DEEL 2 — Uitgerekend 16 t/m 31 juli 2020 — DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NienkeB, 26 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jesje88

    Jesje88 Actief lid

    28 apr 2019
    385
    556
    93
    Vrouw
    Hier een kleine doe wat verkouden is :( en erg kreunt. Al een paar dagen om de 2 uur aan voeden, ook s nachts...:( maar verder gaat het wel goed. Erg wennen dat wel :oops: en ja ik wil graag de deur uit kunnen en ze ergens heen maar moet nog zeker 2,5 week wachten tot ik weer mag auto rijden ivm de ks...

    Maar even dat gezeur weggelaten ben ik supertrots op ons meisje en zo gelukkig samen met manlief en de kleine meid!
     
    Popje2015 vindt dit leuk.
  2. Jesje88

    Jesje88 Actief lid

    28 apr 2019
    385
    556
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Lekker genieten van de bubbel;)
     
    Flowerfairy1983 vindt dit leuk.
  3. Leooonie

    Leooonie Bekend lid

    26 mrt 2017
    541
    481
    63
    NULL
    NULL
    Ah sneu!! Die van mij was ook op laatste dag van de kraamzorg verkouden geworden heeft zeker 2 weken geduurd! Zo zielig!
    Miss even je verzekering navragen wat hun beleid is! 'tis namelijk een verzekerings kwestie...
     
    Jesje88 vindt dit leuk.
  4. Annie82

    Annie82 Fanatiek lid

    27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Ik mag wel autorijden na ks. Ook al regelmatig gedaan omdat het goed voelt, net als fietsen.... ja ik weet het. Ben misschien de uitzondering ;)
    Man vandaag voor het eerst werken (wisselende diensten) dus wordt even wennen en aanpoten! Vanaf vandaag dag en nacht in de puckababy. Ze was ook onrustig tussen flessen en had geen energie om 100 cc op te drinken. Lijkt te helpen
     
  5. ptries

    ptries Bekend lid

    22 feb 2011
    874
    834
    93
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Gefeliciteerd!
     
  6. Annie82

    Annie82 Fanatiek lid

    27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het met iedereen???
     
  7. ptries

    ptries Bekend lid

    22 feb 2011
    874
    834
    93
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Vooral vermoeid, geen ritme nog in de voedingen zo'n 10 tot 15x p dag
    Afbouwen van de bv gaat wel aardig goed nu. Hopelijk dan meer structuur vind dit zo vermoeiend.

    Kleine meid doet t verder goed gelukkig!
     
    Annie82 vindt dit leuk.
  8. NienkeB

    NienkeB Fanatiek lid

    6 okt 2019
    2.172
    2.388
    113
    Vrouw
    Administratief
    Twente
    Volgens mij is iedereen bevallen hè? Sorry zit helemaal niet meer op forum op het moment :roflmao: app groep onderhouden kost al uren hahaha

    maar hier gat alles goed! Was na de snelle bevalling gelukkig erg snel herstelt! Heb denk ik 2 dagen in bed gelegen en toen was ik het wel zat. Poenie was een beetje beurs, maar na een week kon ik alles wel weer. Dus deze keer precies andersom dan met Q.. zware zwangerschap maar achteraf alles Snel en chill en top! En met haar was de zwangerschap juist makkelijk maar de bevalling en nasleep kut :roflmao:

    we hebben een chillbaby die slapen uitgevonden heeft geloof ik :D savonds af en toe een paar krampjes en verder zoals mijn man het zegt: “vergeet ik telkens dat we een baby hebben” o_O Wel heel fijn voor ons, maar achteraf hadden we miss wel beter een vakantie kunnen boeken in eigen land ipv 5 weken thuis zitten met z’n vieren... maar goed dat weet je niet van te voren :p

    hopelijk gaat met iedereen verder alles goed!
     
    Anonima257, Popje2015, Liana84 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Leooonie

    Leooonie Bekend lid

    26 mrt 2017
    541
    481
    63
    NULL
    NULL
    Hay meiden...
    Wat fijn dat het zo goed met je gaat @NienkeB, ik zit ook niet echt op t forum zo af en toe denk ik er wel eens aan maar er word begrijpelijk ook niet veel gepost momenteel. :D
    't gaat hier op het moment wat minder, ik ervaar veel stress en voel me neerslachtig.... De oudste is erg aanwezig (begrijpelijk) en de jongste erg onrustig, veel kramp slecht drinken etc) ik doe nu alle voedingen snachts alleen omdat manlief weer werkt, maar dat inclusief de hitte en de onrust breekt me op. Ik voel me leeg en ben geen leuke moeder en partner op het moment en daar voel me ik me weer vreselijk schuldig over.
    :( ik hoop zo dat wanneer 't wat af gaat koelen ik de boel wat beter kan managen want dit trek ik niet veel langer.
    Daarintegen ben ik nog steeds enorm verliefd op m'n kleine frummels hoor ❤️
     
    ptries vindt dit leuk.
  10. Popje2015

    Popje2015 Actief lid

    22 sep 2016
    201
    135
    43
    NULL
    NULL
    Wat vervelend Leooonie.. Kan je er wel over praten met je man of andere die dicht bij jou staan? Absoluut niet schuldig voelen hoor. Er zijn veel vrouwen die hier last van hebben. Vraag je af wat je nodig denkt te hebben en vraag hulp vd mensen om je heen. En als het aan blijft houden wel op tijd aan de bel trekken bij een professional. Sterkte en dikke knuffel!
     
