♡ Uitgerekend 12 t/m 31 juli 2020 ♡ 12 juli ♡ NienkeB - 30 jaar - 2e kindje 13 juli ♡ Woef2019 - 31 jaar - 3e kindje ♡ CupCake88 - 31 jaar - 3e kindje 17 juli ♡ Liana84 - 35 jaar - 3e kindje ♡ Enigma - 37 jaar - 1e kindje ♡ Silvia1980 - 39 jaar - 4e kindje 18 juli ♡ Ptries - 33 jaar - 2e kindje ♡ Pioenroos92 - 28 jaar - 3e kindje 19 juli ♡ Popje2015 - 31 jaar - 3e kindje ♡ Boju - 30 jaar - 1e kindje 20 juli ♡ Anonima257- 28 jaar - 2e kindje ♡ Yellowbirdie - 31 jaar - 1e kindje 23 juli ♡ Leooonie - 32 jaar - 2e kindje 25 juli ♡ Zus9 - 31 jaar - 3e kindje 28 juli ♡ BlauwBloempje - 38 jaar - 1e (3e) kindje 30 juli ♡ Secretangel - 36 jaar - 3e kindje ♡ Jesje88 - 31 jaar - 1e kindje 31 juli ♡ PoefToef - 30 jaar - 2e kindje ♡ Nyphele - 31 jaar - 3e kindje ♡♡♡ jongen (10) meisje (8) verrassing (2) ♡♡♡ Afspraken:Juli 6 juli - Nyphele - monitor 7 juli - Liana84 - controle gyn 7 juli - NienkeB - voetreflex part 2 8 juli - Pioenroos92 - controle vk 8 juli - Liana84 - belafspraak psychiater 8 juli- jesje88 - controle vk 9 juli - Nyphele - extra groeicontrole gyn 9 juli - NienkeB - controle Vk 14 juli - NienkeB - strippen mits nog niet bevallen 16 juli - Nyphele - 38W echo gyn 17 juli - Pioenroos92 - controle vk 29 juli - Nyphele - 40W echo gyn ♡♡♡♡♡♡ ♡ Bevallen ♡ ♡ 22 juni - Jolo - 36+4 ♡ 1 juli - Belliebel - 37+0 ♡♡♡ ☆☆ sterretjes ☆☆ Orchidea☆Tijm86☆Ananas13☆bloem4☆Yasgok ♡♡♡
@belliebel yeaaaah gefeliciteerd!!!!! Lekker genieten nu! @BlauwBloempje ah nee wat ontzettend balen dst het niet gelukt is.... Gaan ze niet nog ene poging doen?? Misschien nog moxa proberen? Hier kindje mooi ingedaald en ik maak me klaar voor een thuis bevalling over hopelijk niet al te lange tijd.... Me so happy!! Oja @BlauwBloempje mijn 1e had ook een mefs hoofd (nog steeeds haha) en stuit 100%meegevallen. Maar ik snap heel goed je besluit hoor, zoals ik al aangaf zou ik deze keer denk ik ook voor sectio gaan
@belliebel Gefeliciteerd!!! Lekker genieten, samen met je gezin! Vanmiddag na 2 weken ook weer op controle geweest. Kindje inmiddels ingedaald. Bloeddruk een beetje aan de hoge kant dus direct na het weekend weer heen om te checken. Zat wat hoog in emoties dus hoop dat dat de oorzaak was.
Dankjewel! Fijn dat jouw kleintje goed is ingedaald. Nu maar afwachten, spannend hoor!! Ik ben wel klaar met proberen. Moxa heb ik niet zoveel mee. Een tweede poging hebben ze niet aangeboden, maar deze eerste was wel zo pijnlijk dat ik ook eigenlijk niet nog een keer wil volgens de gyn zat het kindje al vrij diep in het bekken met zijn achterste, waardoor ze er niet goed bij kon. Daarbij is dit weliswaar mijn tweede zwangerschap, maar de eerste was zo kort dat mijn buik nog niet zo ver was opgerekt als nu. Dat maakt dat de huid erg strak staat en dat is blijkbaar ook weer iets dat het moeilijker maakt. Ik heb even een avond gejankt en ga me nu richten op een geplande keizersnede. Als die kleine kwibus daar lang genoeg voor blijft zitten
Haha, iedereen zit flink in de emoties denk ik! Rare hormonen... Hopelijk volgende week weer normale waarden!
@NienkeB hoe ging de voetreflex? Is het daardoor gaan rommelen denk je? Hier rommelt het ook al aardig dus hopelijk niet lang meer wachten!
Spannend dat gerommel!!!! Vandaag gesprek gehad met verpleegkundige en anesthesist. Niks nieuws gehoord. Weet wel hoe laat ik me moet melden en wanneer dan ongeveer keizersnede volgt rond welk tijdstip. Geeft wel een lekker gevoel. Nog even genieten en wat klusjes afronden in ons nieuwe huis!
Ik word jaloers van al dat gerommel! Meer dan wat harde buiken is er hier niet aan de gang, maar goed, ik ben ook 'pas' 36.5 en de andere twee kwamen met 42 weken... Baby ligt al wel helemaal ingedaald en voelt ook alsof hij al tussen m'n knieën hangt. Ik hoop zo dat hij wat eerder wil komen, want m'n lijf begint langzaam aan wel de handdoek in de ring te gooien
Hopelijk komt je kleintje dan wat eerder! Hier ook nog geen gerommel hoor, maar ook wel een opgevend lijf Nog heel even de aangespoelde walvis uithangen en dan mogen we onze kindjes eindelijk ontmoeten ❤️
Hier ook behalve wat meer harde buiken geen echte/pijnlijke voorweeën.. Heb deze week wel veeel minder energie merk ik.. Echt de laatste loodjes! Maarja het kan ook zo nog 3 weken duren als hij op zn broer lijkt.. Dus dat hou ik ook steeds maar in mn hoofd haha.
Hier ook aardig wat gerommel gehad gisterochtend en vanavond. Ik verwacht er niks van, dan kan het altijd meevallen. Het is zo dubbel: ik ben er zo klaar voor ons ventje te ontmoeten, maar aan de andere kant ook totaal niet.
Hahahaha ja dit dus! Ik zat gisteravond te rekenen en bedacht me dat als we een ks gaan plannen hij er dus zo maar over een week of 3 kan zijn. Omg. Dan ligt er over drie lullige weekjes dus gewoon een piepklein hulpeloos mensje naast ons in een wiegje!
Zaaaalig was het hahaha! Heb er ook heerlijk door geslapen dus alleen daarom Is het het al waard. Denk wel dat het daardoor si gaan rommelen, maar zet nog niks door. Ga dinsdag nog een keertje
Jaa het is echt zo dubbel!! Alles wat ik nog moest doen is klaar,dus ik moet mezelf nu echt bezig blijven houden..