25 weken zwanger en een solliciteren???

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door ikke8, 20 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke8

ikke8 Lid

1 mei 2009
    15
    0
    0
    Hallo Dames,

Ik ben 25 weken zwanger en heb een andere vacature op het oog, binnen de stichting, dus ik behoud dan als het goed is mijn vaste contract.
    Nu vraag ik me af, ga ik nu solliciteren of is dat stom?
    en zet ik in mijn sollicitatie dat ik zwanger ben of pas als ik uitgenodigd wordt voor een gesprek, maar dan zien ze het natuurlijk gelijk als ik binnen kom?
    Iemand ervaring of tips???:(

Heel graag reactie,\

Groetjes Ikke

2. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik zou gewoon solliciteren en ook in de brief vermelden dat je in verwachting bent.. Binnen een stichting kan men dat immers ook weten ( door inlichtingen in te winnen bij de afdeling waar je nu werkt) dat je zwanger bent..

Heel veel succes!!!

3. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Ik zou het gewoon proberen...

Ik heb zelf gesoliciteerd toen ik ruim 34 weken zwanger was. Had het niet in de brief gemeld, want was van mening dat als ik op gesprek zou mogen komen ze het vanzelf zouden zien. Ik werd idd uitgenodigd voor gesprek en dat von plaats toen ik 39 weken zwanger was. Ze waren wel verbaasd dat ik hoogzwanger bij hen kwam, maar ze vonden het geen probleem. gesprek verliep goed en ik ben aangenomen. Hoorde dit 1 dag na de bevalling.
    Inmiddels werk ik er alweer bijna een maand en het gaat prima!

4. sammie82

sammie82 Lid

27 okt 2008
    64
    0
    0
    Ik was 26 weken zwanger toen ik per mail gevraagd werd om op gesprek te komen. Ik heb hier gelijk op geantwoord dat ik graag op gesprek wilde komen maar dus wel 26 weken zwanger was en het geen zin had om elkaars tijd te verdoen.
    Mijn zwangerschap was echter geen probleem, zelfs het minder werken na mijn zwangerschap was geen probleem. Ik heb dus 3 maanden gewerkt, vervolgens verlof en sinds gisteren weer begonnen.

Deel Deze Pagina