gefeliciteerd! Hopelijk gaat het goed met jullie beiden! Ik ben ook benieuwd hoe de kleine meid heet!
@Freddel o wauw!! Gefeliciteerd!!! Lekker genieten!! Meeeeen 't gaat nu!!! Pop pop pop pop pop Ik kan ook niet wachten.... Duurt laaaaaaang
Ja of rijp is misschien niet het goede woord. Eerder het in staat zijn het vruchtwater uit de longblaasjes te werken, volgens mij. Want dat zou bij mij, ivm haar grootte, wellicht niet goed gebeuren. En dan zou ze even aan de beademing moeten en geholpen moeten worden. Maar acht die kans ook klein.
Misschien volledig rijp. Anders hadden die van mij ook wel aan de ondersteuning gemoeten toch? Maar goed, ze zullen t wel weten daar.
We gaan er gewoon voor dat het niet nodig is en mocht het wel zo zijn dan is dat ook zo denk ik dan maar haha
Bij je dochter was je ook flink over tijd toch? Ik hoop voor je dat deze jongen zich toch wat eerder spontaan wil aandienen. Bij mij was nr 2 net zo eigenwijs als zn grote broer. 2x tot 42 weken gelopen.
Jaaa vanmiddag had ik ongeveer twee uur elke 10 minuten een goede oefenwee van 1 minuut, maar ze waren nog niet echt pijnlijk, alleennoncomfortabel. Alleen nu is het weggezakt
@Freddel Wauw, wat snel! Van harte gefeliciteerd!!! Ik begin echt zo nieuwsgierig te worden! Ongeduldig ook. Weet ook niet wat ik echt moet verwachten als het begint, vind ik dus ook wel spannend. Vanavond wel al een tijdje behoorlijke steken, maar die duren echt maar paar seconden per keer. Dus weet niet waar ik dit onder moet scharen. Gewoon gerommel?
P.S. @Freddel Konden je zus en zwager bij de bevalling zijn trouwens? (Zie dat die regels nog wel verschillen per ziekenhuis)