  11. Annie82

    Annie82 Fanatiek lid

    27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Herkenbaar... en dan wordt je boos op de oudste terwijl die gewoon aandacht wil omdat je met de kleinste op de arm zit en daardoor minder kunt. Onze dochter had last van spruw waardoor ze slecht dronk. Ook veel schreeuwen. Nu het bijna over is heb ik een heel ander kind. Is een draagzak wellicht iets voor je? Heb je je handen wat meer vrij en kun je je kindje makkelijker rechtop houden. Is maar een idee. Bij de eerste vond ik het echt niks. Nu denk ik: hmmmm toch soms handig!
     
  12. Leooonie

    Leooonie Bekend lid

    26 mrt 2017
    541
    481
    63
    NULL
    NULL
    Sorry late reactie,
    Spruw is inderdaad ook erg naar! Ik heb een draagzak (tula free to grow) maar vanwege de hitte nog amper gebruikt.
    Ik kan er wel over praten gelukkig, en vraag ook echt hulp.
    Hier helaas nog steeds veel onrust maar kan het wat beter handelen :D
     
    Annie82 vindt dit leuk.
  13. ptries

    ptries Bekend lid

    22 feb 2011
    874
    834
    93
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ons meisje is al weer 60cm en 5,4 kgo_O:thumup: wat gaat het snel....
    Hoe gaat t met de niet whatsappers onder ons?
     
  14. Annie82

    Annie82 Fanatiek lid

    27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Ah daarom zo stil hier.... die dame van jullie groeit snel @ptries
    Moet over 2,5 week pas weer wegen/meten. Zit op 5 flessen, een genot. Gisteren voeding om 21.45 en daarna om 4.30.... wat een genot!!!! Zie haar hoofd dikker worden en haar echt langer worden dus denk dat dat ook wel goed zit.
     
  15. ptries

    ptries Bekend lid

    22 feb 2011
    874
    834
    93
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wat fijn, hier geen ritme n de flessen maar geen ritme is ook een ritme:rolleyes:

    Ook Adviezen voor t spugen gekregen, om eea uit te sluiten. Moeizame poepen past nog bij de leeftijd dat ze niet beseft dat ze dr poeperd open moet doen bij t persen. (48u bezig voor zachte ontlasting)
    Maar alles blijven monitoren omdat ze ook tekenen vertoond van wel een kma. Maar ze krijgt al hypoallergene voeding wat als nadeel heeft dat t een kma ook kan maskeren en zo door kan sluimeren, lastig dus. nu eerst de hypoallergeen voeding verdikken kijken of ze iig weer rustig word en meer binnenhoud. En over 3 week telefonisch consult.

    Fijn dat het zo lekker gaat bij jullie:D
     
  16. Annie82

    Annie82 Fanatiek lid

    27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Hier een paar dagen gekloot met de voeding indikken met johannesbroodpitmeel omdat we dachten dat ze ook ergens last van had. Het was ‘maar’ spruw. Gelukkig daarna dat spul snel achterwege kunnen laten. Wat een gedoe met spenen, fles, klonters... man man.... ook last van paar dagen geen ontlasting. Nu ook 1 x per 2 dagen maar ook dat is een ritme.
    Vervelend dat het voor jullie zo zoeken blijft.....
     
  17. ptries

    ptries Bekend lid

    22 feb 2011
    874
    834
    93
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nou dat jbp is ook waardeloos spul in de fles idd dat was ik vergeten van 7jr geleden :eek::(

    Spruw heeft ze gelukkig niet heeft de kinderarts nog even gecheckt vanmorgen.

    Spuugt net ook gewoon de verdikte brij volledig uit bah
     
  18. Annie82

    Annie82 Fanatiek lid

    27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Spugen en de hik zijn zo zielig!
     
  19. Leooonie

    Leooonie Bekend lid

    26 mrt 2017
    541
    481
    63
    NULL
    NULL
    Ach jee @ptries das ook pittig!! Hoop dat jullie snel weten of het kma is!

    Hier ook ene hele onrustige baby, slapen amper:cry: en als ik eindelijk in slaap van schrik ik wakker van mezelf omdat ik denk dat ik hem hoor...
    Hij meld zich iedere 3 uur en soms vaker totaal geen ritme, tussen door jammert en kreunt hij veel. Nu gestart met hero comfort, gisteravond 1wp gedronken maar melde zich nog geen 3 uur later weer. :( vind het pittig..
     
  20. ptries

    ptries Bekend lid

    22 feb 2011
    874
    834
    93
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Dikke knuffel, nieuwe voeding is ook even tijd nodig he, hopelijk helpt het:thumup:
     

Deel Deze Pagina