pastte er niet in! Maar ze had sterke nekspieren en is nu een gezonde peuter; zolang ze er in passen zou ik het blijven gebruiken. Beter té veilig dan onveilig. Groetjes
Ik heb de verkleiner euit gehaald toen het echt niet meer kon! Ik denk dat Vigo toen een maandje of 3 is geweest... Het arme manneke zat helemaal vastgepropt in de maxi-cosi
Met 11 weken, toen tilde Steven steeds z'n hoofd op, hij vond het niet meer fijn zitten. Zou hem er idd niet te vroeg uit halen.
Toen ze 6 weken was, ze schreeuwde het steeds uit in de maxi-cosi en daarna was het over. Mevrouw vond het blijkbaar niet lekker
Hier ook toen ze 7 weken was. Met haar jasje en die muts op paste t echt niet. En ze lag niet lekker, nu dat ding eruit is ligt ze er heerlijk in. Had wel alleen zo'n ding bij t hoofd, dat is eruit. Een kussentje bij haar billen zit er nog steeds in
ik zou het zeker niet te vroeg doen en pas als je denkt dat het echt niet meer wil wij hebben hem rond 3 maanden eruit gehaald (incl. kussentje) mijn zoon is aardig uit de kluiten gewassen maar het kon nog wel tot die tijd
Die hebben we er nog steeds in. Emiel past nog prima in de verkleiner. Zolang dat kan en hij er geen last van heeft en goed zit hou ik het ook zo. Hij heeft wel een heel stevig nekje maar ik vind het zo wel veilig. Gebruik de maxi-cosi 3 dagen per week als autostoel voor brengen en halen naar/van KDV. Emiel is ca. 6 kilo en 63 cm.
Ik heb de Mutsy autostoel en ik wilde de verkleiner er ook al uithalen omdat het zo proppen is. Maar ik vind de stoel zonder die verkleiner zo hard! En je kan het kussentje er niet apart in laten zitten. Is de Maxi Cosi ook zo? Om eerlijk te zijn heb ik echt spijt dat ik geen cosi heb gekocht, wat een onding is dat stoeltje van Mutsy zeg hey!
Wij hebben voor onze dochter de verkleiner eruit gehaald bij pas 5 maanden, toen begonnen de voeten echt uit te steken. en nu nog heb ik het idee dat haar hoofd tegen de zijkanten kan aanslaan omdat er nu zoveel ruimte in zit....
ik kon het kussentje wel uit de verkleiner halen. Dan is hij wel zonder hoes zeg maar dus gewoon een wit kussentje.
Ik ga het maar eens uithalen zie ik ik propte haar ook altijd in, had de verkleiner wel al standje hoger gedaan. Maar ik vind het zo fijn dat haar hoofdje goed zit. Maar nu is het wintertijd en winterjassen met capuchon en dat helpt al veel.
Ja joh dat kussentje in de Maxi Cosi. Ik wist helemaal niet dat dat eruit kon en ze lag al weken te zeuren in die cosi. Vind je het gek met zo;n ding in je onderrug! Nu zit ze veel beter maar nog wel de verkleiner om haar hoofd. Fleur is ook 63 cm zoiets. Past nog prima maar het zal niet lang meer duren. M
Wij hebben sinds 2 weken ook alleen het kussentje onder d'r kontje weggehaald. Ook het hoofdbeschermertje zit er bij ons nog in! Emma stak ook iets te ver net d'r beentjes eruit, en nu is dat niet meer zo. Emma is overigens 62.5 cm en bijna 6 kg!
Wij hebben eigenlijk al vanaf het begin de voetenzak in de maxi-cosi, dus dat verkleint de boel al wat. Daarnaast ook de verkleiner, mét kussentje, maar Siem lijkt het allemaal perfect te vinden hoor. Ik weet niet precies hoe lang hij is, maar ik schat nu zo'n 60 cm. Hij weegt 5300 gr. Ik heb nog totaal niet het gevoel dat ik de verkleiner eruit moet halen. Siem is 11 weken. Hier blijft ie dus nog lekker erin. En de voetenzak ook, want die is lekker warm, waardoor Siem vaak geen jasje aan hoeft. Zeker als het puur van deur naar auto en van auto naar deur wordt.
Hier is de verkleiner er sinds deze week uit. Sam is nu 10 weken, weegt 6 kg en ik had een schoenlepel nodig om hem er in te krijgen (bij wijze van spreken dan ) Hij zit er nu veel gemakkelijker in heb ik het idee.