Hier gaat alles ook goed en vandaag alweer 26 weken Verder alles rustig en geniet ik erg van het kleine manneke in mijn buik.
lunap.. goed bezig meid! volhouden nu.. hier vanavond terug controle. nog 2 weekjes en ik mag weer meer doen, al moet ik toegeven de afgelopen week eigenlijk te veel gedaan te hebben.. kon het nietmeer aanzien hier.. ben maar rustig beginnen poetsen. ging eigelijk wel heel goed. tussenpauzes en in stukjes maar we geraken er. zondag is een kennis van ons bevallen van een zoontje. 36+6w 47cm en 2,760kg 1nachtje couveuse.
controle was goed. over 3weken terug gaan. kleine was aant drinken en je zag de haren op zn hoofdje nu 2,300kg geschat
Wat fijn om te lezen dat hier nog alles "goed" gaat met iedereen! Ik lees nog regelmatig mee hier vind t zo spannend allemaal. Hier zitten we weer in ronde 1 en heb er vandaag een Early tegenaan gegooid zonder ochtend urine 4 dagen voor NOD. Ik had hem nog liggen dus ik dacht piep it en wou even het resultaat met jullie delen. Hoop maar dat t niet de hcg van de afgelopen zwangerschap is en hoop dat ie snel donkerder word! Morgenvroeg een nieuwe test doen maar weer Hahahah
Joyskuh ik zeg alvast gefeliciteerd... ik zie het plusje. Laat je morge weten of de test donkerder is? Ben nieuwsgierig. Xx
Hier vanmorgen een echte positieve test! Hoop dat ie blijft plakken ! Kan t bijna niet geloven ben zooooo blij
joyskuh alvast een proficiat? zit er in je lijf nog hcg na 20weken zwangerschap? ik dacht dar dit stilaan verdween na 12weken? ik duim voor jullie!! hoop echt dat alles goed komt deze keer! hoe gaat het voor de rest? geniet van je test meid je verdiend het
dankjewel meiden. ik dacht dat dat misschien wel zou kunnen pretty maar aangezien de test vanochtend donkerder was lijkt het hcg wel weer meer te worden. hoop dat mijn menstruatie echt uitblijft maandag. zenuwachtigggggg
Yeaaaaaahhhh wie had dat verwacht? Goed hoor meid! Nog twee weekjes en de kleine mag komen! Hier gaat ie goed wel beetje een onrustig gevoel in mijzelf, veel last van mijn onderbuik en vind het lastig om te vetrouwen op mijn lichaam en dat we de 37 gaan halen. Maar hier ook alweer 28 weken! Op naar de 32 weken
ja echt een gek idee dat het over 2 weken gewoon zomaar mag en ieder moment kan beginnen komaan je kan het ook hoor! probeer te vertrouwen..klinkt misschien gek maar ik vroeg elke avond aan hierboven of ze samen met mij ervoor wilde zorgen dat hij zeker tot 37weken blijft zitten..
update van hier: had namiddag zo zin in sex.. dus ik dacht we proberen het maar eens terug rustig aan. ja hoor! nu zit ik hier al van 16uur ongeveer met weeen om de 40seconden en houden een minuut aan gemiddeld. hopelijk zwakt het toch terug af. ik wil nog niet bevallenik wil 1 oktober halen. net ff ondr de douche gezeten maar dit helpt nog niet echt. Tijdens een wee drukt het ook enorm tegen mn achterste. is dit normaal? ik hou jullie op de hoogte en tips zijn welkom!
Gelijk je verloskundige/gynaecoloog bellen!!!! Het klinkt alsof het echte weeën zijn. Liever teveel dan te weinig bellen.
ondertussen is het afgezwakt en heb ik al wel kunnen slapen. hopelijk blijft het nu weer een tijdje rustig..
Ooooh wat schikken zeg! Zou toch voor de zekerheid nog even bellen met het ziekenhuis. Hopelijk blijft het nog even rustig! Op naar 1 oktober. Hier gisteren controle, ben nu officieel helemaal in het ziekenhuis ivm nu ook diabetes. Laatste week wel wat last van menstruatiepijn en ze hebben voor de zekerheid wel gekeken. De baarmoederhals was wel weer iets korter geworden en de baarmoedermond was zacht/verstrekken voor de helft. Hoefde mij verder geen zorgen te maken maar bij aanhouden pijn wel bellen. Hier alweer bijna 29 weken! Tijd vliegt