Jaaa mee eens nog echt Max 2 Weken hier en dan is hij er sowieso probeer me daar maar aan vast te houden
Ja precies dat had ik ook. Pijn aan de buik viel ook mee. Heb wel even als een trillerig rietje de dag doorgebracht. Die weeenremmers bleken iets te sterk voor mij. . Maar nee dit doet ik geen tweede keer meer. Hoorde van de buurvrouw en van een collega van man ook mislukte draaipogingen. Dat zijn er dan al 4 waarvan ik heb gehoord dat het niet is gelukt. Ik baal ook echt van de keizersnede en zie er ook een beetje tegenop. Maarja het is niet anders. Gezondheid kindje voorop. Rommelt dus al behoorlijk bij sommige dames! Ik ben benieuwd. Hopelijk snel babynieuws! Over onwerkelijk gesproken! Nog een paar dagen en dan heb ik mijn kleintje al!! Gisteren gesprek gehad bij de anethesist etc. Spanning stijgt. Ik wil dat stukje wel het liefste overslaan totdat ze er is.
Ja ze willen niet tot 39/40 afwachten ivm medicatie, minder leven, hogere bloeddruk etc. Dus ik heb volgende week mijn meisje al. Vind het niet erg. Hoop wel dat haar longetjes rijp zijn. Anders moet ze toch aan de beademing.
Hier wordt altijd geroepen dat ze vanaf week 37 mogen komen, dus ik denk dat dan bij de meeste kindjes de longetjes voldoende gerijpt zijn...? Hopelijk bij jouw meisje ook zo ❤️ Ik zou het ook niet erg vinden hoor, een weekje eerder die laatste weken zijn niks aan... wel spannend, ik hoop dat alles snel en gemakkelijk gaat en je straks een prachtig gezond meisje in je armen hebt!
Hier een klein meisje geboren! Stortbevalling van 2 uurtjes maar ze is er! Helaas niet spontaan maar ingeleid. Nu even bijkomen
O wauw gefeliciteerd!!! Werd je onverwachts ingeleid? (Of ik heb er overheen gelezen sorry) geniet ervan! Hopelijk gaat alles goed met jullie
Nee stond al gepland. Had gehoopt dat het spontaan zou komen maar wilde het niet langer afwachten hahaha
Ohh wat fijn dat het al zo vroeg mocht! Hier pas met 40 weken.. miss als ik volgende week extra ga klagen dat het me eerder lukt Gaat alles verder goed met jullie?
Ga ervan uit dat de longen al wel gerijpt zijn hoor. Was bij Sem en Ivy ook prima en die zijn nog voor 37 wkn gehaald. Sem is wel even beademd vlak na de bevalling, maar dat was maar heel kort. Heb het zelf niet eens mee gekregen, zag t later op de foto’s. Volgens mij zijn doorgaans met 34 weken de longen voldoende gerijpt.
Wow wat snel! Gefeliciteerd. Stomme vraag misschien: maar hoe is dit voor jou? Je hebt het kindje gedragen voor je zus toch, als ik me het nog goed herinner?