deed jullie partner iets toen je met verlof ging?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door juenco, 11 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

Hahaha, ik denk dat je zo'n sieraad zo ver mogelijk weg moet werpen. 't Is inderdaad weinig respectvol, zo'n benaming, maar ik denk niet dat het een 'officiële' naam is.

Wel leuk om een sieraad te hebben dat echt is gekoppeld aan de geboorte van je kleintje. Ik heb zelf met zilverklei een hartje voor aan een ketting gemaakt, met 3 steentjes erin: 2 grotere en 1 kleine. jammer genoeg was ik nog niet zo heel bedreven en het is niet helemaal zo mooi geworden als ik had gehoopt. Misschien ga ik na de geboorte van deze kleine iets kopen of laten maken door iemand die het wel echt goed kan, naar mijn ontwerp. En dan iets wat ons met z'n viertjes symboliseert.

2. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Oh je bedoeld een kadootje?
    Ik heb wel sieraden gekregen toen Justin geboren was, omdat ie zoveel bewondering had voor de geweldige prestatie (lief!!) maar omdat ik met verlof ging?
    Nee....

3. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    ladies, het is me nu wel duidelijk hoor...

ik schreef al dat ik wat last had van de hormonen ;)

4. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Hihihih, die rothormonen ook. Hopelijk kan je wel lekker genieten van je verlof! :)

'Werpsieraden', vreselijk woord idd. Ben wel van plan na de bevalling van deze bay een ring voor mezelf te kopen met daarin de namen van mijn meisjes. Mijn man is tijdens deze zwangerschap bij ons weg gegaan, en ik vind het mooi een sieraad te hebben dat mij keer op keer herinnert aan mijn prachtige meiden-gezin. Ga dus gewoon een werpsieraad voor mezelf kopen! :) Klinkt best triets eigenlijk ;)

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    wat ik kreeg was veel hulp met veters strikken en hulp met dweilen en stofzuigen.. en alles waar bukken voor nodig was!!
    ;)

6. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Mijn man is ook juist zeer behulpzaam ook al ben ik nu thuis.
    Als hij niet aan het werk is neemt hij zoveel mogelijk de zorg van onze dochter (3 jaar) op zich.
    Boodschappen hoef ik ook niet te doen, dat doet hij (mag niet sjouwen van hem ;)).
    Hij is juist erg zorgzaam, hij zegt vaak genoeg dat ik rustig aan moet doen!

Na de geboorte van onze eerste dochter een mooi hangertje gekregen van een kruipende baby met haar naam erin gegraveerd.

Hier helemaal niets te klagen dus!:)

7. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Ik snap je wel hoor!
    Toen ik net bevallen was kreeg ik ook zulke gedachten. Een vriendin van ons ook zwanger toen kreeg van haar man een ring. Ik voelde een soort steek! ik ben normaal dus niet jaloers aangelegd maar toen kon ik het niet aanhoren!
    Het zijn je hormonen meid!

Nu gaat het dan over een ring en bij jou over het verlof.. probeer dit soort dingen niet te veel aan trekken(hoor mij nou) haha. Het is ook allemaal niet fijn soms al die hormonen.
    :D

8. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Joh, mijn man zei dat ik 16 weken vakantie had :x hahaha ;)

Geniet van je verlof meid!

9. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Mijn man heeft ook weinig aandacht voor het verlof gehad, hoor. Vind ik ook wel logisch, zo bijzonder is het nou ook weer niet.
    Ik heb wel na beide bevallingen een extra diamantje in mijn trouwring gekregen. Ik heb er nu 3, 1 iets grotere voor mijn man en 2 kleintjes voor de kinderen. Vind ik zelf een heel mooi idee en ik heb nog plek zat voor nog veeeel meer kinderen, haha.

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Mijn man was blij voor me, maar hij heeft niets bijzonders gedaan. Ik zou ook niet weten waarom hij dat zou moeten doen. Hij legt me al genoeg in de watten, de laatste paar maanden. Hij kookt bijna altijd en doet ook vaker de was...

Kan het me wel heel goed voorstellen, van de hormonen ;)

11. mamadee

mamadee Actief lid

10 jun 2009
    119
    0
    0
    overheid
    Noord Brabant
    mijne heeft ook nix gedaan, dus kdenk onterecht! ;)

Deel Deze Pagina