Jaa duurt idd lang hier weer een aantal uur (goede) weeen gehad vannacht maar weeeeer ineens gestopt. Heb nu zo voetreflex dus hopelijk haalt dat iets uit
@Flowerfairy1983 Och wat verdrietig! En dan vooral in zo'n periode! Twee uitersten dan hè met straks een nieuw leven. Hier gister een bezoekje aan het ziekenhuis gebracht na controle bij VK. Eiwit in urine en bloeddruk iets hoger dan normaal. In ziekenhuis urine uitgebreider getest en bloed geprikt; alles goed dus weer naar huis. Komende tijd klachten wel in de gaten houden. Vocht vasthouden/dove handen wordt steeds erger namelijk en afgelopen weekend met vlagen last van misselijkheid en hoofdpijn. Maar voor nu gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging! Goede oefening voor straks , in de haast toch nog wel wat dingen vergeten mee te nemen (opladers etc.)
Spannend! Was bij mij ook zo Ze hebben rond half 11 weeënopwekkers gegeven en om 23u42 is ons popje dan eindelijk geboren. Heel veel succes!!!
Ik blijf 24 uur onder controle van de vk en dan draagt ze me over aan het zkh. Dan mag het nog 48 uur duren voor ze geboren wordt... tegen vrijdagavond ben ik dus wel moeder haha De vk heeft op het moment meerdere bevallingen en ik ben geen spoed dus thuis rustig wachten op de weeën...
Zet hem op @Jesje88 Succes en ik verwacht dat ze wel eerder ingrijpen in het ziekenhuis dan die 48 uur... ik zeg uiterlijk morgenavond!
Oh nee gelukkig niet maar wel om goed in de gaten te houden dan. Wel vervelend de andere klachten. Hopelijk meldt de kleine zich snel.
@Jesje88 Mijn ziekenhuis gaf bij intake (vanwege antibiotica tijdens bevalling) aan dat zij na 18 uur gebroken vliezen en geen weeën 'ingrijpen'. 48 uur vindt ik wel heel lang! Duim voor je dat dat niet het geval is!