lig nog op bed. Mag pas vanaf maandag wat meer bewegen! Maar of ik blij word van in de zon hangen weet ik niet hoor hihi heb het zo snel heeeeeeet nu hihi Ben iig blij dat ik strakjes naar beneden kan
Mag je ook niet naar beneden lopen en daar gaan liggen? Hier was de zon er jammer genoeg maar even Gisteren had ik een top dag en vandaag beetje een baal dag
Lala, hebt toch een dochtertje? Hoe doe jij dat? Probeer te rusten maar mijn zoontje word op een gegeven moment vervelend omdat hij zich verveeld....ik heb alleen mijn schoonouders in de buurt en die zijn met hun gezondheid niet al te best . Vrienden komen wel een uurtje maar ja...dat is maar klein deel van de dag.
Nou het is de bedoeling dat ik op 1 verdieping blijf en zo plat mogelijk blijf liggen. Douchen en naar het toilet gaan mag wel. Mijn man werkt een continue rooster dus die is ook grote momenten per dag thuis als mijn dochter wakker is. Gaat hij werken dan komt mijn moeder om voor mijn dochter te zorgen. Mijn man heeft nu nachtdienst maar ook nu blijft mijn moeder slapen. Ze wil gewoon niet dat ik alleen ben, had nooit verwacht dat mijn moeder zich zo zou inzetten op deze manier! Mijn schoonmoeder heeft paar keer geholpen maar dat gaat wat minder prettig. Morgen mijn laatste utrogestan om mijn baarmoeder rustig te houden. Zondag ben ik 36 weken! En maandag weer controle Als de controle van maandag goed is mag ik wat meer bewegen Maar de gyn had al gezegd dat ik me dan nog niet moet gaan bemoeien met het huishouden etc en als het nodig is gewoon weer op bed moet gaan liggen. Aankomende week heeft mijn man ook weekje vrij dus dat is heel fijn Ook even voor oma hihi Ik laat maandag een mooie bos bloemen bij d'r bezorgen voor alle hulp tot nu toe!
lala fijn dat je vanaf maandag weer wat meer mag bewegen. nog even volhouden en dan is je kleintje er hier voormiddag een rolstoel gaan halen, zo kon ik toch nog even mee naar de winkel. voor de rest blijft het hier rustig.. nog 3weken en 3dagen en dan mag ik bevallen in het ziekenhuis dichtstbij huis.. zullen zo blij zijn als we deze mijlpaal kunnen halen! ventje heeft hier net weer alles gepoetst.. de was gedaan.. zo fier op hem dat hij zoveel voor me doet..
Fijn lala daar je man zoveel thuis is en je moeder ken helpen gelukkig maar ik naar de operatie wel wat meer Ben nog steeds bezig voor een schoonmaakster en heb net een persmachine gekocht zodat ik zitten en met weinig moeite de was kan weg werken , hoeft ml het alleen in de was te doen en op te hangen. Verder vandaag erg uit mij hum. Baal dat niet kan genieten terwijl ik mij zo voor hard genomen dit wel te doen met deze zwangerschap en we altijd gezegd hebben dat we twee kinderen en mooi aantal vinden. Ga zo lekker slapen en morgen weer met goede moed verder . Heerlijk lala daar je bijna 36 weken bent, super top ! Op naar de 37!
🎉 We hebben de 36 weken gehaald! Ik ben echt heel erg blij! Ik hoop dat we nog 1 week erbij kunnen krijgen dan valt er echt een hele last van mijn schouders! Gisteravond ben ik naar beneden geweest en heb samen met m'n man een filmpje gekeken, was echt weer heel fijn! Ik a nu proberen iedere avond beneden te eten en daar te blijven tot ik ga slapen. Hopelijk blijft m'n baarmoeder daar rustig bij Ongelooflijk fijn dat die bedrust zo goed heeft gewerkt! Liefs 🍀
Wat ben ik blij om te lezen dat alle babejes nog lekker warm bij de mama's zitten! Lala wat fijn dat je weer na beneden bent kunnen gaan! Hoe gaat t nu is de baarmoeder er verder rustig bij gebleven! Kom op meiden de laatste lootjes...ben trots op jullie en op jullie babejes dat jullie zover gekomen zijn!
Hey! Nou zaterdag was de laatste dag dat ik de medicijnen moest gebruiken voor een rustige baarmoeder. Gisteren ging alles goed maar gisteravond begon m'n baarmoeder toch inneens te krampen. Ik denk dat het oefenweeen ofzo waren, nu voelt m'n buik ook niet lekker nog. Zometeen hebben we controle dus we gaan zien wat de gynaecoloog ervan zegt! Ik laat het jullie weer weten! Liefs🍀
Hi! Nou weer m'n controle gehad vandaag. Ik heb die krampen van gisteravond besproken en de gyn die denkt dat het wat geoefen is van m'n baarmoeder. Kan betekenen dat de baby snel komt maar kan ook nog tijd duren 😊 Verder was alles weer goed. Mannetje is nu ongeveer 3 kilo en de metingen op de echo zijn vergelijkbaar met kindje van bijna 38 wkn dus gaat heel goed daarbinnen. M'n maagklachten vind hij heel bizar, hij denkt nu dat het misschien wel galstenen zijn dus hij wil dat daar binnenkort naar gekeken word. Niet dat daar nu wat aan gebeuren zal maar dan weten we dat ook weer. Zal wel een hoop verklaren.. Hoe ist bij jullie? 🍀
Hey sorry voor de late reactie, zie je berichtje nu pas Fijn dat de kleine het zo goed doet ! Ben benieuwd wanneer de echte weeën komen, hoop nog even niet voor je Galstenen , ik hoop het niet klinkt erg pijnlijk! Green, hoe gaat ie meid ? Alles rustig ? Morgen afspraak bij de verloskundige en ga wel vragen waarom ik niet bij de gyn loop want zit mij niet lekker .
Hebben jullie tips voor mij hoe het aan te pakken bij de verloskundige? Ik wil echt heel graag doorverwezen worden naar de gyn ivm verloskundige eigenlijk geen evaring heeft met een cerclage( laat staan eentje die pas geplaatst is met 20 weken )... En ik het gewoon geen fijne gedachten vind dat eerst de verloskundige moet bellen, ze komt kijken.... Maar ja wat kan je zien aan de buitenkant? En dan pas door mag naar het ziekenhuis eventueel. Daarnaast : Plus als mijn gyn zo gemakzucht blijft wil ik überhaupt niet in dit ziekenhuis blijven maar een andere gyn. Grrr maak mezelf gek maar voel van alles down under maar ja ik kan niet zien en ben zo bang dat de kleine voor de 24 komt en dan is het einde oefening.
lala: super dat je deze termijn al behaald hebt! ben fier op je! fijn dat je nu ook trg naar beneden kan en een beetje terug op de wereld bent hopelijk nog een weekje erbij.. fijn dat de kleine het goed doet. lunap helaas kan ik je geen tips geven ivm gyn. Hier in belgie is het standaard dat je bij een gyn gaat zodra je zwanger bent. hier: vandaag 29weken!! joepie!! vanmorgen op controle geweest bij de gyn. alles super goed baby geschat op 1,339kg en baarmoederhals was volledig gesloten en 3,3cm lang.. kan niet beter dus. wat rust allemaal niet kan doen he in september start mijn 2e jaar van mijn opleiding, helaas mag ik van de gyn niet starten met school.. ben dan 34w 3d. wel jammer! hopelijk mag ik terug vanaf 37w..
Hey lunap, Precies zo zeggen tegen de verloskundige als je hebt geschreven hier op het forum aan ons. Je kunt maar beter eerlijk zijn dan aan iemands gevoelens denken. Het gaat om jou en je kindje Greeneye wat fijn dat je ook steeds verder komt! Hier afgelopen twee dagen gerommel, gister in het ziekenhuis aan ctg geen bevalling wel veel harde buiken. Maar moest thuis afwachten. Vannacht verloor ik inneens mega veel slijm waarbij ook een propje met wat stipjes streepjes bloed. Dus gebeld en moest dus vandaag weer terugkomen. As we speak lig ik weer aan het ctg en ze gaan zo bespreken wat nu te doen. Er is wat aan de gang maar wat! En hoe lang gaat dit nog duren. Ik denk dat ze me vanaf nu hier houden. Ik laat het jullie weten! Liefs
Oh lala wat spannend!!!! 😱 Misschien ben je eind van de dag wel weer mama ! Leef met je mee en denk aan je! Succes meid!
Nou ik ben weer thuis hoor! Ctg was niet spannend dus mocht ik thuis weer verder afwachten. Ook vonden ze het niet spannend dat ik de slijmprop ben verloren. Wel vonden ze het goed om te weten dat m'n baarmoeder aan het verweken is maar dat zegt voor hun ook niet veel over wanneer de bevalling gaat beginnen dus we wachten maar weer af! Ik lig nu even thuis op bed. Even bijslapen was klaar wakker nadat ik die slijmprop heb gezien vanacht!
Oh je houdt dus nog even spannend! Ben benieuwd hoe het verder gaat ! Kan natuulijk nog best even duren
lala hoever ben je nu precies? wat als de baby nu komt? goed dat je thuis bent.. Ben zooo benieuwd hoe het zal verlopen. zeer soannend dat je je slijmprop al verloren bent. ben je zenuwachtig?